יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:41

ארגנטינה במרחק ניצחון מהשמינית, היגוואין יפתח

מסי וחבריו יבטיחו את מקומם בשלב הבא אם ינצחו את איראן ב-19:00. סאבלה: "צריכים להשתפר". וגם: למה האיראנים צירפו רובוט לאימונים?

|
לאבצי, מסי ודי מריה משתעשעים באימון (רויטרס)
לאבצי, מסי ודי מריה משתעשעים באימון (רויטרס)

נבחרת ארגנטינה לא ליקקה דבש במשחק הפתיחה של מונדיאל 2014 מול בוסניה והרציגובינה, אבל הצליחה לצאת עם ניצחון חשוב. התיקו בין יריבותיה לבית ו' הציבו את אלחנדרו סאבלה במרחק ניצחון אחד מהעפלה לשמינית הגמר, כשיפגשו הערב (שבת) ב-19:00 את איראן באצטדיון גוברנאדור שבבלו הוריזונטה.

למרות הניצחון, סאבלה שכבר הצהיר בתום אותו משחק כי לקח כמה החלטות שגויות, יבצע לפחות שני שינויים בהרכב: חלוצה של נאפולי, גונסאלו היגוואין, יחזור ל-11 ויתפוס את מקומו של מקסי רודריגס הוותיק, כשגם הקשר פרננדו גאגו צפוי לשוב ולקבל את חולצת ההרכב.

חאבייר מסצ'ראנו שצפוי לרשום את הופעתו ה-100 במדים התכולים-לבנים ישחק בקישור האחורי, כשלפניו יתופקד שוב אנחל די מריה. במרכז ההגנה ימשיכו הבלמים פדריקו פרננדס ואסקייל גאראי.

"אנחנו צריכים להשתפר נגד איראן", אמר סאבלה לקראת המשחק, "אנחנו מצפים לנצח ולהעפיל לשלב הבא. נצטרך להניע את הכדור מהר ולמצוא שטחים פנויים. לאמן את הנבחרת זה כבוד גדול, וגם אחריות".      

גאגו ומסי באימון (רויטרס)
גאגו ומסי באימון. שלוש נקודות מהשמינית (רויטרס)
 

הרכב משוער: סרחיו רומרו, פאבלו סבאלטה, אסקייל גאראי, פדריקו פרננדס, מרקוס רוחו, חאבייר מסצ'ראנו, פרננדו גאגו, אנחל די מריה, ליאו מסי, סרחיו אגוארו וגונסאלו היגוואין.

הפתרון היצירתי של האיראנים: "רובו-מסי" הצטרף לאימונים
ה-0:0 המשמים של נבחרת איראן מול ניגריה היה אולי המשחק המשעמם ביותר שראינו עד כה בטורניר גביע העולם. לנבחרת של קרלוס קירוש סיכויים נמוכים מאוד להעפיל לשלב הבא, אבל הם בוודאי לא מתכוונים להתבטל מול האלביסלסטה הנחושים.

הנבחרת האיראנית קיבלה חיזוק לא צפוי לאימונים עם הגעתו של רובוט מיוחד, שמסוגל לשגר כדורים עוצמתיים וקשים לעצירה, שאמורים לדמות את הבעיטות של לא אחר מאשר ליאו מסי. כך או כך, קשה להאמין שהאימונים המיוחדים הללו יספיקו לנבחרת של קירוש כדי לעצור את ההתקפה האיכותית של הארגנטינאים.

הרובוט עם שחקני איראן באימון (מערכת ONE)
הרובוט עם שחקני איראן באימון
 

הרכב משוער: אלירזה חגיגי, פג'מן מונטאזרי, ג'לאל חוסייני, חוסיין אמיר סאדקי, מהרדאד פולאדי, ג'וואד נקונאם, אנדרניק טימוריאן, חוסרו יידארי, אחסן חג'סאפי, אשקאן דג'אגה וראזה גוצ'אנג'אד.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */