יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:22

דידייה דרוגבה: אנחנו נישאר צנועים ונחלום בגדול

בחוף השנהב חגגו את ה-1:2 על יפן, אבל שמרו על פרופורציות. סברי לאמושי: "רחוקים מהעפלה לשלב הבא". אלברטו זאקרוני: "לא לחצנו מספיק על היריבה"

|
דרוגבה שמח. נשאר צנוע (GettyImages)
דרוגבה שמח. נשאר צנוע (GettyImages)

בחוף השנהב שמרו על פרופורציות אחרי ה-1:2 על יפן במשחקם הראשון במונדיאל. "השחקנים מאוד שמחים בגלל הניצחון, אבל אנחנו עדיין רחוקים מהעפלה לשלב הבא", אמר מאמן הפילים, סברי לאמושי, והוסיף: "יש לנו משחק קשה נגד קולומביה ואנחנו נצטרך להיות מוכנים".

לגבי המשחק עצמו אמר למושי: "לא התחלנו טוב וספגנו שער בגלל חוסר ריכוז. לאחר מכן היה שיפור ויצרנו הרבה הזדמנויות. שיש לך שחקן כמו דידיה דרוגבה בסגל זה משנה את המשחק".

דידיה דרוגבה ידע למי להודות בסיום המשחק וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אלוהים נמצא בשליטה. כוח, כבוד והקרבה הובילו אותנו במשחק נגד יפן. אני גאה בנבחרת שלי, גאה במדינה שלי וגאה בשלוש הנקודות שהשגנו. אנחנו נשאר צנועים ונחלום בגדול".

כובש השער השני של נבחרתו, ג'רביניו, התייחס גם הוא למשחק בחשבון הטוויטר שלו: "זאת התחלה טובה. אני שמח על הגול ורוצה להודות לכל מי שתמך בנו".

בוני וג´רביניו חוגגים (רויטרס)
בוני וג´רביניו חוגגים (רויטרס)
 

בצד המפסיד, מאמן יפן, אלברטו זאקרוני, החמיא לנבחרת המנצחת: "חייבים לתת קרדיט לחוף השנהב. היה לה משחק נהדר. התחלנו את המשחק בצורה טובה, אבל לא הצלחנו לשמור על ההובלה".

זקרוני סימן את הסיבות שהובילו להפסד: "לא לחצנו מספיק על היריבה ולא הצלחנו לשחק את הכדורגל הרגיל שלנו. אנחנו נהיה חייבים להשתפר על מנת להעפיל לשלב הבא".                   

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */