יום רביעי, 03.07.2024 שעה 14:48

ואוורינקה מול דימיטרוב, לופס יפגוש את סטפאנק

מתכוננים לווימבלדון: הפייבוריט משווייץ גבר 5:7 ו-3:6 על מטוסביץ' ויפגוש בבולגרי בחצי-גמר טורניר קווינס. הספרדי גבר על ברדיך וישחק מול הצ'כי

|
ואוורינקה, הפייבוריט לזכות בטורניר קווינס (רויטרס)
ואוורינקה, הפייבוריט לזכות בטורניר קווינס (רויטרס)

ההכנות לווימבלדון 2014 נמשכות. הערב (שישי) נקבעו חצאי הגמר בטורנירי הדשא המהווים הכנה לטורניר היוקרתי, שיחל בעוד כשבוע וחצי.

בטורניר קווינס שבלונדון הצטרף תומס ברדיך הצ'כי לרשימת המודחים, לצידו של אלוף השנה שעברה, אנדי מארי, שהודח אתמול. ברדיך הפסיד ברבע הגמר למדורג עשירי בטורניר, פליסיאנו לופס הספרדי, 4:6 ו-6:7 (7:9).

לופס יפגוש בצ'כי ראדק סטפאנק, שאחרי שהדיח את מארי חזר באופן מרשים מפיגור של מערכה לניצחון על קווין אנדרסון מדרום אפריקה, 6:1, 2:6 ו-3:6.

מי שנותר פייבוריט לזכות בטורניר הוא אלוף אוסטרליה סטן ואוורינקה משוויץ, שגבר על מרינקו מטוסביץ' האוסטרלי 5:7 ו-3:6. ואוורינקה ישחק מול הבולגרי גרגור דימיטרוב, שעלה לחצי-הגמר ללא משחק אחרי פרישה של האוקראיני אלכסנדר דולגופולוב.

יוני ארליך וקווין אנדרסון הודחו היום בטורניר הזוגות. השניים הפסידו לג'ימי מארי הבריטי וג'ון פירס האוסטרלי 4:6 ו-6:7, כאשר שובר השוויון במערכה השנייה היה סופר-דרמטי והסתיים ב-14:16 למארי ופירס, אחרי שכל צמד החמיץ כמה הזדמנויות לקחת את שובר השוויון. מארי ופירס הדהימו אתמול את המדורגים ראשונים בעולם, האחים בראיין.

ראדק סטפאנק (רויטרס)
ראדק סטפאנק, קאמבק מרשים בדרך לחצי-הגמר (רויטרס)
 

בטורניר האלה בגרמניה לא הצליח דסטין בראון הגרמני למנף את הניצחון המדהים שלו על הראשון בעולם רפאל נדאל, והפסיד ברבע הגמר לבן ארצו פיליפ קולשרייבר 6:4, 5:7 ו-7:6 כששובר השוויון המכריע הסתיים עם 14:16, אחרי שבראון הוליך 2:5 בשובר השוויון והחמיץ בהמשך הדרמטי חמש נקודות משחק. קולשרייבר שזכה בהאלה ב-2011 יפגוש בחצי הגמר את אלחנדרו פאלה מקולומביה, שניצח 6:7 ו-6:7, גרמני אחר, פטר גויז'צוק.

אבל כדי לזכות בטורניר יצטרך קולשרייבר לעבור כנראה גם את רוג'ר פדרר, שישחק בחצי הגמר השני מול קאי נישיקורי מיפן. פדרר עלה לחצי הגמר ללא משחק אחרי פרישה של יון סון לו מטיוואן. נישיקורי גבר על סטיב ג'ונסון מארה"ב, 1:6 ו-6:7.

בטורניר הנשים בברמינגהאם עלתה המדורגת הבכירה אנה איבנוביץ' לחצי-הגמר עם 1:6 ו-4:6 על קלרה קוקולובה הצ'כית. בשלב הזה תחכה לה מדיחתה של שחר פאר, שוואי ז'אנג הסינית, שהפתיעה את סלואן סטיבנס מארה"ב כשהביסה אותה 1:6 ו-3:6.

אנה איבנוביץ´ שמחה (רויטרס)
אנה איבנוביץ´ מרוצה. גם היא בחצי-הגמר (רויטרס)
 

קאסי דלקווה האוסטרלית גברה על קימיקו דאטה קרום בת ה-43, 0:6 ו-1:6 והיא תשחק בחצי הגמר מול ברבורה זלהובה סטריקובה הצ'כית, שניצחה 4:6 ו-2:6 את קירסטן פליפקנס הבלגית.

שחר פאר ויוליה גלושקו עשויות לשחק ביום ראשון האחת מול השנייה בסיבוב העלייה מהמוקדמות לטורניר דן בוש מהולנד. כדי שזה יקרה, פאר צריכה לנצח את ההולנדית ארנצ'ה רוס, וגלושקו את הספרדיה ארנצ'ה פארה סאנטוניה בסיבוב המוקדמות הראשון.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */