יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:02

דשאן: ערב מדהים, מטווידי: נהנינו על המגרש

מאמן צרפת התמוגג מה-2:5 על שווייץ: "המצב אידאלי", הקשר: "אנחנו נהדרים". היצפלד: "תבוסה עגומה". פון ברגן יחמיץ את המשך הטורניר. צפו בתקציר

|
צרפת חוגגת.
צרפת חוגגת. "האווירה חיובית" (GettyImages)

בנבחרת צרפת חגגו את ה-2:5 על שוויץ, שקירב הטריקולור לשמינית הגמר של הגביע העולמי. "אם לא היינו סופגים את שני השערים, אז זה היה אפילו יותר ממושלם", אמר דידייה דשאן לאחר הניצחון המרשים והוסיף: "זה ערב מדהים והמצב שלנו אידאלי". 

לצפייה בתקציר לחצו כאן!

כאשר נשאל האם לדעתו הם היו פייבורטים לעלות לשלב הבא עוד לפני תחילת המשחקים, ענה: "לא, כי יש נבחרות שצריך לעבור. התכוננו היטב לשני המשחקים הראשונים וחיכינו למפגש בין אקוואדור להונדורס". 

מתיו ואלבואנה התייחס גם הוא לתחושותיו לאחר המשחק: "דשאן מאוד גאה בשחקנים. אני שמח שהבקעתי את השער הראשון שלי בגביע העולמי". 

בלז מטווידי סימן את מה שהוביל את נבחרתו לניצחון המרשים: "נהנינו על המגרש. אנחנו נהדרים בתור קבוצה ויש אווירה חיובית בחדר ההלבשה".

ממאדו סאקו שנפצע במהלך ההתמודדות, יעבור בדיקות נוספות, אבל בנבחרת משערים שלא מדובר בפציעה כזאת שתשבית אותו לאורך זמן והוא יחזור לשחק בימים הקרובים.

בנזמה חוגג, רודריגס עצבני. שוויץ עשתה טעויות (רויטרס)
בנזמה חוגג, רודריגס עצבני. שוויץ עשתה טעויות (רויטרס)
 

בצד המפסיד, הוטמר היצפלד החמיא למנצחת: "ראינו את הפוטנציאל של צרפת במשחק הקודם. הייתה לשחקנים שלהם התפרצות כוח ולדעתי מדובר באחת הנבחרות הטובות בטורניר. היא יכולה להגיע רחוק".

באשר להופעה של שחקניו אמר: "אני מאוד מאוכזב מהתבוסה.  זה היה מאוד עגום עבורינו. לא הצלחנו להראות את הפוטנציאל שלנו. עשינו מאמצים גדולים בשביל להבקיע, אבל עשינו הרבה טעויות". 

בנבחרת השווייצרית מודאגים ממצבו של סטיב פון ברגן, שהוחלף בדקה התשיעית בגלל פגיעה שספג מאוליביה ג'ירו. על-פי דיווחים, המגן סובל משבר בעצם הלחי וככל הנראה יחמיץ את המשך הגביע העולמי.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */