יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:36

מגמת עלייה: נבחרת הנשים ניצחה 1:3 את שבדיה

כדורעף: החניכות של אריה זלינגר ("היינו בלחץ מיותר") רשמו 21:25, 25:12, 17:25 ו-15:25, רגע לפני השלב השני במוק' אליפות אירופה שייערך בישראל

|
נבחרת הנשים בכדורעף (איגוד הכדורעף)
נבחרת הנשים בכדורעף (איגוד הכדורעף)

נבחרת הנשים של ישראל בכדורעף הוסיפה הערב (ראשון) את הניצחון השני למאזנה לאחר 1:3 (21:25, 25:12, 17:25, 15:25) על נבחרת שבדיה, ניצחון שמצטרף ל-0:3 אתמול על צרפת ולהפסד בארבע מערכות להונגריה ביום שישי.

חמישה ימים לפני הטורניר שאותו תארח נבחרת ישראל ובו תיקבע העולה לאליפות אירופה והנבחרת שתעלה לשלב הפלייאוף, הבית הישראלי צמוד ומותח.

מאמן הנבחרת אריה זלינגר, אמר בסיום לאתר איגוד הכדורעף: "בחלק מהמשחק היינו בלחץ מיותר, אבל משחק קשה לעיתים מחשל יותר. בחלק מהמשחק הרמה הייתה גבוהה והקהל מחה כפיים, אבל במערכה השנייה נכנסנו לבור, כנראה בגלל מאץ'-אפ לא טוב, אבל במערכה השלישית והרביעית תקנו את זה. בהשוואה לאתמול הרמה הייתה טובה פחות".

זלינגר לא שותף לתחושה שההפסד במערכה השנייה מול השבדיות עלול להוות בעיה בבית כל כך צמוד: "ניצחנו 1:3, לא הפסדנו נקודות וגם הונגריה ניצחה את שבדיה באותה התוצאה. חבל לי שלא לקחנו שתי מערכות מההונגריות. הכל יכול להיות, נחכה ונראה לא הכל בתחרות תלוי בנו", סיכם מאמן הנבחרת, שציין את יכולתן של מורן צור וטלי ארטמנקו.

ביום שישי הקרוב תארח הנבחרת את השלב השני במוקדמות אליפות אירופה 2015. הנבחרת תפתח את הטורניר מול שבדיה (17:00), בשבת תפגוש את הונגריה (19:30) וביום ראשון את צרפת (19:30). כל המשחקים יתקיימו באולם הספורט ההישגי במכון ווינגייט. הנבחרת שתסיים במקום הראשון בבית בתום שני הטורנירים תעלה ישירות לאליפות אירופה שתיערך בספטמבר בשנה הבאה. הנבחרת שתסיים במקום השני תתמודד בפלייאוף (בית וחוץ) על מקום בטורניר הגמר.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */