יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:00

עמירם הלוי צפוי להגיש את מועמדותו ליו"ר האיגוד

מסתמן כי חבר ההנהלה הוותיק ינצל את היום האחרון להגשת המועמדות כדי להתחרות מול ליבר, נציג עוז. מיקי זוהר יצטרך להוכיח שהוא חף מניגוד עניינים

|
עמירם הלוי. צפוי להגיש את מועמדותו מטעם הפועל
עמירם הלוי. צפוי להגיש את מועמדותו מטעם הפועל

בעוד הבלאגן סביב איגוד הכדורסל נמשך, הדוחות מוסתרים מחברי ההנהלה ועולות שאלות רבות על אופן ההתנהלות שאיש לא באמת בודק, מתחמם המאבק על תפקיד יו"ר האיגוד במקומו של דני חלוץ.

בתוך כך, חבר ההנהלה הוותיק עמירם הלוי, מתכוון להגיש את מועמדותו כנציג הפועל מחר (שלישי), היום האחרון בו אפשר להציג מועמדות.

כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, גם צבי ליבר הגיש את מועמדותו. היועץ המשפטי עו"ד רונן ויינברג אמנם פסל את המועמדות של ליבר בכל מיני טענות שספק אם בית משפט אזרחי יקבל אותם, אך הנהלת האיגוד תצטרך לדון מחר האם לאשר זאת או לא.

אגב, אם הנהלת האיגוד תקבל את עמדת היועץ המשפטי, היא תצטרך לפסול גם את המועמדות של הלוי וגם של חבר ההנהלה, סגן ראש עיריית קריית גת, מיקי זוהר, שעד לאחרונה היה האיש הבכיר במכבי קריית גת.

ליבר עשוי לעתור לבית המשפט אם עו"ד ויינברג יתעקש לגבי עמדתו. יש לציין כי ליבר שילם את כל המשכורות של שחקני ואנשי ברק נתניה חמישה חודשים קדימה, כדי לנקות את השולחן ולהתנתק לגמרי מן הקבוצה.

ליבר (משה חרמון)
ליבר. הנהלת האיגוד תצטרך להחליט בעניינו (משה חרמון)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */