יום שבת, 21.09.2024 שעה 10:33

וילמוטס: הזאר בין חמשת השחקנים הטובים בעולם

רגע לפני שיפגוש את רוסיה ב-19:00, מאמן בלגיה הרעיף שבחים על הכוכב שמיהר לסייג: "לא חושב שזה נכון". פלאייני צפוי לפתוח, גם קרז'אקוב מנגד

|
אדן הזאר במהלך אימון הנבחרת (רויטרס)
אדן הזאר במהלך אימון הנבחרת (רויטרס)

רבים צפו כי נבחרת בלגיה תדלג בקלילות על שלב הבתים, אך בדומה להפתעות רבות שהביא עמו המונדיאל בברזיל, גם החבורה של מארק וילמוטס כמעט וסיפקה סנסציה כשנקלעה לפיגור 1:0 במשחק הראשון נגד אלג'יריה, אך בסופו של דבר הצליחה לחזור ולהפוך את התוצאה בדרך לניצחון 1:2.

על כל פנים, הבלגים לא ליקקו דבש מול האלג'יראים ובטח שלא צפויים לטייל נגד רוסיה הערב (ראשון) ב-19:00 באחד המפגשים המסקרנים של בית ח' שיערך באצטדיון המרקאנה שבריו דה ז'ניירו.

הדאגה העיקרית של הבלגים מגיעה מכיוונו של הקפטן וינסנט קומפני שסובל ממתיחה במפשעה, אך צפוי לפתוח במרכז ההגנה ולהנהיג את הנבחרת. רומלו לוקאקו היה מאכזב ב-58 הדקות שהשלים נגד אלג'יריה, אך חלוץ צ'לסי צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב בתקווה שיעשה צרות להגנה האיטית של הרוסים.

השינוי המסתמן ב-11 הפותחים יגיע מכיוונו של מרואן פלאייני שעלה מהספסל וכבש בניצחון על אלג'יריה, בעוד הפעם קשר מנצ'סטר יונייטד צפוי לפתוח.

לקראת המפגש, בחר המאמן וילמוטס להרעיף שבחים על אדן הזאר כשאמר: "הוא אחד מחמשת השחקנים הטובים בעולם", אלא שהזאר עצמו מיהר לסייג: "אני לא אוהב לדבר על עצמי", פתח שחקנה של הבלוז.

אדן הזאר (GettyImages)
אדן הזאר. לא חושב שהוא בין השחקנים הטובים בעולם (GettyImages)
 

"ואם לדבר בכנות, אני לא חושב שזה נכון. כדי להיחשב לאחד מחמשת השחקנים הטובים בעולם, אני צריך להבקיע מספר רב יותר של שערים בכל משחק כפי שעושים ליונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו", הוסיף.

מנגד, מי שמושך את תשומת הלב בנבחרת של פאבלו קאפלו הוא השוער איגור אקינפייב שספג שער אומלל ב-1:1 נגד הדרום קוריאנים. אקינפייב סיפק תצוגה עלובה לאורך כל המשחק, אך קאפלו מתעקש להשאירו בין הקורות גם נגד בלגיה.

פלאייני והזאר (רויטרס)
פלאייני והזאר. הראשון צפוי לפתוח בהרכב (רויטרס)
 

רוסיה לא הפסידה ב-11 משחקיה האחרונים תחת הדרכתו של המאמן הנהדר, אך במשחק הפתיחה היא לא הפגינה יכולת גבוהה במיוחד. הפעם צפוי קאפלו לתת את הקרדיט בהרכב לאלכסנדר קרז'אקוב, החלוץ בן ה-31 שפתח על הספסל במשחק הקודם, עלה כמחליף וכבש את שער השוויון.

הבלם ואסילי ברזוצקי התייחס למפגש מול הבלגים כשאמר: "היינו עצבניים נגד דרום קוריאה, לרובנו הייתה זו ההופעה הראשונה בגביע העולם. נהיה חזקים יותר נגדם".

אקינפייב שבור (רויטרס)
אקינפייב שבור. יתאושש נגד הבלגים? (רויטרס)
 

כזכור, בלגיה מובילה את בית ח' עם שלוש נקודות, כאשר התיקו בין הרוסים לדרום קוריאה הותיר את השתיים במקומות 2-3 בעוד אלג'יריה נועלת את הטבלה ללא נקודות. ניצחון של בלגיה בתוספת תיקו או ניצחון של דרום קוריאה על אלג'יריה במשחק המקביל, יבטיח את העפלתה לשלב הבא כבר בתום סבב המשחקים השני.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */