יום שישי, 20.09.2024 שעה 03:16

עליה במכירות המסכים? גם במכירות המזון המהיר

שילוב של טורניר כדורגל גדול ו-TAKE AWAY כבר הפך מזמן לדבר שבשגרה. יצאנו לבדוק מה קורה ברשת BURGERIM בזמן המונדיאל. המבצעים בשיאם

|
BURGERIM. מבצעים בזמן המונדיאל
BURGERIM. מבצעים בזמן המונדיאל

אין ספק שכלל אוהדי הספורט בארץ ובעולם כבר מכינים את הכורסאות, הפיצוחים ומסכי הטלוויזיה לטורניר הספורט הגדול ביותר בעולם – המונדיאל! מסתבר כי ההיערכות אינה מנת חלקם של האוהדים בלבד וכי גם רשתות המזון המהיר נערכות בהתאם, שכן צפויה עליה משמעותית בהזמנות ה-TAKE AWAY, בייחוד בזמן המשחקים. לחצו כאן להזמנה

רשת מסעדות ההמבורגרים "בורגרים" או בשמה הידוע "BURGERIM" נערכת במספר מישורים במקביל. סניפי הרשת נערכו לפתיחה ארוכה של הסניפים עד לשעות מאוחרות...ומשלוחים ללא עלות בהזמנות בכל שעות הערב.

הרשת הפיקה במבצע צרכנים SUMMER HAPPY החל ב1.6 ועד ל-15.9 במסגרתו יוגרלו פרסים יקרי ערך לקונים ברשת: מכונית יוקרה מושכרת, טיול מפנק ביאכטה, טיסת טיול בשמי הארץ,איפון 5 ופרסם נוספים.

במקביל, גולשי ONE באתר ובאפליקציה ייהנו ממבצעים מיוחדים בזמן המונדיאל דוגמת 8 בורגרים ב-99 שקלים בלבד. פרסום המבצע ייעשה ב"צורה חכמה" ויקודם כמובן מספר שעות לפני המשחקים המרכזיים וכן בזמן המשחקים עצמם.

רעבים? לחצו כאן להזמנה

יש לציין כי במקביל לעליית המכירות הצפויה בקרב רשתות המזון המהיר, פורסם לאחרונה כי מכירות מסכי הטלוויזיות עלו גם כן באופן לא מפתיע ויחד עם רשתות המזון מהוות שילוב קלאסי עבור כל אוהד מונדיאל טיפוסי – מסך משודרג עם ארוחה במקביל, חלום שמתחיל היום.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */