יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:17

עצוב: דייגו קוסטה צפוי להחמיץ את המונדיאל

חלוץ ספרד, שהוחלף בדקות הפתיחה בגמר האלופות בין אתלטיקו לריאל בשל פציעה, בספק גדול לברזיל. דאולופאו זומן למשחק מול בוליביה, נבאס ונגרדו בחוץ

|
דייגו קוסטה מוחלף בגמר (רויטרס)
דייגו קוסטה מוחלף בגמר (רויטרס)

בשורות עצובות לחובבי נבחרת ספרד. החלוץ הברזילאי-ספרדי, דייגו קוסטה, שאמור היה להיות חלק מהסגל של ויסנטה דל בוסקה במונדיאל בברזיל שייפתח ב-12 ביוני, ככל הנראה ייעדר מהטורניר בשל פציעה.

קוסטה, שפתח בגמר ליגת האלופות בו הפסידה קבוצתו 4:1 לריאל מדריד והוחלף בדקות הראשונות בשל פציעה, ככל הנראה לא יהיה בסגל של הספרדים, כך מדווחים בעיתונים המקומיים.

בינתיים החליט דל בוסקה לזמן את הקשר הצעיר של ברצלונה, ג'רארד דאולופאו, למשחק הידידות של ספרד מול בוליביה ב-30 במאי, ששיהווה הכנה אחרונה לקראת המונדיאל.

בניגוד לשחקן הצעיר שהושאל העונה לאברטון, במסיבת עיתונאים שכינס המאמן, הוא החליט לנפות מהסגל המורחב של נבחרתו למשחק הידידות את שחקני מנצ'סטר סיטי, אלברו נגרדו וחסוס נבאס, כמו גם את חלוץ יובנטוס, פרננדו יורנטה.

יש לציין שמדובר בניפוי לקראת משחק הידידות מול בוליביה, כשדל בוסקה יכריז על הסגל הסופי רק ב-2 ביוני. אגב, החלוצים ככל הנראה לא יסעו עם חבריהם לברזיל, בעוד שנבאס, שמחלים מפציעה, עשוי כן להצטרף בסופו של דבר. גם שחקני ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד, ששיחקו בגמר ליגת האלופות, לא ייקחו חלק במשחק מול בוליביה.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */