יום שני, 08.07.2024 שעה 04:21

"המינוי של ברקוביץ' יכול להיות מקפצה לנבחרת"

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE שוחחנו עם שייע פייגנבוים על המינוי בהפועל ת"א: "הפיטורים של בן שמעון היו צפויים", אנטבי: "מינוי ראוי"

|
אופירה אסייג ואיציק זוהר ב-102FM
אופירה אסייג ואיציק זוהר ב-102FM

אופירה אסייג ואיציק זוהר הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

ברקוביץ':"כשהציעו לי את תפקיד המנג'ר בהפועל, ישר אמרתי כן"
לאחר הפרסום הראשון באתר ONE לגבי מיניו של אייל ברוקביץ' למנג'ר החדש של הפועל תל אביב, שוחחנו עם ברקוביץ' לגבי המינוי המתקרב ובא והתוכניות שלו בתור מנג'ר האדומים.

אייל ברקוביץ' מה השתנה מהמועמדות שלך כמנהל מחלקת הנוער בהפועל תל אביב?
"קיבלתי הצעה טובה לגבי מחלקת הנוער. אבל ברגע שהציעו לי היום את תפקיד המנג'ר, ישירות אמרתי כן. זה הג'וב שרציתי הרבה שנים, אני מתכוון ללכת על זה בכל הכוח. אני אוהב לעבוד, אני איש עבודה".

מה לגבי התפקיד שלך בתקשורת?
"זה לא אותו דבר כמו התפקיד על הדשא, כאשר קיבלתי הצעה מחיים רמון ועידו חג'ג' אמרתי ישר כן. זה התפקיד שרציתי תמיד, זה מה שאני רוצה לעשות בכדורגל".

אייל ברקוביץ´ (משה חרמון)
ברקוביץ´: "להפועל תל אביב יש פוטנציאל אדיר" (משה חרמון)
 

למה דווקא הפועל תל אביב?
"להפועל תל אביב יש פוטנציאל אדיר, יש קהל מדהים. כאשר עליתי לשחק בתור שחקן תמיד עניין אותי כמה קהל יש ביציעים. כאשר פנו אליי קבוצות קטנות, בלי לפגוע, תמיד אמרתי להן שאני לא יכול להיכנס למגרש והיציעים ריקים. שמחתי לעשות את התפקיד של המנג'ר במכבי נתניה, אבל ברגע שדניאל יאמר החליט שהוא רוצה לנהל עזבתי, עכשיו יש לי הזדמנות בהפועל".

מה הדבר הראשון שאתה רוצה לעשות בהפועל תל אביב?
"עדיין לא חתמנו, אבל הדברים מסוכמים. אני מקווה מאוד שנחתום בקרוב, אני לא רוצה לדבר לגבי התוכניות שלי לעתיד כי עדיין אין חתימה".

אתה הולך למועדון שאין בו הרבה כסף, זה מפחיד אותך?
"לב ונשמה מנצחים כל יריב, אפשר רק בקשה לשבוע הקרוב? מהפעם הבאה שתתקשרו אליי זה יהיה באישור של הבעלים. אני רוצה להודות לכל ONE ולך אופירה".

אוהדי הפועל ת&qout;א (יניב גונן)
ברקוביץ': "יש קהל מדהים, אותי מעניין הקהל" (יניב גונן)
 

שייע: "הפיטורים של בן שמעון היה צפוי, הרכש שהגיע כושל"
יום עמוס עובר על האדומים כאשר מאמן הקבוצה בעונה החולפת, רן בן שמעון, סיים את תפקידו כמאמן הפועל תל אביב. שוחחנו עם הסמל הגדול של האדומים, שייע פייגנבוים, לגבי העתיד של הפועל תל אביב בעידן שאחרי בן שמעון ולקראת המינוי של ברקוביץ'.

ערב טוב שייע, תגובתך לסיום העבודה של רן בן שמעון?
"לדעתי זה היה צפוי לאור הרכש הכושל שהגיע לקבוצה העונה, החלק הקדמי היה נפלא, אך ההגנה הייתה חלשה מאוד. במידה ושחקנים כמו אנטבי וטועמה חזרו להיות שחקני הרכב, זה משהו לא יאומן בעיניי".

מה דעתך על המינוי של אייל ברקוביץ'?
"אני אוהב מאוד את אייל, אני שמח בשבילו. הוא יכול להשתמש בהפועל כקרש קפיצה גדול עבורו לעתיד שלו בנבחרת ישראל. הפועל סיימה רביעית בליגה חלשה מאוד, זה לא מתאים ואייל יכול לשנות את זה".

שייע פייגנבוים (עמית מצפה)
פייגנבוים: "מאחל לאייל בהצלחה" (עמית מצפה)
 

מה היית מציע למנג'ר החדש?
"תראו במידה ומדובר בתקציב מינימום של 30 מיליון ש"ח אפשר לבנות קבוצה הרבה יותר טובה מהקבוצה שהייתה העונה, בליגה חלשה כמו שלנו אפשר היה לעשות הרבה יותר".

הרשתות החברתיות סוערות לאחר הפרסום על מינויו של אייל ברקוביץ' למנג'ר הפועל תל אביב, שוחחנו עם יואב בורוביץ' על המתרחש בקרב האוהדים האדומים.

יואב מה דעתך על המינוי בהפועל תל אביב?
"מדובר ברעידת אדמה בכדורגל הישראלי, מדובר בדמות הכי כריזמטית בתולדות ישראל, גדול השחקנים שלנו. ברקוביץ' תמיד מדבר ותומך בכדורגל התקפי. בשנים האחרונות אנחנו רואים כדורגל הגנתי, משעממם מגעיל אפילו. מינוי של אייל יכול להכניס עניין רב בכדורגל הישראלי".  

אייל ברקוביץ´ (יניב גונן)
בורוביץ': "מדובר ברעידת אדמה בכדורגל הישראלי" (יניב גונן)
 

אנטבי: "אייל זה מינוי ראוי, הוא מגיע למועדון גדול ורוצה להצליח"
שחקנה של הפועל תל אביב, יגאל אנטבי, הגיב למינוי החדש בהפועל תל אביב, והעזיבה של רן בן שמעון את האדומים.

מה דעתך על העזיבה של רן בן שמעון?
"הביאו מאמן טוב בתחילת העונה, הביאו שחקנים טובים. לצערנו זה נגמר ככה".

תגובתך יגאל על המינוי הצפוי וההגעה של ברקוביץ' לאדומים?
"אייל הוא מינוי ראוי, הוא רוצה להצליח. הוא מגיע למועדון גדול, עם כל הכבוד מכבי נתניה זה לא הפועל תל אביב. הפועל הוא מועדון של הצלחות של ציפיות".

האם אתה נשאר בהפועל תל אביב או פורש?
"הדברים לא היו תלוים בי, נחליט ונחשוב. אין לי משהו קונקרטי לומר".

יגאל אנטבי (רדאד ג´בארה)
אנטבי על העונה הבאה: "הדברים לא תלוים בי, נחליט ונחשוב" (רדאד ג´בארה)
 

צביקה שרף: "הנבחרת מעל לכל", שיבק: "לבחון כל מקרה לגופו"

מבוכה בנבחרת הכדורסל הישראלית כאשר השחקנים מבקשים להשתחרר משורות הסגל של מאמן הנבחרת החדש, ארז אדלשטיין. שוחחנו בנושא עם מאמני הנבחרת לשעבר, צביקה שרף, אריק שיבק ודורון ג'מצי על מגמת השחרורים לקראת הקיץ העמוס המצפה לנבחרת ישראל. 

צביקה שרף, ערב טוב, מה דעתך על נושא השחרורים מהנבחרת?
"מדובר בתופעה חמורה מאוד, זו פגיעה קשה בכדורסל הישראלים והשחקנים פוגעים בעצמם. זה חשוב שקופצים ומתריעים על הנושא, ולא מותירים את המאמן החדש של הנבחרת לבדו. גם כאשר עומרי כספי, שאהוב עליי, רצה לנסוע למחנה האימון ב-NBA, נותרתי לבד. גם כאשר גל מקל בקיץ שעבר נסע למחנה האימון של דאלאס, כעסתי עליו. אם יבדקו היטב בהיסטוריה, העמדתי לדין ארבעה שחקנים כשסירבו להגיע לנבחרת ישראל".

צביקה שרף מדוע בנבחרת הכדורגל זה לא קורה?
"אני לא יודע מה קורה בכדורגל, הכדורגל הישראלי לא עומד בכל קיץ למבחנים בטורנירים כמו הכדורסל. אני מגנה את ההתנהגות הזו, אני חושב שזה חמור ביותר. אם מדובר במחלה או פציעה, צריך להתחשב בזה.

צביקה, הרי גם ככה בנבחרת מתקשים להרכיב סגל מלא, אז חושבים עוד על שחרורים?
"אנחנו מגרדים סגל כי העומק שלנו לא מספיק גדול, זו חובה להגיע למצב שיהיה יושב ראש איגוד כדורסל, אני מקווה שצביקה ליבר יבחר. אחד הדברים החשובים שהוא יצטרך לטפל זה הנושא הזה, ואני אעמוד לצדו".

צביקה שרף (רדאד ג´בארה)
שרף: "מגנה את ההתנהגות הזו, זה חמור ביותר" (רדאד ג´בארה)
 

אריק שיבק מה דעתך על הנושא?
"רוב שחקני ישראל באים ברצון ובאהבה לנבחרת. כל מקרה צריך לבחון לגופו, אי אפשר לדבר על יוגב אוחיון באותה צורה שמדברים על אלכס טיוס. אני מופתע ממה שקראתי על יוגב אוחיון, צריך לשמור על דיסקרטיות בנושא של יוגב ועל כבודו. הוא איבד חמישה קילוגרמים לפני האליפות בעונה שעברה, אני בתור מאמן לא חשבתי שצריך לדבר על זה".

אריק מדובר במקרה חריג במקרה של יוגב, אבל מה לגבי התופעה?
"אני לא מגן על השחקנים, אבל בקנדציה שלי היה מדובר בנושא המתאזרחים. אני לא הסכמתי שגל מקל לא יגיע, הוא הודיע לי יומיים לפני האימונים כשהוא לא נשאר בארה"ב. גם כאשר צביקה העמיד לדין שחקנים אין לנו שום סנקציה בניהם, זה ההבדל בן פיפ"א לפיב"א".

דורון ג'מצי ערב טוב, האם אתה במהלך הקריירה שלך בנבחרת ישראל התחמקת מלהגיע לנבחרת?
"תראי אני עוקב אחרי הדיונים סביב הנבחרת בימים האחרונים, לא הייתי מתחיל ומשתלח בשחקנים כי אני לא מכיר את הנושאים לעומקם. צריך לבחון כל מקרה לגופו. אני מחזיק מעצמי שרוט, הייתי המון שנים בנבחרת אני לא חושב או מאמין שצריך להכריח".

צביקה שרף, מה תגובתך לגבי הדברים של דורון?
"צריך להבדיל בין ישראלים למתאזרחים, ישראלים חייבים להגיע לנבחרת ישראל. הנושא של המתאזרחים הוא נושא סבוך הרבה יותר".

דורון ג'מצי מה אתה חושב על הדברים שנאמרו?
"תראה מדובר בתופעה חמורה מאוד, אבל יש בעייה חמורה בכדורסל הישראלי כי אין גם יושב ראש לאיגוד שיכול להתמודד ולטפל בנושא הזה. אסור להתעלם מהנושא של פציעות של שחקנים. יש שחקנים שצריכים ומחוייבים לסיים את העונה כמו דיווין סמית', ויום אחרי שמסתיימת העונה הם נכנסים לניתוח".

אז אתה אומר דורון שהקבוצה חשובה יותר מהנבחרת?
"זה לא מה שאני אומר, אני חושב שצריך להבדיל בין שחקן פצוע שסבל במהלך העונה ומסכן את המשך הקריירה שלו. מדובר בתופעה כלל אירופאית, כמו שאריק אמר. אני חושב שאנחנו מדינה מיוחדת בגלל העובדה שאנחנו פטריוטים מאוד. לא כל שחקן יכול לבוא לנבחרת ישראל, שחקן שהייתה לו עונה טובה מפחד שהנבחרת תקלקל לו".

דורון ג´מצי (מערכת ONE)
ג´מצי: "אני לא חושב שצריך להכריח שחקנים להגיע לנבחרת"
 

צביקה תגובתך, האם שחקנים לא רוצים לבוא?
"אני לא מסכים עם הנושא הזה, כל שחקן צריך לבוא לנבחרת. אנשים שדוחים בטענה של פעולה רפואית את ההגעה לנבחרת. נבחרת זה מעבר להכל".

צביקה שרף האם ברגע שמונה מאמן חדש לנבחרת אין שיתוף פעולה לגבי מצבם הבריאותי של השחקנים?
"אני יודע שהמאמן ברגע שהוא מונה, עבד שעות רבות לטובת הנבחרת. ארז עשה עבודה נהדרת. הוא בקשר נפלא עם הקבוצות ויודע כל מה שצריך לדעת".

אריק שיבק (חגי ניזרי)
אריק שיבק: "רוב שחקני הנבחרת באים באהבה" (חגי ניזרי)
 

בושינסקי: "תחושת סלידה מהעסקנות, זקוקים לאיש מהתחום"
שוחחנו עם  נציג הבעלים לשעבר במכבי תל אביב, ואיש ההתאחדות בהווה, אביב בושינסקי לגבי המתרחש במנהלת ליגת העל, והמועמדות של עופר עיני ואמיר גילת לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל הבא.

אביב בושינסקי מה דעתך לגבי המועמדת של עופר עיני?
"מדובר בבעייה חמורה, כאשר אומרים שקשה להגיד לעופר עיני לא זה מצב עצוב. ההתאחדות עברה המון טלטלות מאז הוועדות שהוקמו בקיץ. תחושת הסלידה שיש מהעסקנות בכדורגל היא מוגזמת, ובנוסף לכל רוצים למנות את העסקנים למנהל לתפקיד היו"ר. אני גם שמעתי על מינוי של אבי לוזון לנשיא ההתאחדות וזה גם פסול בעיני, לא בגלל שמדובר באבי אלא מדובר בעסקן".

האם ככה יוצאים לדרך חדשה אביב?
"אני לא יודע אם זו דרך חדשה, הבעייה במקרה הזה שהמוסד של ההתאחדות הוא חולה בעיקר בנושא התדמית. תהיה בעייה חדשה ונוצרה מפלצת דו ראשית, מצד אחד מנהלת, מצד שני האבא של העסקנים. צריך שיגיע איש מהכדורגל שירצה לנקות את האוורות ולא עוד עסקן, עכשיו המנג'ר החדש של הפועל תל אביב תפוס".

אביב בושינסקי (משה חרמון)
בושינסקי: "המוסד של ההתאחדות חולה בנושא תדמית" (משה חרמון)
 

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */