יום שני, 08.07.2024 שעה 09:57

הסגל המלא: נשות הכדורגלנים הסקסיות במונדיאל

בני זוגן ילהטטו על כר הדשא, הן יוציאו עיניים ביציעים. דוגמנית, מגישת טלוויזיה, זמרת, בלוגרית ואפילו בעלת תואר שני. הכירו את 23 הנשים היפות

|
שייק (שמאל) ודוגמניות
שייק (שמאל) ודוגמניות "ספורט אילוסטרייטד" (רויטרס)

המונדיאל ייפתח בעוד שבוע, שם שחקני הכדורגל הטובים בעולם ינסו לזכות בגביע המיוחל יחד עם הנבחרת הלאומית. בכל 32 הנבחרות ניתן לזהות לא מעט כוכבים שיהלטטו על כר הדשא, אך גם הנשים שלהם צפויות לעורר עניין רב.

ב-'דיילי-מייל' הבריטי פורסם סגל 23 הנשים היפות והמושכות ביותר שנראה הקיץ ביציעים בברזיל. אותן נשים ילוו את בני זוגן לאורך הטורניר וימשכו לא מעט תשומת לב. הגיע הזמן לעשות סדר ולראות איזה כדורגלן חי לצד האישה היפה ביותר. מוכנים?

אירנה שייק (כריסטיאנו רונאלדו)
אחת מנשות הכדורגלנים המפורסמות בעולם אם לא המפורסמת ביותר ולאו דווקא בגלל הקרבה לפנומן הפורטוגלי. השניים יוצאים כבר מ-2010 ולאחרונה הצטלמו יחדיו למגזין "ווג". את הפריצה הגדולה שלה, עשתה שייק לאחר שכיכבה בקליפ של קנייה ווסט.

שאקירה (ג'רארד פיקה)
הזמרת הקולומביאנית מפורסמת וידועה גם ללא עזרת בן זוגה, הבלם של ברצלונה ונבחרת ספרד. השניים נפגשו בצילומי הקליפ "וואקה-וואקה" מעט לפני מונדיאל 2010 ומאז האהבה פורחת. לאחרונה הוסיפו להצטלם לקליפ החדש של שאקירה למונדיאל, "לה לה לה", בו השתתפו כוכבי כדורגל נוספים.

אירינה שיק (רויטרס)
אירנה שייק של רונאלדו (רויטרס)
 

שאקירה (רויטרס)
שאקירה של פיקה (רויטרס)
 

ברונה מרקוונזין (ניימאר)
הברזילאית המתוקה הזו רק בת 18, אך כבר עברה מערכת יחסים הפכפכה עם כוכב הסלסאו. בתחילת העונה הוא הודח מהרכב ברצלונה והיא הודחה מחייו, אך לאחרונה ניימאר עיגן את מקומו ב-11 של הקטאלונים, והיא את מקומה בליבו.

ברונה מרקוונזין (רויטרס)
ברונה מרקוונזין של ניימאר (רויטרס)
 
אן קת'רין ברומל (מריו גצה)
עוד לפני שהכירה את את הכוכב הגרמני באיביזה, ברומל עמדה בזכות עצמה כדוגמנית, זמרת ובלוגרית מוכשרת. בנוסף, יש לה לא מעט תחביבים כמו ריצה, שירה, בישול ונגינה בפסנתר. אז אמנם גצה לא זכה השנה באליפות אירופה, אך לדעתנו הוא זכה בגדול.

אן קת´רין ברומל (רויטרס)
אן קת´רין ברומל של גצה (רויטרס)
 

אנטונלה רוקוסו (ליונל מסי)
הכוכב הארגנטיני הכיר את אנטונלה הרבה לפני שזכה בתהילת עולם. השניים גדלו יחד ברוסריו והתחילו לצאת ב-2008, כאשר בנם הראשון טיאגו נולד ב-2012. רוקוסו, כמו בן זוגה, תשתדל לשמור על תדמית שקטה ורגועה בקיץ בברזיל.

אנטונלה רוקוסו (רויטרס)
אנטונלה רוקוסו של מסי (רויטרס)
 

אדורנה גרסיה אלמגרו (דוד דה חאה)
השוער של מנצ'סטר יונייטד מבלה לא מעט עם כוכבת הפופ הספרדייה. אלמגרו בת ה-28 לא כל-כך ידועה באנגליה, אך במולדתה הספיקה להגיע עם שירה לטופ 5 הספרדי. לצערה, דה חאה לא צפוי לראות את הדשא במונדיאל היות וישמש כשוערה השלישי של ספרד.

אדורנה גרסיה אלמגרו (GettyImages)
אדורנה גרסיה אלמגרו (GettyImages)
 

קרלה קומפני (וינסנט קומפני)
אשתו של קפטן בלגיה חובבת ספורט ידועה, לכן סיכוי לא רע לראותה מעודדת את בן זוגה מהיציע. השניים הכירו כשקומפני שיחק בהמבורג וכאוהדת שרופה של מנצ'סטר סיטי, נראה שהיה לה משקל רב במעברו למדים התכולים. מגישת הרדיו כבר אמרה בעבר שנבחרת בלגיה תגיע רחוק בטורניר הקרוב.

קרלה קומפני (SF1) (מערכת ONE)
קרלה קומפני של וינסנט (SF1)
 

שרה קרבונרו (איקר קסיאס)
במונדיאל האחרון, הואשמה העיתונאית הסקסית בהסחת דעתו של השוער ב-1:0 שנחלה ספרד לשווייץ, אך זה לא הפריע לקסיאס להדביק לה נשיקה רטובה מיד לאחר הזכייה. האם היפהפיה בת ה-29 תסיח את דעתו גם הפעם?

שרה קרבונרו (רויטרס)
שרה קרבונרו של קסיאס (רויטרס)
 

מיכאלה קואטרוסיוצ'ה (אלברטו אקווילאני)
הקשר האיטלקי הכיר את קואטרוסיוצ'ה הרבה לפני המעבר הכושל שלו לליברפול ב-2009. הוא נשא לאישה את שחקנית הקולנוע האיטלקייה זמן קצר לפני המעבר שלו מרומא והיא ילדה את ילדם הראשון ב-2011. אגב, מיכאלה צוטטה בעבר באומרה: "אלברטו הוא סיפור האהבה הכי גדול בחיי. יש לנו חיבור כמו בסרט קולנוע, האהבה הזו עושה לי התכווצויות בבטן".

מיכאלה קואטרוסיוצ´ה (GettyImages)
מיכאלה קואטרוסיוצ´ה של אקווילאני (GettyImages)
 

יולנטה סניידר-קבאו (ווסלי סניידר)
יולנטה היא בתו של יזם עשיר המכונה 'המלך של איביזה', אך למרות אביה ובן זוגה, אשתו של סניידר מוכרת בזכות עצמה והספיקה להשתתף בתכנית ריאליטי בסגנון "נשות הכדורגלנים" בהולנד. ימים ספורים לאחר שסניידר הפסיד בגמר של 2010, יולנטה זכתה בתואר האישה הסקסית בהולנד בפעם השלישית בארבע שנים והם התחתנו בטוסקנה. האישה הנהדרת הזו גם הקימה עמותה הנאבקת בהתעללות מינית בילדים במדינות מתפתחות.

יולנטה סניידר-קבאו (רויטרס)
יולנטה סניידר-קבאו של ווסלי (רויטרס)
 

דניאלה סמאן (ססק פאברגס)
היא גדולה מססק בלא פחות מ-13 שנים ונפרדה מבעלה המיליונר האיטלקי לאחר שזה פתח את העיתון בוקר אחד ביוני 2011 וראה תמונה של השניים מתנשקים. אשתקד היא ילדה את בתה ליה בזמן שפאברגס שיחק נגד פ.ס.ז' בליגת האלופות. דניאלה חזקה מאוד במדורי הרכילות וידועה בכינויה "קווין דידי", שדבק בה הודות למחשוף הרחב שלה.

דניאלה סמאן (GettyImages)
דניאלה סמאן של פאברגס (GettyImages)
 

פאני נגוואשה (מריו באלוטלי)
האם הם ביחד? האם הם פרודים? איש לא יודע. פאני ילדה רעה לא פחות מבאלוטלי, אך דאגה לשמור על סטטוס "רווקה", לפחות בעמוד הפייסבוק שלה, זאת לאחר בעיות שנוצרו לאחר מערכות יחסים קודמות. התמונות העסיסיות שלה ושל כוכב מילאן באינסטגרם הולידו 2,875 עוקבים תוך יום, כאשר הכוכבת שכבר הספיקה לככב במגזין "פלייבוי", גרמה לבאלוטלי לומר בעבר: "אני יכול לבלות את כל חיי עם אישה כזו".

פאני נגוואשה (GettyImages)
פאני נגוואשה של באלוטלי (GettyImages)
 

לטיסייה סהאגון (צ'יצ'ריטו)
עדיין לא ידוע אם סהאגון צפתה מהיציע במופע האימים של אריאל הרוש במשחק ההכנה של מקסיקו מול ישראל, זאת כיוון שמערכת היחסים שלה ושל כוכב מנצ'סטר יונייטד נשמרת די בסוד. למרות זאת, רק לפני חודש נצפו השניים סועדים ארוחת ערב יחדיו ונראה שאהבה פורחת.

לטיסייה סהאגון (GettyImages)
לטיסייה סהאגון של צ'יצ'ריטו (GettyImages)
 

אמארה שילאדז'יק (אדין דזקו)
שמה מסובך, אך יופיה מהפנט. הכוכב של סיטי לא להוט על אור הזרקורים, אך חברתו שונה ממנו בהרבה. למעשה, השניים ניהלו ריב מפורסם לאחר שזו העלתה תמונה שלהם מתנשקים בחשבון האינסטגרם שלה. אגב, גם אמארה וגם אדין דוברי בוסנית, צרפתית ואנגלית, כך יכולים השניים לבטא את אהבתם בשלל שפות.

אמארה שילאדז´יק (Film Magic)
אמארה שילאדז´יק של דזקו (Film Magic)
 

אבנג'לינה אנדרסון (מרטין דמיצ'ליס)
לאנדרסון סוף-סוף יש שיער ארוך יותר משל בן זוגה, לאחר שזו הכריחה אותו להתספר. הארגנטינית תקווה להרוס למקומיים את החגיגה בסוף המונדיאל ולחזור עם הגביע הביתה.

אבנג´לינה אנדרסון (GettyImages)
אבנג´לינה אנדרסון של דמיצ'ליס (GettyImages)
 

פילאר רוביו (סרחיו ראמוס)
רוביו היא פרצוף מוכר בספרד בשל עבודתה כמגישת טלוויזיה, אך היא דואגת לשמור על פרופיל נמוך בכל הקשור ליחסיה עם אלוף אירופה הטרי. למרות זאת, ראמוס הפתיע את רוביו באחת מתכניות הטלוויזיה שהגישה, אז נכנס עם גיטרה וניגן לה שיר פלמנקו. לצערה, לצערו ולצערנו, את משחקי המונדיאל היא תראה מהבית כיוון שהיא צריכה לדאוג לזאטוט שזה עתה נולד, סרחיו ג'וניור.

פילאר רוביו (מערכת ONE)
פילאר רוביו של סרחיו ראמוס
 

סאם קוק (כריס סמולינג)
סמולינג ראוי לכל הביקורות לאחר הופעתו העלובה במשחק ההכנה נגד אקוודור, אך אין ספק ששחקנה של יונייטד יכול להתנחם בבת זוגתו, שהספיקה להדר את העמוד השלישי המפורסם ב"סאן". קוק עושה פוזות למצלמה כבר שמונה שנים, אך מערציה יתאכזבו לשמוע כי בקרוב תנטוש את קריירת הדוגמנות לטובת קריירת תקליטנות.

סאם קוק (GettyImages)
סאם קוק דל סמולינג (GettyImages)
 

ליה גראסי (אלכסיס סאנצ'ס)
המנהלת האומנותית והמעצבת המוכשרת, החלה לצאת עם הצ'יליאני כשזה עבר לברצלונה ב-2011. לא מעט שמועות צצו באשר לחתונה צפויה בין סאנצ'ס לתכולת העיניים, אולי ההצעה תגיע לאחר המונדיאל?

ליה גראסי (אינסטגרם)
ליה גראסי של סאנצ'ס (אינסטגרם)
 

שרה ראנדנר (בסטיאן שוויינשטייגר) 
הדוגמנית הגרמנייה פגשה את קשר באיירן מינכן במסיבת חג באיביזה. הבלונדינית נתפסת ביציע לעתים קרובות, כשהיא מעודדת את הקבוצה ואת הנבחרת של בן זוגה. היא מושכת את העין באופן בלתי נמנע ואף הודתה כי לאחר שהמצלמה נתפסה עליה בליגת האלופות לפני שנתיים, המוני גברים החלו לרדוף אחריה. קשה להאשים אותם.

שרה ראנדנר (רויטרס)
שרה ראנדנר של שוויינשטייגר (רויטרס)
 

מליסה סאטה (קווין פרינס בואטנג)
בתקופה בה שיחק בפורסמות', בואטנג נפצע במהלך קיום יחסי מין עם אשתו מגישת הטלוויזיה והחמיץ משחק בעקבות המקרה הביזארי. סאטה בת ה-27 יוצאת עם הגנאי מאז 2011 וכבר לאחר פחות משנה צצו פציעות בעקבות יחסי המין שהשניים מקיימים, "בין שבע לעשר פעמים בשבוע". בעברה צוטטה סאטה באומרה: "אני שונאת את המשחק המקדים, אני רוצה להגיע ישר לנקודה. העמדה האהובה עליי היא כשאני למעלה, כך אני יכולה לקחת את השליטה".

מליסה סאטה (רויטרס)
מליסה סאטה של קווין פרינס בואטנג (רויטרס)
 

קולין רוני (וויין רוני)
רוני התחתן עם אהבת נעוריו ב-2008, עשור לאחר שנפגשו לראשונה בליברפול בגיל 12. היא הרוויחה מהתהילה של חלוץ אנגליה והחלה לכתוב טורי רכילות ולפרסם אימוני כושר ב-DVD. קולין ושני ילדיה (קליי בן השנה וקאי בן החמש), יהיו בברזיל ויצפו באנגליה מנסה לסיים 48 שנים של מזל רע.

קולין רוני של וויין (GettyImages)
קולין רוני של וויין (GettyImages)
 

בת'אני דמפסי (קלינט דמפסי)
אשתו של דמפסי היא לא אשת הכדורגלן הטיפוסית. מלבד היותה אם לשניים ויפהפיה אמיתית, בת'אני מחזיקה בתואר שני. כשהקשר ההתקפי של ארה"ב עבר לפולהאם ב-2007, היא השלימה התמחות בפסיכולוגיה חינוכית. בת'אני אולי כבר מוכרת לאוהדי הכדורגל, זאת כיוון שהצטלמה בצבעי גוף על שער המגזין "ספורט אילוסטרייטד" במהדורה מיוחדת של נשות הכדורגלנים במונדיאל 2010.

בת´אני דמפסי (GettyImages)
בת´אני דמפסי של קלינט (GettyImages)
 

קלייר קוסיילני (לורן קוסיילני)
קלייר די מאוכזבת מעזיבתם של בקארי סנייה ובת זוגתו את ארסנל, כעת היא תצטרך לחפש פרטנרית אחרת להצטלם איתה בכל מקום, בזמן שבעלה יצטרך להנהיג את הגנת התותחנים. בכל מקרה, היא תעמוד לצד קוסיילני בברזיל בתקווה למחוק את תצוגת הנפל של צרפת במונדיאל האחרון.

קלייר קוסיילני (GettyImages)
קלייר קוסיילני של לורן (GettyImages)
 

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */