יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:17

סיריגו בשער של איטליה, וראטי ודרמיאן בהרכב

השוער של פ.ס.ז יחליף את בופון הפצוע מול אנגליה ב-1:00, המגן פתח בהרכב של צ'זארה פראנדלי. מריו באלוטלי בחוד, פירלו, דה רוסי ומרקיסיו בקישור

|
שחקניאיטליה באימון. משחק חשוב מול אנגליה (רויטרס)
שחקניאיטליה באימון. משחק חשוב מול אנגליה (רויטרס)

היא לא נחשבת לפייבוריטית ברורה, אבל אחרי שהגיעה לגמר היורו לפני שנתיים, כולם יודעים שפשוט אי אפשר לפסול את נבחרת איטליה. האזורי יפתחו את טורניר המונדיאל במפגש לוהט מול אנגליה הלילה  (1:00), כשניצחון הוא בגדר חובה בבית ד' המאתגר.

רגע לפני המפגש, באיטליה קיבלו בשורה נוראית, כשהשוער ג'יאנלואיג'י בופון ייעדר אחרי שסובב את הקרסול באימון. תחילה דווח כי בופון ישחק למרות הפציעה, אך כעת, לאחר שעבר מבחן כשירות, מתברר אחרת. עדיין לא ברור אם השוער הוותיק יחמיץ משחקים נוספים בטורניר.

מי שיעלה במקומו הוא שוערה הנהדר של פאריס סן ז'רמן, סלבטורה סיריגו בן ה-27, שלמרות יכולתו הנפלאה, אם יפתח תהיה זו הופעה שנייה שלו בלבד במשחק רשמי.

המאמן צ'זארה פראנדלי לא נתן לצ'ירו אימובילה לפתוח, על אף הדרישות מקהל האוהדים האיטלקי, ונתן את המפתחות למריו באלוטלי.

בקישור פתחו כצפוי דניאלה דה רוסי ואנדראה פירלו הוותיקים, כשגם מרקו וראטי הצעיר יערוך את הופעת הבכורה שלו באליפות העולם.

גם קלאודיו מרקיסיו ואנטוניו קאנדרבה קיבלו את חולצת ההרכב. בהגנה אנדראה ברצאלי וג'ורג'יו קייליני, מעמודי התווך של הנבחרת האיטלקית, יפתחו ואליהם יצטרף במפתיע מטאו דרמיאן.

צ´זארה פראנדלי מתדרך את חניכיו באימון המסכם (רויטרס)
צ´זארה פראנדלי מתדרך את חניכיו באימון המסכם (רויטרס)
 

בראיון לקראת המשחק סיפר קיילני על הקמפיין המאכזב לפני ארבע שנים, ולא שכח להסתכל קדימה: "היה לנו חוסר מזל נוראי בגביע העולם האחרון כשהפסדנו את שני השחקנים הכי חשובים שלנו בגלל פציעות, זה השפיע מאוד על הקמפיין. אנחנו מצפים להגיע רחוק יותר הפעם, למרות שאנחנו בבית קשה. פירלו ובופון הם השחקנים הכי חשובים שלנו, יש להם את האופי והם גורמים לכל הקבוצה לשחק".

הרכב איטליה: סלבטורה סיריגו, מטאו דרמיאן, אנדראה ברצאלי, גוסטבו פאלטה, ג'ורג'יו קייליני, דניאלה דה רוסי, אנדריאה פירלו, קלאודיו מרקיסיו, מרקו וראטי, אנטוניו קנדרבה ומריו באלוטלי.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */