יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:28

נקבעו כל העולות לאליפות אירופה עד גיל 19

מלבד נבחרת הנוער הישראלית ישחקו באליפות גרמניה, סרביה, אוקראינה, הונגריה, אוסטריה, פורטוגל ובולגריה. 6 הראשונות יעלו לאליפות העולם עד גיל 20

|
נבחרת הנוער (יניב גונן)
נבחרת הנוער (יניב גונן)

זהו, נסגרה תמונת הנבחרות שעלו לגמר אליפות אירופה עד גיל 19. אחרי שהנבחרת הישראלית עלתה עם שלושה ניצחונות ומאזן מושלם בשלב העילית, היא תפגוש 7 נבחרות באליפות שתיערך בהונגריה.

הנבחרות שהעפילו לגמר אליפות אירופה שתיערך בהונגריה הן: סרביה, שזכתה בתואר ב-2013; גרמניה, שכמו הנבחרת הישראלית גם היא סיימה במאזן מושלם את שלב העילית; בולגריה, שתופיע בפעם השנייה בתולדותיה באליפות; הונגריה, המארחת של הטורניר; אוקראינה, שעלתה בזכות ניצחון על אנגליה משער בדקה ה-95; ופורטוגל, שתשחק בפעם השביעית בתולדותיה באליפות.

הנבחרת האחרונה שהעפילה לאליפות היא אוסטריה. האוסטרים סיימו היום (שלישי) ב-0:0 מול נבחרת רוסיה, סיימה במקום הראשון של הבית הודות להפרש שערים טוב יותר וגם היא תהיה ב-19 ביולי בהונגריה.

שמונה הנבחרות שהעפילו יחולקו לשני בתים, כאשר שתי הראשונות מכל בית יעפילו לחצי הגמר. עם זאת, שתי הנבחרות שיסיימו במקום השלישי בבית שלהן ישחקו באליפות העולם עד גיל 20 בניו זילנד ב-2015, כיוון שאירופה שולחת שש נציגות. האם השחקנים הצעירים יצליחו לעשות היסטוריה?             

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */