יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:23

פקרמן: עכשיו זה הזמן לעשות דברים חשובים

נבחרת קולומביה דרוכה לקראת המשחק מול יוון ב-19:00: "נבחרות דרום אמריקאיות מתקשות מול יריבות כאלה". פאפאסטאטופולוס: "הכל אפשרי"

|
פקרמן. לא מזלזל ביוון (רויטרס)
פקרמן. לא מזלזל ביוון (רויטרס)

קולומביה תנסה  לנצח את יוון (19:00) במשחקה הראשון במונדיאל מאז 1998 ולהתגבר על פציעתו של רדאמל פלקאו, שלא ייקח חלק בטורניר היוקרתי לאחר שקרע רצועות בברכו במהלך משחקה של מונאקו בגביע הצרפתי בחודש ינואר.

"באופן מסורתי נבחרות דרום אמריקאיות מתקשות מול יריבות כמו יוון כי הן משחקות עם הרבה נחישות", אמר מאמן הנבחרת הדרום אמריקאית, חוסה פקרמן, לקראת המשחק: "הן גאות מאוד בסגנון ההגנתי שלהן". לגבי חסרונם השל פלקאו, לואיס פראה ואלדו רמירס הפצועים אמר: "כמו בכל משפחה, גם אנחנו נאלצנו להתמודד עם בעיות. מבחינתנו הפציעות הללו הן עכשיו נחלת העבר".

לסיום אמר פקרמן: "כמובן שכל נבחרת הייתה רוצה שחקן כמו פלקאו, אבל עכשיו אנחנו מתרכזים בשחקנים שנמצאים בסגל. ההכנות הגיעו לסיומן ועכשיו זה הזמן לעשות דברים חשובים". 

פקרמן צפוי לפתוח עם מערך של 4:4:2 כאשר קרלוס בקה צפוי לפתוח במקום פלקאו הפצוע, כאשר מריו יפס צפוי לאייש את מרכז ההגנה בהיעדרו של פראה. אדווין ולנסיה, המושעה ייעדר מה-11. 

הרכב משוער: דויד אוספינה, קמילו זוניגה, מריו יפס, כריסטיאן זאפטה, פאבלו ארמרו, חואן קווארדו, אבל אגילר, חאמס רודריגס, קרלוס סאנצ'ס, ג'קסון מרטינס, קרלוס בקה.

שחקני קולומביה באימון. יסתדרו בלי פלקאו? (רויטרס)
שחקני קולומביה באימון. יסתדרו בלי פלקאו? (רויטרס)
 

סוקראטיס פאפאסטאטופולוס: "הכל אפשרי בגביע העולמי"
אצל הנבחרת של פרננדו סנטוס, שומרים על אופטימיות. "הייתה לנו הצלחה גדולה מאוד ברמה הבינלאומית", אמר הבלם, סוקראטיס פאפאסטאטופולוס, לקראת ההתמודדות: "בסופו של דבר הנבחרות הפייבורטיות הן אלה שנמצאות בכושר הטוב ביותר, אבל הכל אפשרי בגביע העולמי. אני אשמח אם נגיע לשמינית הגמר ומשם הכל יכול להיות".

סנטוס צפוי לפתוח עם מערך של של 4:5:1, כאשר פאפאסטאטופולוס וואסיליס טורוסידיס יהיו אחראים על מרכז ההגנה. גיורגיוס סמארס ופנאיוטיס קונה יהווה חלק מהקישור המעובה של יוונים וקוסטאס מיטרוגלו יפתח בתור חלוץ בודד.

הרכב משוער: אורסטיס קרנזיס, ואסיליס טורוסידיס, סוקראטיס פאפאסטאטופולוס, קוסטאס מנולאס, חוסה הולבאס, דימיטריס סלפינגידיס, יאניס מניאטיס, קוסטאס קצוראניס, פנאיוטיס קונה, גיורגיס סמארס, קוסטאס מיטרוגלו.   

נבחרת יוון באימון לפני המשחק. שומרים על אופטימיות (רויטרס)
נבחרת יוון באימון לפני המשחק. שומרים על אופטימיות (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */