יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:11

בצרפת מפנטזים על הגביע: אין גבול לחלומות

16 שנה אחרי שזידאן פירק את ברזיל, נבחרת הטריקולור חולמת על זכייה שנייה בעקבות ה-2:5 על שווייץ. ה'לאקיפ': "תצוגה מסחררת". צפו בתקציר

|
השער של ה'לאקיפ'
השער של ה'לאקיפ'

אף פעם אי אפשר לדעת איך "לאכול" את נבחרת צרפת. אחרי הזכיות במונדיאל 1998 וביורו 2000, נבחרת הטריקולור הודחה בשלב הבתים במונדיאל 2002. ב-2006 היא הפסידה את גביע העולם רק בפנדלים מול איטליה וב-2008 ו-2010 הודחה בבתים.

לצפייה בתקציר לחצו כאן

הפעם, במונדיאל 2014, צרפת מלהיבה מאוד ואמש (שישי) נתנה הצגה ב-2:5 על נבחרת שווייץ בסלבדור. ללא סמיר נאסרי שהושאר בבית וללא פרנק ריברי הפצוע, הנבחרת של דידייה דשאן מלאת אנרגיה ורצון לכבוש שער בכל רגע של המשחק.

אמנם היו אלו "רק" הונדורס ושווייץ, אך נראה שצרפת תהיה מסוגלת לכבוש מול האימפריות הגדולות כמו ברזיל, הולנד וארגנטינה.

"מסחרר", נכתב על שער העיתון 'לאקיפ'. באתר האינטרנט של העיתון נכתב: "הכחולים כמעט מושלמים. נבחרת צרפת נתנה תצוגה התקפית מול שווייץ. זו הייתה מסיבה. שמינית הגמר מתקרבת. החרטה היחידה: שני השערים שספגו".

שחקני נבחרת צרפת חוגגים (GettyImages)
שחקני נבחרת צרפת חוגגים (GettyImages)
 

ב'לה פאריסיאן' נכתב: "צרפת מרשימה. החלום מתעצם ולא נראה שיש לו גבולות.זה פותח אופקים חדשים ונותן לנו לתהות בשאלה: כמה רחוק הנבחרת יכולה להגיע בברזיל?".

"תהיה אופוריה בימים הקרובים. האוהדים ביציע שרו מי שלא קופץ לא צרפתי. הנבחרת שלטה במגרש בכל אספקט, בהתקפה, בהגנה, בבעיטות חופשיות ובקרנות".

אוליביה ג´ירו חוגג (GettyImages)
אוליביה ג´ירו חוגג (GettyImages)
 

ב'לה מונד' נכתב: "צרפת הביסה את שווייץ ועשה צעד גדול לשמינית, חמישה שערים והופעה היסטורית לבלוז". ב'לה פיגארו' נכתב: "מחצית ראשונה מושלמת, צרפת הרשימה. ג'ירו היה הפתעה גדולה".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */