יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:58

מוכנה למונדיאל: 0:2 לספרד על אל סלבדור

דוד וייה כבש צמד (60 ו-88) וסידר ניצחון לחבורה של דל בוסקה. בדקה ה-3 שלח ססק פברגאס כדור עונשין מ-11 מטר לשמיים. בלגיה ניצחה 0:1 את טוניסיה

|
פדרו מנסה לשלוט בכדור (רויטרס)
פדרו מנסה לשלוט בכדור (רויטרס)

נבחרת ספרד תגיע למונדיאל במצב רוח טוב לאחר שניצחה הערב (שבת) 0:2 את אל סלבדור במשחק ההכנה האחרון שלה לפני המונדיאל בברזיל. לה רוחה אותתו על הכוונות שלהם כבר מהפתיחה וקיבלו הזדמנות לעלות ליתרון כבר בדקה השלישית. 

דייגו קוסטה ספק הוכשל בתוך הרחבה והשופט שרק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים. ססק פברגאס ניסה לכבוש את השער הראשון במשחק, אבל בעט את הכדור מעל לשער. הלחץ הספרדי המשיך עד סיומה של המחצית הראשונה, אבל הנבחרת של וינסנטה דל בוסקה לא הצליחה להגיע למצבים משמעותיים ואחרי 45 דקות לוח התוצאות הראה 0:0. 

המאמן הספרדי ערך שלושה חילופים עם תחילת המחצית השנייה והכדורגל של אלופת העולם הפך להיות התקפי יותר. בדקה ה-60 דרבי קאריו נכנע לאחר שדויד וייה כבש מקרוב את השער הראשון במשחק. החלוץ השלים צמד בדקה ה-88 וקבע את התוצאה הסופית.

ביום שישי הקרוב תתחיל ספרד את המסע להגנת התואר כאשר תפגוש את הולנד החזקה. ב-18/06 מחכה לה משחק לא פשוט מול צ'ילה כאשר את שלב הבתים היא תסיים ב-23/06 עם משחק מול אוסטרליה.

מחצית ראשונה
דקה 3: פנדל לנבחרת ספרד. פתיחה סוערת של המשחק. דייגו קוסטה מצא את עצמו מול דרבי קאריו, שספק הכשיל את החלוץ, אבל השופט החליט לשרוק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים. ססק פברגאס ניגש לקחת אחריות ובעט את הכדור לשמיים.  

דקה 22: המגמה נמשכה כאשר הנבחרת של ויסנטה דל בוסקה החזיקה יותר בכדור ושלטה בקצב המשחק, אבל השער של קאריו נותר ללא איומים משמעותיים. 

דקה 35: הלחץ הספרדי נמשך. התקפה של לה רוחה הסתיימה לתוך הרחבה, אבל נגיחה של פברגאס, שנשאר חופשי בתוך הרחבה, עברה מעל לשער של קאריו. 

דקה 37: ספרד קיבלה הזדמנות עם בעיטת עונשין כ-20 מטרים משערו של קאריו. סרחיו ראמוס ניסה להפתיע את שוער אל סלבדור, אבל הבעיטה שלו חלפה מעל לשער. 

חאבי מרטינס נאבק על כדור (רויטרס)
חאבי מרטינס נאבק על כדור (רויטרס)
 

מחצית שנייה
דקה 52: ספרד התחילה את המחצית השנייה בדיוק כמו שהיא סיימה אותה. דויד וייה המחליף נשאר מול קראיו, שיצא טוב ומנע ממנו לעלות את הספרדים על לוח התוצאות.

דקה 60, ספרד עלתה ל-0:1. מהלך קבוצתי יפה עזר לנבחרת של וינסנטה דל בוסקה שלבור את הסכר. צ'אבי אלונסו הרים כדור לכיוון הרחבה, סרחיו ראמוס הוריד את הכדור עם הראש לכיוון של דויד וייה, שכבש מקרוב את השער הראשון במשחק. 

דקה 86: כמעט וזכינו לראות את אחד את השערים היפים של התקופה האחרונה. סרחיו בוסקטס התקדם עם הכדור בחצי המגרש, ראה את קאריו במיקום לא טוב וניסה להקפיץ את הכדור מעליו, אבל הכדור חלף מעל לשער. 

וייה. כבש צמד (רויטרס)
וייה. כבש צמד (רויטרס)
 

דקה 88, ספרד עלתה ל-0:2. מפה אל סלבדור כבר לא יכולה לחזור. דויד סילבה שלח כדור עומק לכיוונו של דויד וייה, שהשתלט על הכדור והכניס אותו לרשת.

ספרד: איקר קסיאס (דויד דה חאה, 83) חואנפראן, סרחיו ראמוס, חאבי מרטינס, ג'ורדי אלבה, צ'אבי אלונסו (סרחיו בוסקטס, 68), קוקה, אנדראס אינייסטה (דויד סילבה, 46), ססק פברגאס (דויד וייה, 46), פדרו (סנטי קסורלה, 46) ודייגו קוסטה (צ'אבי, 74).

אל סלבדור: דרבי קאריו, חאבייר גארסיה, אלכסנדר מנדוסה, ג'ונתן באריוס (מארק פינדה, 87), אלכסנדר לארין, ארתורו אלבארס (ג'יימי מוראלס, 65), דארווין סרן, ריצ'רד מנחיבר (ריצ'ארד פרזה, 83), אנדרס פלורס (מילטון מיגל, 75), קווין סנטהמריה (נסטור לופז, 57) ורפאל בורגוס.

בלגיה ניצחה 0:1 את טוניסיה 
הנבחרת של מארק וילמוטס סיימה בטעם טוב את הכנות שלה למונדיאל לאחר שגברה 0:1 על טוניסיה. המשחק בין השתיים הופסק בדקה ה-23 לאחר שברד כבד החל לרדת בבריסל. השופט לא היסס, הוריד את השחקנים לחדר ההלבשה ולאחר מספר דקות המפגש חודש.

הברד הכבד שירד בבריסל וגרם להפסקת המשחק
הברד הכבד שירד בבריסל וגרם להפסקת המשחק
 

בדקה ה-64 טוניסיה נשארה בעשרה שחקנים לאחר שעיסאם ג'מה התעמת עם וינסנט קומפני, מחא כפיים לעבר השופט, קיבל כרטיס צהוב שני והורחק. בדקה ה-89 מסר נאסר צ'אדי לדרייס מרטנס, שפרץ לתוך הרחבה, העלה את הנבחרת של מארק וילמוטס ל-0:1 וקבע את תוצאת המשחק.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */