יום שישי, 05.07.2024 שעה 10:31

ואן פרסי נפצע מול וויילס, 1:1 משפיל לאיטליה

החלוץ הוחלף ב-0:2 כשפניו זועקות מכאב, בלעדיו האוראנג' נראו חסרי מחץ. רובן כבש ובישל ללנס את השני. האזורי לא הצליחו לנצח את לוקסמבורג החלשה

|
לנס ורובן חוגגים (רויטרס)
לנס ורובן חוגגים (רויטרס)

רובין ואן פרסי עלול להיכנס לרשימה ארוכה של כוכבים שלא ישחקו במונדיאל לאחר שירד כאשר פניו זועקות מכאב ב-0:2 של נבחרת הולנד מול וויילס באמסטרדם.

על פי דיווחים, החלוץ ההולנדי החמיר את הפציעה שסחב בשרירי המפשעה וייבדק בקרוב על מנת לבחון האם יהיה כשיר לפתיחת המשחקים בברזיל.

איתו, נבחרת האוראנג' נראתה מסוכנת והירבתה להגיע לשער של וויילס, הדיפה לא טובה של וויין הנסי לבעיטה של ואן פרסי הובילה לשער הראשון של אריאן רובן, שכבש מקרוב.

במחצית השנייה, כאשר הוחלף על ידי ג'רמיין לנס, הולנד כמעט ולא הגיעה לשער, אך באחת ההתקפות היחידות שלה הצליחה לכבוש את השני, ווסלי סניידר הוציא לריצה את רובן וכובש השער הראשון בישל את השני ללנס.

בצד השני, יריבת נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2016 לא הצליחה לסכן את השער ההולנדי, למרות שיש לציין שהיא שיחקה ללא שני הכוכבים הגדולים שלה, גארת' בייל וארון ראמזי.

מחצית ראשונה
דקה 3: ואן פרסי נראה בכושר טוב בפתיחת המשחק. חלוץ מנצ'סטר יונייטד הצליח להתל בהגנה הוולשית בצד שמאל ולשחרר בעיטה חזקה לעבר השער. הנסי רק הדף, אבל אף הולנדי לא היה שם כדי להגיע לכדור החוזר.

צ´סטר שומר קרוב על ואן פרסי (רויטרס)
צ´סטר שומר קרוב על ואן פרסי (רויטרס)
 

דקה 9: כדור ארוך מההגנה נעצר על ידי אריאן רובן ברחבה. שחקן באיירן מינכן הראה כמה טאץ' יש לו ברגליים והמשיך עם בעיטה מזווית קשה, אך הכדור עבר סנטימטרים מהקורה.

דקה 23: דאבל פס נהדר בין סניידר לרובן הסתיים בבעיטה של האחרון מתוך הרחבה. רובן עדיין לא איפס את הרגל כנראה, כי הוא הצליח להחמיץ.

דקה 32, 0:1 להולנד: ההגנה הוולשית נפרצה. ואן פרסי שוב השאיר מאחור את ההגנה בצד שמאל ובעט מזווית קשה, הנסי הדף למרכז הרחבה, שם חיכה רובן כדי להמשיך מקרוב לגוף של השוער ופנימה.

אריאן רובן מלהטט (רויטרס)
אריאן רובן מלהטט (רויטרס)
 

דקה 41: פר שלח את יאנמאט באגף וזה המשיך למרכז הרחבה בנגיעה אחת. ואן פרסי הצליח להכניס רגל, אבל הכדור עבר סמוך לקורה. חלוץ יונייטד ממשיך להיראות מצויין.

מחצית שנייה
דקה 67: בלי ואן פרסי, המחצית הראשונה נפתחה בצורה מנומנמת כשרק הזדמנות נהדרת של המחליף ג'רמיין איסטר, שנעצר אצל קילסן, העירה מעט את הקהל באמסטרדם.

ולאר עולה לכדור (רויטרס)
ולאר עולה לכדור (רויטרס)
 

דקה 76, 0:2 להולנד: סניידר הוציא את רובן למיאוץ בצד ימין, האחרון המשיך לתוך הרחבה ומסר לג'רמיין לנס, שחיכה ברחבה ובנגיעה אחת המשיך פנימה לרשת של הנסי. התקפה מצויינת של ההולנדים.

הולנד: יאספר קילסן, דאריל יאנמאט, ברונו מרטינס אינדי, רון ולאר, סטפן דה וורי, דיילי בלינד, נייג'ל דה יונג, לירוי פר, ווסלי סניידר,  אריאן רובן ורובין ואן פרסי. כן שותפו: קלאס יאן הונטלאר, ג'רמיין לנס, ג'יורג'יניו ווינאלדום.

וויילס: ווין הנסי, דני גאבידון, ניל טיילור, ג'יימס צ'סטר, כריס גונטר, אנדי קינג, ג'ו לדלי, האל רובסון-קאנו, ג'ו אלן, ג'וני ווילאמס וסימון קראוץ'. כן שותפו: ג'ורג' וויליאמס, ג'רמיין איסטר, דקלן ג'ון ואמיר האוס.

איטליה בצרות: סיימה ב-1:1 מול לוקסמבורג
נבחרת איטליה, שמגיעה עם המון יומרות לגביע העולמי, ספגה מכה לא פשוטה בהכנות שלה כשסיימה ב-1:1 מאכזב מול אחת הנבחרות החלשות באירופה - לוקסמבורג. קלאודיו מרקיסיו פתח את מסכת השערים עם נגיחה מדוייקת בדקה ה-9 אחרי מסירת אומן של מאריו באלוטלי. חמש דקות לסיום הדהים מקסים צ'אנו עם שער שוויון בנגיחה. עבור איטליה זהו משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון.

באלוטלי לא מאמין (רויטרס)
באלוטלי לא מאמין (רויטרס)
 

אלג'יריה גברה 1:2 על רומניה
אלג'יריה ממשיכה לעשות רושם טוב לפני פתיחת הטורניר. הנבחרת שתשחק בבית שמונה יחד עם רוסיה, בלגיה ודרום קוריאה, רשמה ניצחון שלישי (מתוך שלושה משחקי הכנה) לאחר שגברה 1:2 על רומניה. קשרה הצעיר והכישרוני של טוטנהאם, נאביל בנטאלב, כבש את השער הראשון שלו בנבחרת האלג'יראית, אך אלכסנדר צ'יפקיו השווה. למזלם של שועלי המדבר, הילאל סודאני כבש בדקה ה-66 ונתן ניצחון חשוב שייתן דחיפה מורלית.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */