יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:52

חדש בבירה: ניר ברקת חנך סקייט פארק בירושלים

המתחם, שהוקם בהשקעה של כ-10 מיליון שקל, ישתרע על כ-2.5 דונם. יתרונותיו יאפשרו קיום תחרויות בינ"ל. ראש העיר: "ימשוך מבקרים רבים מכל הארץ"

|
ניר ברקת בסקייט-פארק. הקשיב לבני הנוער(ששון תירם)
ניר ברקת בסקייט-פארק. הקשיב לבני הנוער(ששון תירם)

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, חנך היום (רביעי) בבירה את סקייט פארק גן הפעמון - מתחם ספורט בינלאומי, מקצועי, וחדשני הגדול בארץ ומהמתקדמים בעולם, שהוקם בהשקעה של כעשרה מיליון שקל וישתרע על פני שטח של כ-2.5 דונם.

בין היתר, יכלול הקומפלקס טריבונת ישיבה של כ-70 מקומות ובה הצללה לקהל הצופים, מערכת תאורה בעוצמה חזקה לגלישה מצוינת בשעות הערב והלילה, ובריכות גלישה בעומק של 2.5 מ'.

הוא יאפשר גלישה מיטבית עם מינימום נקודות חיכוך בין הגולשים, שכ-70 מהם יוכלו להשתמש במתחם בו זמנית וליהנות ממתקני STREET קלאסיים יחד עם בריכות גלישה ייחודיות (BOWLS) עם סוגי COPPING שונים.

ניר ברקת בסקייט-פארק (ששון תירם) (מערכת ONE)
ניר ברקת בסקייט-פארק. מתחם מהמתקדמים בעולם (ששון תירם)
 

המתחם נבנה לאחר שברקת אימץ יוזמה של בני נוער וצעירים שפנו אליו בבקשה להקמתו סקייט פארק ברמה בינלאומית. גודלו של הסקייט פארק, איכויות הגלישה ואפשרויות הצפייה שבו מעמידים את סקייט-פארק גן הפעמון בירושלים בשורה הראשונה עם מתחמים דומים בעולם, ויאפשרו בו קיומן של תחרויות עירוניות, ארציות ובינלאומיות.

"ירושלים מצטרפת לערים מובילות בעולם עם סקייט פארק מקצועי ומודרני, שיהפוך את גן הפעמון יחד עם כדורעף החופים ומתקני הספורט הנוספים בו לפארק אתגרי מוביל מסוגו אשר ימשוך אליו מבקרים רבים מכל הארץ", אמר ברקת, באירוע שבו השתתפו מאות סקייטרים מקצועיים וחוביים מכל הארץ.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */