יום רביעי, 03.07.2024 שעה 08:49
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
62%2325-239129הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
50%2664-248130הפועל חיפה
47% 2461-246530עירוני נס ציונה
40%2435-243130הפועל עפולה
40%2503-244930בני הרצליה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
30%2553-233330הפועל אילת
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 74 - 82
  • הפועל ת"א

דאגה במכבי: יוגב אוחיון כנראה סיים את העונה

אחרי ה-81:71 להפועל אילת, מכה נוספת נחתה על הצהובים. גודס: "מדובר בתופעה די מדאיגה". טריקו ווייט סיכם בממפיס. דאגה ממצבו של סופו. צפו בתקציר

|
אוחיון מקבל טיפול (יאיר שגיא, Ynet sport)
אוחיון מקבל טיפול (יאיר שגיא, Ynet sport)

יום קשה עבר אמש (שני) על מכבי ת"א. הקבוצה של דייויד בלאט הפסידה 81:71 להפועל אילת וכרגע המצב בסדרת חצי הגמר הוא 1:1. ביום חמישי הקרוב המאבק בין הקבוצות יחזור להיכל נוקיה, ורגע לפני, כמה נקודות על הפסד הצהובים.    

1. ההפסד היה בלתי נמנע לאחר השיא אליו הגיעו הצהובים במילאנו. כעת, אחרי שרשמו הפסד ראשון העונה לאילת ושני בשנתיים בעיר הדרומית, ניתן לומר שבמהלך העונה ספגה מכבי הפסדים לכל אחת משמונה הקבוצות אשר העפילו לפלייאוף.

מעבר לעובדה שהסדרה נפתחה לגמרי, למכבי כאב ראש רציני גם מכיוונו של יוגב אוחיון. הרכז נטש את הפרקט במהלך המחצית השנייה כשהוא מלווה בצוות הרפואי. הבוקר עבר אוחיון בדיקת MRI ממנה עולה כי הוא סובל מקרע ברצועת בקרסול.

"מדובר בפציעה שחוזרת על עצמה לאורך כל הקריירה וזה מדאיג", התייחס דייויד בלאט לפציעה של אוחיון. "זה לא משהו חדש, אלא משהו שמלווה אותו כל הקריירה״, הוסיף עוזר מאמן מכבי, גיא גודס, בשיחה עם ONE. מדובר בתופעה די מדאיגה מאחר והרכז כבר עבר טראומה עם הקרסול, כשנפצע בהפסד לצסק״א מוסקבה במסגרת הטופ 16 והחמיץ את מפגש הליגה במלחה מול הפועל ירושלים.

אילת מנצחת את מכבי ומשווה ל-1:1

2. מי שנכח במסדרונות חדרי ההלבשה בהיכל נוקיה בחמישי שעבר לא יכול היה להישאר אדיש למשמע אוזניו. מאמן הפועל אילת, עודד קטש, איבד לחלוטין את העשתונות והשתלח בשחקניו אחרי ההפסד 90:72. הצעקות של המאמן הדרומי, שהגיעו בתגובה לתצוגה ההגנתית המבישה של קבוצתו, גרמו ללא מעט מאנשי התקשורת, חברי אבטחה וטלוויזיה ואפילו מעודדות הצהובים להרים גבה במבוכה. גם אביו של הפורוורד, כריסטיאן ווטפורד, היה מופתע מהקולות שנזעקו מחדר ההלבשה.

מסתמן כי קטש ידע בדיוק מה הוא עושה ולמה חניכיו מסוגלים. אמש הם הגיבו בצורה יוצאת מן הכלל על הפרקט כשגברו על אלופת אירופה בדרך לשוויון בחצי גמר הפלייאוף. "רגע, אז אנחנו אלופי אירופה??", ניכתב בדף הרשמי של המועדון אחרי הניצחון.

3. בעיה נוספת שמדאיגה את מכבי היא הוירוס הקטלני שתקף את הסנטר סופוקליס שחורציאניטיס. תחילה קיוו בצוות המקצועי כי היווני יחלים למשחק מול אילת, אולם אתמול בשעות הבוקר הוחלט להזעיק את ג׳ו אינגלס במקומו של הסנטר. "סופו חולה מת", תיאר אחד מאנשי מכבי את מצבו.

אינגלס. הוזעק בגלל המחלה של סופו (יניב גונן)
אינגלס. הוזעק בגלל המחלה של סופו (יניב גונן)
 

בדרום נשמו לרווחה. "ההבדל בין המשחק הראשון בנוקיה לשני באילת היה החיסרון של שחורציאניטיס שעבד לטובתנו", העיד אמש בפני ONE הגארד אפיק ניסים. גם יו״ר המועדון, מוטי אמסלם, התפנה מחגיגות הניצחון לדבר עם ONE ואישר כי "החיסרון של סופו הורגש בלי צל של ספק. הוא מושך אש".

גודס דווקא התפלא על השחקנים שלא הצליחו להתגבר על היעדרו של בייבי שאק. "אין ספק שעם סופו משחק הפנים הדומיננטי שלנו היה מקשה על אילת, אבל יש גם מציאות בלי סופו. זאת לא הפעם ראשונה ששיחקנו בלעדיו והיינו צריכים לדעת להסתדר".

4. היה גם משחק שבו התהפכו היוצרות לאחר שמכבי הגיעה לא מפוקסת. "לא היינו מרוכזים וחדים ואיפשרנו לאילת להיות דומיננטים ולהוביל כל הזמן", סיכם גודס את המשחק והוסיף: "היה קשה מאוד לנצח. אין דבר כזה הפסד מתקבל על הדעת. אנחנו נמצאים בחצי גמר פלייאוף וידענו שניצחון היה גומר את הסדרה. במקום זאת, הכל נפתח מחדש".

גודס. הסדרה מתחילה מחדש (לי נוף)
גודס. הסדרה מתחילה מחדש (לי נוף)
 

מנגד, באילת נמצאים באופוריה מכך שתושבי העיר זכו למשחק ביתי נוסף נגד אלופת אירופה וזוקפים את ההצלחה דווקא לנאום הרצחני של קטש אחרי המשחק הראשון. "באנו עם מוטיבציה במטרה להעניק לאוהדים שלנו לפחות עוד משחק ביתי אחד", אמר אמסלם: "בנוקיה היינו חלשים ולא שיחקנו טוב וידענו שאפשר לעשות יותר מול מכבי. עודד מחדיר בשחקנים הרבה אמונה וגורם להם להאמין שאפשר לעשות את זה".

כשנשאל האם לדעתו הסדרה תוכרע בתום חמישה משחקים ציין יו״ר אילת, "הסדרה תהיה ארוכה. מי שפנטז על 0:3 למכבי הבין שזה לא יקרה, נעשה הכל כדי להגיע למשחק חמישי ומכריע".

בתוך כך, תקרית חמורה קרתה אמש בדרום כאשר מחזיקי מינויים וכרטיסים למשחק לא הורשו להיכנס לאולם בגין ולצפות בהתמודדות. הנהלת אילת, בראשות הבעלים דורון הרציקוביץ׳ והיו"ר מוטי אמסלם, לא הגיבו בחיבוק ידיים ומיד עם סיום המשחק שיגרה הודעה לפיה הוחלט להפסיק מיידית את פעילותה של חברת האבטחה אשר הייתה אחראית על אבטחת האירוע. במקביל החלה הקבוצה לחקור את הפרשיה לעומק. כמו כן, הקבוצה תעשה ככל שביכולה לפצות את האוהדים בהקדם.

אוהדי הפועל אילת. ההנהלה תפצה את מי שלא נכנס (יניב גונן)
אוהדי הפועל אילת. ההנהלה תפצה את מי שלא נכנס (יניב גונן)
 

5. הגארד, טריקו ווייט, שסיפק אתמול דאבל-דאבל של 19 נקודות ו-10 ריבאונדים, סיכם מילולית על הצטרפותו לממפיס גריזליס במסגרת ליגת הקיץ באורלנדו, כך נודע ל-ONE. ווייט, בחירת דראפט 2010 ע״י דטרויט, מחפש לחזור לליגה הטובה בעולם והוא יקווה להשלב במחנה האימונים הסופי של הגריזליס. שחקן נוסף שלהוט להצטרף לליגת הקיץ הוא הרוקי ווטפורד, שהתקשה העונה לשמור על יציבות, אולם מחזיק ביכולת טובה של קליעה מבחוץ.

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */