יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:31

המסע מתחיל: ישראל רוצה לשוב לאליפות אירופה

כדורסל נשים: החניכות של עדן ענבר יפתחו ב-20:00 את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה מול קרואטיה. עוזר המאמן, גיל סלע: "נצטרך להיות אגרסיביים"

|
עדן ענבר. ישראל תפתח בימין? (חגי ניזרי)
עדן ענבר. ישראל תפתח בימין? (חגי ניזרי)

נבחרת הנשים של ישראל תפתח הערב (רביעי) ב-20:00 את בית מוקדמות אליפות אירופה בתקווה שבעוד שבועיים תחזור הנבחרת למעמד השיא של היבשת אחרי הפסקה של אליפות אחת. הנבחרת תתארח אצל קרואטיה החזקה, שכבר מחזיקה ביד ניצחון חוץ על בולגריה.

ההיסטוריה של המפגשים בין שתי הנבחרות מלמדת על יתרון ברור לקרואטיות שניצחו את 4 המפגשים האחרונים נגד ישראל והפסידו רק פעם אחת, זה קרה בשנת 97' כשלימור מזרחי מפציצה 33 נקודות ומסדרת לנבחרת ניצחון 71-74.

מאז הנבחרת הפסידה לקרואטיה כאמור 4 פעמים, האחרונה הייתה ב-2005 באולם זיסמן אז הקרואטיות ניצחו רק 75-76 וארבע שחקניות נבחרת שרדו מאז ועד היום בסגל, לירון כהן, מיכל אפשטיין שסיימה אז כקלעית המצטיינת עם  18 נקודות, מירב דורי שסיפקה 12 ושירן צעירי.

הנבחרת הגיעה אמש לסלובנסקי בוארד שם יתקיים המשחק באולם שיכול להכיל 2,500 צופים וצפויה בו אווירה ביתית לקרואטיות. הנבחרת קיבלה דיווח מלא מהסקאוט שלה שי סגלוביץ' שצפה במשחק בין בולגריה לקרואטיה, קיימה שני אימונים, צפתה בוידאו והתחושה בנבחרת שניתן להפתיע.

עוזר המאמן גיל סלע אמר: "למדנו את הקרואטיות היטב ונגיע מוכנים למשחק. חשוב לנו לבצע את הדברים שאנחנו רוצים לעשות, בעיקר בצד ההגנתי. קרואטיה נבחרת גבוהה מאוד ונצטרך לסגור נכון בריבאונד, לנסות לרוץ בכל הזדמנות ולהיות אגרסיבים על כל כדור".

כדי לעלות תרצה הנבחרת לסיים במקום הראשון בבית או לחליפין במקום השני, בתקווה שזה יהיה טוב לפחות ממקום שני אחד מחמישה הבתים האחרים. המשחק הבא של הנבחרת יהיה ביום ראשון בשעה 19:00 באולם זיסמן נגד בולגריה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */