יום שבת, 21.09.2024 שעה 05:49

דני וולבק צלע באימון, בספק למשחק מול איטליה

חלוץ נבחרת אנגליה סובל מפציעה בירך ועשוי להיעדר ממשחק הפתיחה. ראחים סטרלינג מועמד להחליפו. רוני: "דני יהיה בסדר. איטליה צריכה לחשוש מאיתנו"

|
רוני עם סטארידג´ וג´ונסון (רויטרס)
רוני עם סטארידג´ וג´ונסון (רויטרס)

מכת הפציעות לקראת גביע העולם בברזיל ממשיכה להכות. הפעם היה זה תורה של נבחרת אנגליה. דני וולבק, חלוץ מנצ'סטר יונייטד, צלע באימון הנבחרת בריו דה ז'נרו והוא בספק לקראת המשחק הראשון מול איטליה.

וולבק, שפתח בשניים מתוך שלושת משחקי ההכנה של נבחרת 3 האריות, היה אמור לפתוח בהרכב של רוי הודג'סון למשחק הפתיחה של הנבחרת מול איטליה בבית ד', אך כעת כלל לא בטוח לגבי כך עקב פציעה בירך.

מי שעשוי להיכנס ל-11 של המאמן האנגלי הוא שחקנה הצעיר של ליברפול, ראחים סטרלינג. חברו לנבחרת, וגם במנצ'סטר יונייטד, ווין רוני, אמר על חברו: "דני יהיה בסדר. הוא נטש את האימון כדי לא להסתכן".

על עצמו והמונדיאל אמר כוכב מנצ'סטר יונייטד: "אני מרגיש מוכן למונדיאל. המזג אוויר יהיה חם ולח, ולא יהיה פשוט, אבל אנחנו מתכוננים לכך. אני מרגיש שהולך להיות לנו מונדיאל מוצלח. איטליה חושבת איך לשלוט במשחק מולנו. יש להם שחקנים טובים, אבל גם לנו. הם צריכים לחשוש מאיתנו".

צפו בריקוד של רונאלדו

שחקני נבחרת אנגליה לקחו טבליות נגד מלריה, לקראת ההגעה למנאוס. "הרופאים אמרו לי לתת לשחקנים את הטבליות הללו כדי למנוע תופעות לוואי. אני חייב ללכת עם החוות דעת הרפואית", אמר מאמן אנגליה, רוי הודג'סון.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */