יום שני, 01.07.2024 שעה 08:07

נדאל עלה לרבע גמר הרולאן גארוס ויפגוש את פרר

השור ממיורקה ניצח 1:6, 2:6 ו-1:6 את דושאן ליוביץ' ושבר את שיא הניצחונות הרצופים בצרפת, מארי יפגוש את מונפיס ברבע. גם אראני והאלפ העפילו

|
נדאל. עלה לרבע הגמר של הרולאן גארוס (רויטרס)
נדאל. עלה לרבע הגמר של הרולאן גארוס (רויטרס)

רפאל נדאל ממשיך להנות מההגרלה הקלה שלו ברולאן גארוס. השור ממיורקה הביס היום (שני) בקלילות את דושאן ליוביץ', 1:6, 2:6 ו-1:6 בדרך לרבע הגמר של הטורניר בו זכה שמונה פעמים. 

הסרבי בן ה-23, שהשתתף לראשונה בשמינית גמר טורניר גראנד סלאם ובמגרש המרכזי, פתח את המשחק בצורה נוראית ועלה על הלוח רק אחרי פיגור 5:0 בדרך ל-6:1 בסיום המערכה הראשונה. במערכה השנייה היה לנדאל סיכוי להשיג מערכת זהב, כאשר זכה בכל 16 הנקודות הראשונות והוליך 0:4, אבל ליוביץ' צימק ל-5:2. בהמשך נדאל הציל שלוש נקודות שברה וסגר את המערכה. 

במערכה השלישית המשיך נדאל לטייל בדרך לניצחון בתום 90 דקות ושבירת שיא הנצחונות הרצופים ברולאן גארוס, שכעת עומד על 32 ניצחונות. השיא הקודם היה שייך לנדאל עצמו, שהפסיד לרובין סודרלינג בשמינית הגמר ב-2009.

ברבע הגמר מחכה לנדאל מפגש מסקרן מול המדורג חמישי, דוד פרר, שגבר על קווין אנדרסון מדרא"פ (19), 3:6, 3:6, 7:6 ו-1:6. נציין כי מדובר בשחזור של הגמר משנה שעברה.

אנדי מארי שהגיע לרולאן גארוס עם סיכויים מעטים לעבור סיבוב או שניים, הצליח כנגד כל הסיכויים להגיע לרבע הגמר אחרי שניצח את פרננדו ורדסקו, הנחשב עדיף על משטח החימר, 4:6, 5:7 ו-6:7 (3:7).

הבריטי שמאז ווימבלדון 2013, שם עשה היסטוריה, הידרדר למקום השמיני בעולם, עבר בקושי בסיבוב הקודם עם 10:12 במערכה החמישית את פיליפ קולשרייבר הגרמני, אבל היום השיג שבירה בכל מערכה ולמרות שוורדסקו שבר חזרה במערכה השלישית, היה בשליטה בשובר השוויון ועלה בפעם ה-13 ברציפות לרבע גמר גראנד סלאם.

מארי יפגוש ברבע הגמר את חביב הקהל הצרפתי גאל מונפיס, שעבר את גיזרמו גארסיה לופס הספרדי עם 0:6, 2:6 ו-5:7. מונפיס (28) עולה בפעם הרביעית בקריירה לרבע הגמר בפאריס, ב-2008 הוא הגיע עד חצי הגמר.

רבעי הגמר לגברים: נדאל-פרר, מארי-מונפיס, גולביס- ברדיך, ראוניץ - ג'וקוביץ.

אנדריאה פטקוביץ' עלתה לרבע הגמר
אנדריאה פטקוביץ' הגרמניה עלתה לרבע הגמר בפעם השנייה בקריירה, זאת לאחר ששגברה על קיקי ברטנס מהולנד 6:2, 2:6 ו-5:7. ההולנדית חזרה מ-4:2 במערכה השלישית ליתרון 4:5, אבל הסיום היה של פטקוביץ',  שאחרי סדרת פציעות קשה, מצליחה לחזור לשלבים האחרונים בתחרויות החשובות.

פטקוביץ´. עלתה בפעם השנייה בקרירה לרבע הגמר  (רויטרס)
פטקוביץ´. עלתה בפעם השנייה בקריירה לרבע הגמר (רויטרס)
 

פטקוביץ' תפגוש בשלב הבא את שרה אראני, שלאחר שניצחה את יוליה גלושקו בסיבוב הקודם, גברה 6:7 ו-2:6 על הסרבית, ילנה ינקוביץ'. המערכה הראשונה ארכה 81 דקות ובמהלכה האיטלקיה עלתה ל-1:4, אבל ינקוביץ' הפכה את הקערה ועשתה קאמבק מדהים בדרך ל-4:5. הסרבית החמיצה בהמשך נקודת מערכה והשתיים הגיעו לשובר שוויון, שבו ניצחה הפינליסטית 5:7.

במערכה השנייה שברה האיטלקיה פעמיים בדרך ל-0:3, אבל ינקוביץ', שהייתה חבושה בברך, נתנה פייט אדיר וצימקה ל-3:2. אראני לא התרגשה, ניצחה בשלושת המשחקונים הבאים ועלתה לשלב הבא. "היינו מאוד עייפות אחרי המערכה הראשונה והיה לי חשוב להישאר מרוכזת", אמרה אראני לאחר המשחק.

שרה אראני. הצליחה להשאר מרוכזת (רויטרס)
ינקוביץ`. הודחה על ידי אראני (רויטרס)
 

המדורגת רביעית, סימונה האלפ מרומניה, נשארה המדורגת הבכירה היחידה בטורניר לאחר שגברה 4:6 ו-3:6 על המדורגת 15, סלואן סטיבנס מארה"ב. האמריקנית הייתה משוכה קשה יותר משאר היריבות בהן נתקלה האלפ בטורניר, אבל האחרונה הצליחה בסופו של דבר לעלות לראשונה בתולדותיה לרבע הגמר. האלפ תפגוש באלופת 2009 סבטלנה קוזנצובה, לאחר שעברה את קביטובה ניצחה הצ'כית שמאלית נוספת, לוסי סאפארובה בתוצאה 3:6 ו-4:6.

רבעי הגמר לנשים: מוגורוסה-שראפובה, סוארס נבארו-בושאר, קוזנצובה-האלפ, אראני-פטקוביץ'.

אסור לפספס
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
נגןחתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
חתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
נגןמולר נשאר מולר: בועט במסך הגבוה באצטדיון
ישלם על זה? מולר הפגיז את המסך החדשני
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */