יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:15

בוטנקו עזב את מכבי ראשל"צ, מתתיה מונה במקומו

אחרי שנתיים, המאמן עוזב את מחזיקת הגביע. המרכז בן ה-36 שגדל במועדון ושיחק בו בין 1997 ל-2010 יאמן במקומו. בוטנקו: "מצטער שלא זכינו באליפות"

|
אולג בוטנקו. עוזב אחרי שנתיים (משה חרמון)
אולג בוטנקו. עוזב אחרי שנתיים (משה חרמון)

מכבי ראשל"צ, מחזיקת גביע המדינה בכדוריד, ומאמנה בשנתיים האחרונות, אולג בוטנקו, החליטו היום (ראשון) עם סיום חוזהו של המאמן במועדון על אי חידוש ההסכם לעונה הבאה. בוטנקו הדריך את מכבי ראשל"צ בשנתיים האחרונות, והוביל את המועדון לזכייה בשני גביעי מדינה. הנהלת הקבוצה החליטה למנות למאמן הראשי את ג'ו מתתיה (36), שגדל במועדון ושיחק במשך שנים רבות כמרכז הקבוצה (2010-1997), עימה זכה בחמש אליפויות.      

יו"ר המועדון יוסי גבע, התייחס לנושא: "אני רוצה להודות לבוטנקו. הייתה לנו הזכות לעבוד עם מאמן כדוריד מהשורה הראשונה. בשנתיים האחרונות הוא הוביל אותנו לזכייה בשני גביעי מדינה, ואני מאחל לו הצלחה בהמשך דרכו, ועוד בטוח שדרכנו ייפגשו".

עוד אמר גבע: "בחרנו בג'ו מתתיה למאמן מתוך ראייה מקצועית ועתידית. יש לנו הערכה גדולה לג'ו, ואין לנו ספק שהוא הדמות הנכונה שתבנה את הדור הבא של המועדון. כמו כן, אנחנו נמשיך להתבסס על שחקנים שהובילו את הקבוצה להישגים בשנים האחרונות, ונבחר לצידם זרים איכותיים".

אולג בוטנקו סיכם: "אני מצטער שדרכנו נפרדות, אבל אני מודה למועדון על השנתיים הטובות שעשינו יחד. נהניתי להכיר את האנשים שמסביב למועדון, שתמכו ועזרו לי לאורך כל הדרך. בסך הכל שתי העונות היו בסדר, לקחנו 50% מהתארים, אסור לנו להתעלם מזה. אני מצטער שלא לקחנו אליפות, אבל אני בטוח שהמועדון הזה יזכה בעוד הרבה אליפויות".

פני הקבוצה כעת הן להצערת הסגל ולמתן הזדמנויות לדור שחקני נבחרת העתודה שגדלו במועדון, ושהעפילו לאחרונה לאליפות אירופה (ואף זכו בגביע המדינה).

אחרי שושלת התארים, בקבוצה מתכוונים בעונה הקרובה לבצע מהלך נרחב. המטרה הראשית היא לקדם את הכישרונות הצעירים - בהם המרכז מתן גולץ, הפיבוט טל גרא, המקשר דור קלדרון, שחקן הפינה שרון פרס-שלם והשוער ליאור קפלן. החמישה הם שחקני נבחרת העתודה שתופיע בקיץ באליפות אירופה שתתקיים באוסטריה. כמו כן, במועדון יבחנו את חזרתם של שחקנים מושאלים.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */