יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:09

עדן ענבר: המטרה היא להעפיל לאליפות אירופה

נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל החלה את ההכנות לקראת מוקדמות האליפות: לירון כהן: "משימה לא קלה אבל אנחנו נעמוד בה". גם העתודה החלה בהכנות

|
השחקניות מקשיבות לעדן ענבר (משה חרמון)
השחקניות מקשיבות לעדן ענבר (משה חרמון)

נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל מגבירה את קצב ההכנות למוקדמות אליפות אירופה. הנבחרת של עדן ענבר תצא היום (רביעי) לטורניר באיטליה שם תפגוש את נבחרות סין ואיטליה. במוקדמות עצמן תפגוש הנבחרת את קרואטיה ובולגריה.

סגל השחקניות שייצא לאיטליה מורכב מלירון כהן, שי דורון, קטיה לויצקי, ג׳ניפר פליישר, שירן צעירי, דניאל דיאמנט, נעמה שפיר, רוני בן נון, נעמי קולודני, ג׳קי קאלין, מירב דורי, נועה גנור, מיכל אפשטיין וקטיה אברמזון. 

ענבר אמר לקראת הנסיעה: "אנחנו עובדים על הדרך שלנו ונוסעים לטורניר ההכנה לראות מה מצבנו. זה אתגר חדש והוא מרגש כי זה משהו אחר. המטרה היא להגיע לאליפות אירופה ואני מקווה שנצליח לעמוד ביעד שהצבנו לעצמנו. אנחנו רוצים לבנות שלד שירוץ איתנו באליפות. טורניר ההכנה הוא לא המטרה אלא אמצעי".

השחקניות משתעשעות. יש אווירה חיובית (משה חרמון)
השחקניות משתעשעות. יש אווירה חיובית (משה חרמון)
 
לירון כהן מקשיבה לתדריך (משה חרמון)
לירון כהן מקשיבה לתדריך (משה חרמון)
 

הקפטנית, לירון כהן, הוסיפה: "אחרי שנה בחו"ל זה כיף לחזור לנבחרת. כל שנה אני מחכה לקיץ בשביל זה. אני מרגישה רעבה ויש התחדשות ואוירה חדשה בנבחרת. יש לנו משימה לא קלה אבל אני מאמינה שנעמוד בה".

ישראל מתאמנת. דריכות גבוהה לקראת מוקדמות אליפות אירופה  (משה חרמון)
ישראל מתאמנת. דריכות גבוהה לקראת מוקדמות אליפות אירופה (משה חרמון)
 

לגבי המינוי של עדן ענבר למאמן הנבחרת אמרה: "כל שינוי הוא מבורך. אלי עשה המון דברים טובים עם הנבחרת והצעיד אותנו לשלוש אליפויות אירופה רצופות. עדן הגיע ויש אנרגיות חדשות. כל יום אנחנו לומדים ממנו משהו חדש ואני מאחלת לו בהצלחה. המטרה היא לעלות לאליפות אירופה".

נעמה שפיר מתאמנת על קליעה (משה חרמון)
נעמה שפיר מתאמנת על קליעה (משה חרמון)
 

מנהל האגף המקצועי טל נתן אמר: "השגת המטרה, שהיא העפלה לאליפות אירופה, מתחילה עכשיו. יש לנו שחקניות טובות. יש בית מאוד שקול ונצטרך להיות מאוד מרוכזים ובכושר טוב". המנהל המקצועי סימן את נעמה שפיר כמי שיכולה לתת ערך מוסף לנבחרת: "אני מאמין שזאת תהיה שנת הפריצה שלה".
 

טל נתן. השקיף מהצד על האימון (משה חרמון)
טל נתן. השקיף מהצד על האימון (משה חרמון)
 

נבחרת העתודה, תחת המאמן רועי אייזנברג ועוזרת המאמן טלי נוי, פתחה השבוע את אימוניה הרשמיים לקראת אליפות אירופה דרג ב׳, שתתקיים בסופיה, בירת בולגריה.

סגל הנבחרת המורחב כולל כרגע 20 שחקניות, חלקן מגיעות אחרי עונה טובה בליגת העל בהן הדר לוי, מאי דיין, מיכל אסף וירדן דנן, כאשר הסגל כולל גם את השחקניות שמשחקות במכללות בארה״ב: מרים חנון, שאהד עבוד, נוף קדם והמתאזרחת אנט סנואו, שהשתתפה בקיץ האחרון במכבייה במדי הנבחרת האמריקאית.

רועי אייזנברג. נבחרת העתודה תנסה להעפיל לדרג א´ (רועי גלדסטון)
רועי אייזנברג. נבחרת העתודה תנסה להעפיל לדרג א´
 

הנבחרת תשתתף בתחילת החודש הבא בליגת הקיץ, וב-20 לחודש תצא לטורניר הכנה בסארייבו שבבוסניה, שם תתמודד עם הנבחרת המקומית ועם נבחרת העתודה של הונגריה. ב-1 ליולי תצא הנבחרת לאליפות אירופה, כאשר במשחקה הראשון תתמודד נגד בולגריה המארחת.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */