יום שני, 01.07.2024 שעה 07:27

אלרואי כהן: מכבי פ"ת פגעו בי כלכלית ובקריירה

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE שוחחנו עם הקשר: "ההחלטה לגבי לא מקצועית", שינו זוארץ בתגובה: "ציפינו ממנו לערך מוסף, הוא איכזב"

|
אופירה אסייג ואיציק זוהר
אופירה אסייג ואיציק זוהר

אופירה אסייג ואיציק זוהר הגישו לכם כעת את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

רונן קצב: "יש לחץ מהפועל ת"א ומכבי פ"ת למכור את דמארי"
בצל ההחלטה של המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, אייל ברקוביץ', לקיים את מחנה האימונים של האדומים בארץ ולא לצאת עם הסגל אל מעבר לים. שוחחנו עם אורי דמארי, אביו של עומר דמארי וסוכן השחקנים רונן קצב, על העתיד של חלוצה של הפועל ת"א.

אורי ערב טוב מה שלומך, איפה עומר ישחק בעונה הבאה?
"חד וחלק אני לא יודע. הוא שייך להפועל תל אביב, אבל הוא היה מאוד רוצה לשחק בחו"ל. במידה והוא לא יצליח לצאת לאירופה, הוא רוצה לשחק בהפועל ת"א".

כסף הרי אין בהפועל תל אביב, חוזה דומה לזה שהיה לו, הוא לא יצליח לקבל בגלל הקיצוץ. עומר מבין את זה?
"אני מבין על פי הדיווחים שאין כסף בהפועל תל אביב. אני לא יודע מה עומר אמר, ממה שאני מבין ממנו הוא רוצה לשחק בחו"ל. לשדרג את החוזה זה דבר יחסי, אך כמו שאתם אומרים אין מצב לשדרג את החוזה שלו".

יש הצעות על השולחן?
"יש הצעה ששמעתי עליה, ויש אחת מינואר שקיבלנו במייל. אני לא זה שמקבל את ההצעות באופן ישיר".

עומר דמארי (משה חרמון)
אביו של החלוץ: "עומר רוצה לשחק באירופה" (משה חרמון)
 

מכבי תל אביב היא אופציה עבור עומר?
"אני לא יודע מה בא בחשבון, אני לא זה שמייצג את עומר. אני לא סוכן שחקנים, שום דבר לא פסול. אני לא רוצה לצאת בהצהרות מה כן ומה לא. אני באופן אישי איש של מכבי פ"ת, אני יודע שעומר לא רוצה לעשות שום פעולה כדי לפגוע בקהל".

ערב טוב רונן קצב, האם יש הצעה עבור עומר דמארי?
"הייתה הצעה על עומר מסלטה ויגו בינואר. עדיין אין הצעה עבור עומר לקראת העונה הבאה, אבל אנחנו רואים שיש לחץ של מכבי פתח תקווה והפועל תל אביב שרוצים את הכסף מהמכירה של הילד. אני חושב שהתמונה דיי ברורה לכולם, המצב הכלכלי של הפועל תל אביב רע מאוד, בכל סיטואציה שהם יוכלו לחסוך עלויות הם יעשו את זה. צריך לשקול כל הצעה לגופה".

אז בעצם אין שום הצעה, ואין אפשרות לשלם את החוזה מה עושים?
"אני ישאל אותך שאלה, אין כסף. האם הפועל יסכימו וישחררו את עומר דמארי בחינם כי אין כסף. יש מחויבות חוזית גם כאשר אין כסף. יש בלבול עם מה שקורה עם הפועל, זה ברור שהם יחתכו בבשר החי עם שחקנים זולים. הפועל לדעתי תלך על שחקנים עם חוזה ביחד, הם לא ישלמו על העברות או השאלות כי אין מאיפה לשלם".

אורי האם אתה רואה את הבן שלך נשאר בישראל רק הפועל ת"א, או שהוא יכול להגיע למכבי ת"א או מכבי חיפה?
"תראי הראש שלי אומר שהוא צריך להיות פתוח לכל הצעה כאבא, הלב של עומר עם הפועל. לדעתי הוא יצא החוצה לאירופה".

אייל ברקוביץ´ ואסי דומב (רדאד ג´בארה)
רונן קצב: "זה ברור שהפועל יחתכו בבשר החי" (רדאד ג´בארה)
 

אלרואי: "פגעו לי בקריירה", זוארץ: "שיבדוק את עצמו קודם"
המצב הכלכלי במכבי פתח תקווה ממשיך להיות לא ברור, שוחחנו עם שחקנה של הקבוצה בעונה החולפת, אלרואי כהן, על העונה שלו במלאבס, ואיש מכבי פתח תקווה, שינו זוארץ.

אלרואי כהן ערב טוב, שחקנה של מכבי פתח תקווה?
"ערב טוב, אני לא שחקן של הקבוצה יותר. אני שחקן חופשי".

מה קרה לך העונה במכבי פתח תקווה?
"מבחינתי חייבים לי כספים רבים על נקודות מכל העונה, לא שילמו לשחקנים את הכסף על הנקודות לכל העונה. הכעס שלי הוא בעיקר על הקטע המקצועי, זה קטע הזוי בעיני שלא נתנו לי לשחק. הביאו אותי כשחקן חיזוק, נתנו לי את השכר הכי גבוה והרגשתי שבנו עליי. בהתחלה פתחתי ושיחקתי בהרכב חמישה משחקים ואז נפצעתי, לאחר הפציעה לא נתנו לי שום צ'אנס. בהתחלה אמרו לי שאני לא מתאמן טוב, קיבלתי את זה. התאמנתי חודש שלם בצורה מדהימה, גם השחקנים שאלו אותי איך איך אני לא בסגל? הלכתי ודיברתי עם הצוות המקצועי, הם אמרו לי שאני מתאמן טוב ושאני בתוכניות שלהם, מאז כלום. אפילו לא נכללתי בסגל".

אפשר לומר שהעונה האחרונה פגעה לך בקריירה?
"זה פגע בי בקריירה כי הרגשתי שלא נתנו לי את הצ'אנס, יכול להיות שזה עניין כספי, אולי שלא רצו שארוויח את הנקודות, אבל בטוח שזה פגע בי, אני להוט לשחק".

חיית חיים ספורטיבים, אתה נתת את המקסימום שלך בתור שחקן?
"אני חייתי חיים ספורטיבים, נתתי את כולי. לא התעוררתי לאימון, גם לאלירן עטר זה קרה לפני משחק, לא צריך לעשות מזה סיפור. אני נפרד מהם גם כאחד שנפגע כלכלית וגם מבחינת הקריירה שלי".

אלרואי כהן (שי לוי)
אלרואי כהן: "נתתי את כולי, המאמנים היו מרוצים ממני" (שי לוי)
 

אלרואי כשאתה טוב ובאמת טוב, גם כשהמאמן לא אוהב אותך הוא נותן לך לשחק כדי להביא נקודות, אולי פשוט לא היית מספיק טוב?
"אני באמת לא יודע מה קרה שם, זה יכול להיות בכול קבוצה בארץ אבל אני לא יודע מה קרה במכבי פתח תקווה".

ערב טוב שינו זוארץ, איך אתה מגיב על הדברים של אלרואי כהן?
"אני המום, פשוט המום. הבאנו את אלרואי כשחקן עם שכר גבוה. איך אתם מסבירים כשאף אחד מהמאמנים לא שיתף את אלרואי. לא משה סיני, לא ייטב לוזון ולא קובי רפואה רצו להפסיד, הם שיתפו את השחקנים הטובים ביותר לדעתם. השכר של אלרואי לא נפגע בעקבות דקות משחק, עבורנו מדובר באכזבה גדולה, בעקבות מה שידענו עליו בעבר ומה שהוא הציג בעונה החולפת".

לפי מה שאתה אומר אלרואי לא התאמן מכל ליבו, לא נתן את כולו?
"אני לא אגיד שהוא לא מקצוען, הוא פגע במכבי פ"ת כי כשהשקענו בו בסכום הזה, אנחנו ציפינו שהוא יביא ערך מוסף, ואלרואי לא הביא את הערך מוסף. אני הייתי מעורב במו"מ מולו, ציפיתי ממנו ליותר כי רציתי שחקנים מהסוג שלו במכבי פתח תקווה".

מה לגבי החובות לשחקנים?
"יש לי טענה חד משמעית לגבי מצב הקבוצה, מכבי פ"ת לא חייבת שום אגורה שחוקה לאף שחקן, חוץ מאלרואי כהן שאיתו יש עניין של בוררות. השחקנים יקבלו את המשכורת הבאה בחודש הבא, השחקנים קיבלו הודעה לבוא ולקחת את המשכורות של החודש הקודם".

אז אתה בעצם אומר שאלרואי כהן, הוא לא מקצוען ולא התנהג בצורה מקצועית?
"היו משחקים כאשר אלרואי לא היה בסגל, הוא אפילו לא הגיע למשחקים. גם בשלושת המשחקים האחרונים של העונה, הוא לא היה בסגל והוא לא הגיע. אני לא מכיר את כל העניינים, לי ממש חבל כי נלחמתי על אלרואי. חשבתי שאחרי שהוא לא שיחק בעונה לפני כן בהפועל ת"א, אני קיוותי שהוא ישחק בעונה הבאה ויצליח, אצלנו הוא לא הצליח לתת את היכולת שלו".

אלרואי איך אתה מגיב לדברים של שינו שציפו ממך, ובנו עלייך?
"אני זוכר שהמאמנים אמרו לי כשאני מתאמן היטב, לקחתי את הדברים בצורה הכי רצינית, התאמנתי פעמיים ביום כשחזרתי מהפציעה כדי לחזור לכושר טוב ולמגרשים הכי מהר. ההרגשה שלי היא שמדובר במשהו שהוא לא מקצועי".

חיפשו אותך אלרואי, מישהו רצה לפרק לך את הקריירה?
"אני לא יודע, אתם אולי יכולים לדעת מה קורה. אני חושב שזה לא מקצועי, אני לא יודע אם זה אישי. או שזה עניין כלכלי שרצו להיפטר מהחוזה שלי".

שינו זוארץ (יניב גונן)
זוארץ: "כשאלרואי לא היה בסגל הוא לא הגיע למשחקים" (יניב גונן)
 

שינו אמר, ברגע שאי אפשר להיפטר מהחוזה שלך היינו צריכים לנצל אותו?
"כשאני משחק זה עולה להנהלה כסף, בואו אני יגיד לכם משהו. למה לא נתנו לרועי דיין לשחק כל העונה חוץ מהחודש האחרון?".

שינו זוארץ מה תגובתך?
"אין דבר שההנהלה אוהבת מאשר לשלם כסף על ניצחונות ונקודות, השכר של אלרואי כהן היה מובטח מראש, גם כשהוא ישב על הספסל הוא קיבל על חצי מהנקודות".

אז מה יש לך לומר על הקשר שלכם עם אלרואי?
"אלרואי צריך לבדוק את עצמו, אם מכבי פ"ת היא לא בסדר מבחינה מקצועית היא הייתה כושלת ויורדת ליגה. אני חושב שצריך להוציא את רועי דיין מחוץ לנושא, הוא לא קשור לנושא הזה. שחקן ברמה של אלרואי כהן, צריך להביא את ערך המוסף ולא קיבלנו את הערך מוסף הזה ממנו".

שטראובר: "לא פוסל את החזרה של אוואט לקראת בלגיה"
לאחר ניצחון הנבחרת על הונדורס אמש 2:4, שוחחנו עם שוער העבר של מכבי תל אביב, לירן שטראובר, על ההתאוששות של אריאל הרוש וההצגה ההתקפית של ערן זהבי וגילי ורמוט לקראת פתיחת הקמפיין מול בלגיה.

לירן מה דעתך על הנבחרת אמש?
"צריך לתת לאריאל הרוש ביטחון גדול. חשוב להגיד שדודו אוואט נתן המון גיבוי לשוער שלנו ועודד אותו לאחר המשחק מול מקסיקו. חשוב מאוד לשים לב שדודו נותן סיום עונה מעולה במיורקה והוא עוזר לה להישאר בליגה, אני לא הייתי פוסל אותו לקראת המשחק מול בלגיה. טוב היה לראות את הצירופים בחלק ההתקפי של הנבחרת, מול הבלגים זו אופרה אחרת".

זהבי חוגג (רויטרס)
לירן שטראובר: "מול הבלגים זו אופרה אחרת" (רויטרס)
 

ברקת: "צריך להגדיל את המשאבים של בית"ר כדי להגיע לטופ"
מצבה של בית"ר ירושלים ממשיך להיות לא ברור לקראת פתיחת העונה, שוחחנו עם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, על מצבה הכלכלי של הקבוצה לאחר הגישושים מצדו של אלדד פרי, להפוך לשותפו של טביב בבית"ר.

ערב טוב ניר, האם יש באפשרותך לעזור לבית"ר מבחינה כלכלית?
"אלי טביב פנה אליי מספר פעמים כדי לעזור לקבוצה מבחינה כלכלית. אמרתי לטביב, כשתורמים אינם תורמים בלי יכולת להשפיע. ההסכמה שלנו היא שלהרחיב את בסיס הבעלים שישקיעו בשותפות עם טביב, כאשר יש בסיס רחב יש יכולת יותר קלה לגייס ספוסנרים, להשיג הישגים, להביא יותר קהל".

האימונים מתחילים אוטוטו, צריך להכין את העונה הבאה בצורה ראויה?
"אני מסכים, לכן היוזמה של אלדד פרי להצטרף מבורכת. המשאבים שצריך בבית"ר ירושלים כדי להביא אותה לטופ של ליגת העל הם גדולים, עבור אלי זה לא מספיק. לדעתי צריך להכניס גם את אלדד וגם אנשים אחרים למערכת כדי שירחיבו את בסיס הכוח הכלכלי".

אלי טביב ביציע (רדאד ג´בארה)
ברקת: "היוזמה של אלדד פרי מבורכת" (רדאד ג´בארה)
 

אז השאלה האם אלי טביב מוכן להכניס שותפים לקבוצה?
"אני לא מכיר פראיירים, שנותנים כסף בלי השפעה. אני מסתובב ושומע מה אנשים אומרים. יש אנשים שמוכנים להשקיע, כמו אלדד שמוכן לשים עשרה מיליון ש"ח בשנה, מנתחים את המצב ורואים כשהתקציב הוא עשרים מיליון שקלים רוצים לקחת גם החלטות. משקיע שרוצה לשים סכום שכזה לא בא בכל יום".

האם כאשר יהיו שני בעלים בקבוצה עם המון אוהדים כמו בית"ר זה יכול להפוך לאסון ניהולי, מה דעתך על זה?
"אני חושב שצריך להחליט מה הכי חשוב, בעלות מלאה של איש אחד או מאידך שותפות וההישגיות היא גדולה יותר. הבסיס הכלכלי של בית"ר יכול להיות 20 מיליון ש"ח תקציב לאורך של חמש שנים, וזה דבר שיכול לבסס את בית"ר לשנים הבאות".

האם אתה יכול להבטיח לאוהדי בית"ר שאתה חזק בתמונה, ותמשיך לסייע לקבוצה להיות קבוצה ראויה?
"אני אעזור לטביב, אני בשליחותו של טביב. אני תקווה שאלי ואחרים ימצאו את הדרך כמו אלדד, לשתף פעולה. כל שיתוף פעולה הוא עדיף על מצב שאדם עומד לבד, ובעצם להכפיל את המשאבים של בית"ר ירושלים. אני אנסה לגשר ולפשר אבל ההחלטה הסופית היא של טביב".

מה עם משקיע מיפן אולי תחפש במהלך החופשה?
"צריך לעזור לכולם, יחד עם טביב ויחד עם הצוות המקצועי להפוך את הקבוצה לטובה יותר. אני חושב שכאשר הליגה תשתפר יהיה יותר קל למשוך אנשים עם כספים. גם אחי ואלונה ברקת היו שמחים למשוך משקיע נוסף לפרויקט שלהם בב"ש".

אלונה ברקת (יניב גונן)
ניר ברקת: "גם אלונה הייתה שמחה לצרף שותף" (יניב גונן)
 

יעקב בוזגלו: "מאור הגיע במחיר מבצע, אבל יש נכונות להמשיך"
לאחר הפרסום כי ג'ורדי קרויף סימן את קשר הפועל באר שבע מאור בוזגלו כאחד משחקני הרכש שיגיעו לקריית שלום בעונה הבאה, שוחחנו עם אביו של הקשר, יעקב בוזגלו, על עתידו לקראת העונה הבאה.

יעקב בוזגלו, האם מאור בוזגלו יישאר בהפועל באר שבע בעונה הבאה?
"אני מאמין שבמידה ומאור בוזגלו ישאר בארץ בעונה הבאה הוא ישחק בהפועל באר שבע. יש נכונות משני הצדדים להעלות את השכר של מאור, כל כך טוב למאור בב"ש שלדעתי אין סיבה והצדקה לעזוב לשום קבוצה, גם לא למכבי תל אביב".

אלונה ברקת נפגעה מהפרסום לגבי עתידו של מאור בוזגלו?
"אני בטוח שהיא לא אהבה את הפרסום הזה, אבל יש נכונות מצדנו ומצדם להמשיך ביחד".

מה סכום ההעלאה שאתם רוצים?
"אני לא יודע מה סכום ההעלאה שמדובר עליו. מאור הגיע לב"ש במחיר מבצע, רצינו להגיע לשם. מאור רצה לחזור דווקא לב"ש, אחרי פציעה הוא רצה לחזור למסלול. יש שכר הגיוני ששחקן ברמה שלו צריך לקבל".

בוזגלו חוגג (שי לוי)
יעקב בוזגלו: "רצינו להגיע לב"ש בעונה שעברה" (שי לוי)
 

אז מה יהיה בעונה הבאה, האם מאור ישאר בהפועל ב"ש באהבה ולא מחוסר ברירה?
"אנחנו חתומים גם לשנה הבאה, יש לנו חוזה חתום עם הפועל באר שבע. לדעתי מאור ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה".

יעקב מה לדעתך צריכות להיות הציפיות של הפועל באר שבע לקראת העונה הבאה?
"אני תמיד חושב שצריך לשאוף קדימה, אי אפשר להישאר במקום. צריך לכוון למקום הראשון".

אסור לפספס
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
נגןחתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
חתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
נגןמולר נשאר מולר: בועט במסך הגבוה באצטדיון
ישלם על זה? מולר הפגיז את המסך החדשני
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */