יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:10

יש הפתעות בברזיל, משחק הניחושים פתוח לגמרי

התבוסה של ספרד וההפסד של אורוגוואי פתחו לחלוטין את משחק הניחושים שלנו. הרשמו היום ונחשו את תוצאת המשחק של מסי וארגנטינה. הפרס: טיסה לברזיל

|
מסי. פוגש במשחק הראשון את בוסניה (רויטרס)
מסי. פוגש במשחק הראשון את בוסניה (רויטרס)

משחק הניחושים הגדול של ONE נמשך והופך להיות פתוח לחלוטין אחרי ההפתעות בסופ"ש האחרון. התבוסה שנחלה ספרד וההפסד של אורוגוואי השאירו לא מעט מנחשים סולדיים ללא נקודות - זה הזמן שלכם להצטרף לשמק. למי שהספיק לשכוח נזכיר את הפרס הגדול מתנת Skittles: חבילה לחצי הגמר בברזיל - פרס חלומי!

להרשמה למשחק הניחושים לחצו כאן

איך משחקים? לרשותכם 48 סוכריות לכל 48 משחקי שלב הבתים (המשחק הוא שלב הבתים בלבד): 12 אדומות, 12 ירוקות, 12 צהובות ו-12 סגולות. כל אחת מהן תיתן לכם ניקוד במקרה וצדקתם. אדומה - נקודה אחת. ירוקה - שתי נקודות. צהובה - חמש נקודות. סגולה - עשר נקודות.

בנוסף ,תוכלו לקבל בונוס חד פעמי של 50 נקודות במקרה ותזינו ברקוד של שקית Skittles שקניתם - בהחלט שווה!

המשחק הוא לאורך כל שלב הבתים ובכל יום שתכנסו תראו את משחקי היום ותוכלו לצבור לאט לאט נקודות לאורך 48 המשחקים. חשבו טוב כיצד אתם מחלקים את הסוכריות על מנת שתצברו ניקוד מקסימלי.

לאחר הניחוש תוכלו לבדוק את מצבכם באזור האישי שלכם, שם תראו את כל הניחושים שלכם והניקוד שלהם. אל תתיאשו אם הצטרפתם מאוחר, גם מי שהתחיל מוקדם ייתכן וגם כמעט לא הצליח לנחש.

להרשמה למשחק הניחושים לחצו כאן

עכשיו זה בהחלט הזמן להצטרף עם משחק סופר מסקרן בין מסי וארגנטינה לבוסניה, שתהיה עם ישראל במוקדמות היורו. בנוסף יתקיימו שני משחקים מסקרנים נוספים בין שוייץ ואקוודור וצרפת (אלופת העולם ב-1998) מול הונדורס, אותה ניצחה ישראל במשחק אימון לפני מספר ימים. בהצלחה.       

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */