יום שני, 01.07.2024 שעה 16:50

פיקה וצ'אבי הודחו מההרכב, מרטינס ופדרו בפנים

דל בוסקה ביצע שינויים ב-11 של ספרד לקראת צ'ילה (22:00), הצמד מבארסה ישלם את המחיר. מאטה: "עדיין לא הודחנו", קסיאס זכה לתמיכה וימשיך בשער

|
אימון נבחרת ספרד. יתאוששו מהתבוסה? (רויטרס)
אימון נבחרת ספרד. יתאוששו מהתבוסה? (רויטרס)

האם אנחנו בדרך לסוף עידן? ייתכן מאוד. הפסד היום (רביעי) של נבחרת ספרד לנבחרת צ'ילה (22:00), ידיח את אלופת העולם המכהנת כבר בשלב הבתים, ולאחר שני משחקים בלבד.

הנבחרת הספרדית, אשר חטפה 5:1 מהדהד מהולנד, חטפה גם ביקורות רבות עקב התבוסה. מאמן הנבחרת ויסנטה דל בוסקה, אמר לאחר ההפסד שהתוצאה היא בלתי מוסברת ושהמחצית הראשונה שלהם הייתה טובה, אך למרות זאת הם אופטיימים לגבי ההמשך. על כל פנים, המאמן ביצע שני שינויים בהרכב ביחס לזה שפתח בתבוסה להולנד, כאשר ג'רארד פיקה וצ'אבי פינו מקומם ב-11 הפותחים לטובת פדרו וחאבי מרטינס.

למרות המצב הלא פשוט אליו נקלעו, דל בוסקה בטוח שהכל עדיין אפשרי: "כולנו מרגישים שאפשר להפוך את פני הדברים. המצב רוח לא היה חיובי אחרי המשחק, אך הוא השתפר בהדרגה". עוד אמר מאמן אלופת העולם: "אנחנו צריכים כעת לנצח את שני המשחקים שנותרו לנו, שבטח לא יהיו קלים, אבל זה בהחלט אפשרי. נעשה את ההכנה הטובה ביותר למשחקים. נוודא שהשחקנים לא עצובים כי הם צריכים ליהנות מהמשחק".

חואן מאטה, שחקנה של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת ספרד, גורס שאלופת העולם לא צריכה לשנות את סגנון המשחק שלה: "אנו צריכים לשמור על הסגנון שלנו, הוא הוביל אותנו לניצחונות רבים וגם נותן לנו שליטה במשחקים".

לקראת צ'ילה אמר הקשר: "לא הודחנו עדיין. יש לנו הזדמנות נוספת לתקן את ההפסד. המשחק מול צ'ילה הוא מכריע מבחינתנו ואנו חייבים להזכיר לעצמנו שאסור להפסיד בו. נצטרך להתכונן היטב ולהיות חדים בהתקפה, כי לא יהיו לנו יותר מדי הזדמנויות".

הקשר אנדרס אינייסטה: "אנחנו צריכים לנצח ולא משנה באיזו דרך, אבל יהיו לנו יותר הזדמנויות אם נשחק בדרך שלנו. אני מרגיש שאנחנו מוכנים לחזור ולנצח, אנחנו צריכים לתת את הכי טוב שלנו ולהאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה".

פרננדו טורס הוסיף: "אני מקווה שנצליח לנצח בסגנון שלנו. אם לא, מה שחשוב הוא הניצחון ולא משנה איך". אנחנו צריכים לשכוח מהמשחק הראשון. הרגשנו שהאוהדים היו איתנו. עד היום ניצחנו כקבוצה, ואם נפסיד נעשה זאת ביחד".

קסיאס ודל בוסקה (רויטרס)
קסיאס ודל בוסקה. המאמן בטוח שהכל אפשרי (רויטרס)
 

שוער ספרד, שספג חמישה שערים כאמור, קיבל תמיכה ממקום בלתי צפוי. מאמנו לשעבר בריאל מדריד, אשר הוריד אותו לספסל. ז'וזה מוריניו אמר: "לא הייתי עושה שינוי. שוער זו עמדה קריטית ולא צריך לשנות אותה אחרי משחק רע אחד. שוער זו עמדה שצריך בה ביטחון ולאור הריצה המעולה שיש לו עם הנבחרת, אני סבור שיש לו את הביטחון". 

ההרכב הפותח: איקר קסיאס, סזאר אזפיליקווטה, חאבי מרטינס, סרחיו ראמוס, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, צ'אבי אלונסו, פדרו, דוד סילבה, אנדרס אינייסטה ודייגו קוסטה.

מן העבר השני, מגיעה נבחרת צ'ילה במצב רוח מרומם מאוד לאחר שניצחה 1:3 את נבחרת אוסטרליה ופתחה היטב את המונדיאל בברזיל.

כוכב יובנטוס ונבחרת צ'ילה, ארתורו וידאל, אמר לקראת המשחק החשוב מול אלופת העולם: "אנו מקווים לשחק טוב נגד ספרד ולקחת שלוש נקודות; אם נדיח אותם זה יהיה נהדר, אבל זאת לא המטרה שבשבילה באנו למונדיאל. הגענו לכאן כדי לזכות בגביע העולם".

"הם אלופי העולם, יש להם שחקנים נהדרים שיבואו עצבניים עם רצון להוכיח", אמנר הקשר המוכשר. "אבל לא נבוא להתבטל. ניצא קדימה, ננסה לנצח; אנחנו נשמור על סגנון המשחק שלנו ולא נשתנה".

אימון נבחרת צ´ילה (רויטרס)
אימון נבחרת צ´ילה. ידיחו את הספרדים? (רויטרס)
 

הקשר שהוחלף במהלך המשחק עם צ'ילה ומתאושש מהניתוח שעבר לפני מעט יותר מחודש, משוכנע שהוא כבר בכושר מלא. "הברך שלי מגיבה טוב. אני מרגיש מוכן ב-100 אחוזים מבחינה פיזית ולא חושב על הברך. אני מקווה לפתוח במשחק"             

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */