יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:39

סופ"ש מטורף במשחק הניחושים: הכול עדיין פתוח

אתם עדיין מוזמנים להצטרף לאלפי גולשים שכבר מנסים לחזות את התוצאות, הפרס הגדול: טיסה לחצי הגמר בברזיל. והפעם: איטליה, גרמניה וארגנטינה

|
מולר. תצליחו לנחש כבר הוא יבקיע? (GettyImages)
מולר. תצליחו לנחש כבר הוא יבקיע? (GettyImages)

אתם עדיין מוזמנים להצטרף לאלפי גולשים שכבר מנסים לחזות את התוצאות ולזכות הפרס הגדול: טיסה לחצי הגמר בברזיל. והפעם: איטליה, גרמניה וארגנטינה נכנסות למחזור השני של המשחקים.

משחק הניחושים של ONE במונדיאל מגיע לשיאו בסופ"ש הקרוב עם משחקים סופר מסקרנים של הנבחרות הטובות בעולם. בשישי איטליה, שרשמה ניצחון חשוב מול אנגליה, פוגשת את קוסטה ריקה, שאולי רשומה על הפתעת המונדיאל עד כה עם ניצחון נהדר על אורוגוואי במחזור הראשון.

בשני משחקים נוספים ייפגשו שתי המנצחות של בית 5 צרפת ושוייץ, כאשר במשחק המאוחר ייפגשו הונדורס ואקוודור. בשבת ייכנסו שתיים מהנבחרות החזקות במונדיאל למחזור השני של שלב הבתים. ארגנטינה תפגוש את איראן וגרמניה תשחק מול גאנה.

אם אתם חושבים שאתם יודעים מי תנצח או תסיים בתיקו אתם מוזמנים לקחת חלק במשחק הניחושים הגדול של Skittles. הפרס הגדול: טיסה לחצי הגמר בברזיל - פרס חלומי.

מסי חוגג (רויטרס)
מסי חוגג. כמה יסתיים המפגש עם איראן? (רויטרס)
 

להרשמה והשתתפות במשחק לחצו כאן

http://tinyurl.com/pl6ww7n

נזכיר כיצד משחקים: לרשותכם 48 סוכריות לכל 48 משחקי שלב הבתים (המשחק הוא שלב הבתים בלבד): 12 אדומות, 12 ירוקות, 12 צהובות ו-12 סגולות. כל אחת מהן תיתן לכם ניקוד במקרה וצדקתם. אדומה - נקודה אחת. ירוקה - שתי נקודות. צהובה - חמש נקודות. סגולה - עשר נקודות.

בנוסף ,תוכלו לקבל בונוס חד פעמי של 50 נקודות במקרה ותזינו ברקוד של שקית Skittles שקניתם - בהחלט שווה!

באלוטלי נוגח (רויטרס)
באלוטלי נוגח. פגישה עם קוסטה ריקה (רויטרס)
 

המשחק הוא לאורך כל שלב הבתים ובכל יום שתכנסו תראו את משחקי היום ותוכלו לצבור לאט לאט נקודות לאורך 48 המשחקים. חשבו טוב כיצד אתם מחלקים את הסוכריות על מנת שתצברו ניקוד מקסימלי.

לאחר הניחוש תוכלו לבדוק את מצבכם באזור האישי שלכם, שם תראו את כל הניחושים שלכם והניקוד שלהם. אל תתיאשו אם הצטרפתם מאוחר, גם מי שהתחיל מוקדם ייתכן וגם כמעט לא הצליח לנחש.

להרשמה למשחק הניחושים לחצו כאן

http://tinyurl.com/pl6ww7n

שימו לב כי אם תפגעו נכונה בכל הסוכריות הסגולות שלכם, יש לכם סיכוי גדול לנצח גם אם הצטרפתם מאוחר למשחק. הכול בידיים שלכם!

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */