יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:01

גלושקו מתחה את גארסיה, פאר הפסידה לקנאפ

המדורגת שנייה בישראל נתנה פייט אדיר, אך נוצחה 6:4, 5:7 ו-7:5. הבכירה הודחה מטורניר נירנברג עם 6:3 ו-6:2. גברים: סלע איבד גובה, מדורג 110

|
שחר פאר, הדחה כואבת בגרמניה  (רויטרס)
שחר פאר, הדחה כואבת בגרמניה (רויטרס)

שחר פאר הודחה היום (שני) בסיבוב הראשון של טורניר החימר בנירנברג. הטניסאית הישראלית הבכירה, פגשה את קארין קנאפ האיטלקייה המדורגת 52 בעולם. פאר נוצחה בשתי מערכות 6:3 ו-6:2.

יריבתה של פאר השיגה שבירה ראשונה 2:4, שחר השיבה עם שבירה מיידית, אך טעות כפולה העניקה לאיטלקיה נקודת שבירה נוספת. קנאפ עלתה ל-3:5, פאר הצליחה להציל שתי נקודות מערכה, אך קנאפ הצליחה להשלים 6:3 ולזכות במערכה.  

בהפסקה בין המערכות, מאמן הפדרציה הישראלי, עמוס מנסדורף, המלווה את פאר כמאמן אישי בחודש האחרון, ירד לשוחח עם שחר.

שיחת המוטיבציה של מאמן הנבחרת לא הועילה, כאשר קנאפ שבה למערכה השנייה ושברה 1:2, האיטלקייה הצליחה לסיים את ההתמודדות לאחר שעה ו-16 דקות כאשר היא שוברת שוב ומשלימה 6:2. פאר סיימה טורניר מאכזב, ונותרה הבוקר במקום ה-86 בדירוג הנשים העולמי.

יוליה גלושקו (GettyImages)
יוליה גלושקו, פגישה עם הכוכבות העולות של הסבב (GettyImages)
 

המחבט מספר שתיים של ישראל, יוליה גלושקו ירדה הבוקר למקום ה-98 ונכנסה לטורניר דרך המוקדמות, נתנה פייט אדיר לאחת הכוכבות החמות של הסבב, קרולין גארסיה מצרפת, אך נוצחה אחרי שעתיים וחצי 6:4, 5:7 ו-7:5.

גארסיה המדורגת 46 בעולם, פתחה עם 0:3 מהיר. גלושקו חזרה ל-3:3, אך נשברה שוב במשחקון העשירי והפסידה את המערכה הראשונה. הישראלית שהבינה שהשד אינו כל-כך נורא, עלתה ל-0:2 בפתיחת המערכה השנייה, גארסיה חזרה שברה פעמיים ועלתה ל-3:5, אבל גלושקו נלחמה וחזרה עם ארבעה משחקונים ברצף ולקחה את המערכה השנייה.

במערכה השלישית המלחמה המשיכה, גארסיה שוב ברחה ל-3:5, גלושקו שברה וחזרה ל-5:5, אבל הסיום היה של הצרפתייה בת ה-20 ששמרה על ההגשה ושברה ל-5:7 בסיום.

שחר פאר (ניר קידר, איגוד הטניס) (ONE)
שחר פאר. הודחה גם היא מהטורניר (ניר קידר, איגוד הטניס)
 


בצמרת של סבב הנשים לא נעשה שינוי בשלישייה הראשונה שכוללת את סרינה וויליאמס, נה לי ורדוואנסקה כשלמקום הרביעי עלתה סימונה האלפ, כאשר היא חלפה על ויקטוריה אזרנקה, שסובלת מפציעה בחודשים האחרונים. אזרנקה הודיעה אמש על פרישה רשמית מהרולאן גארוס.

לאחריה קיביטובה מדורגת במקום השישי, ינקוביץ עלתה למקום השביעי על חשבון שראפובה. אנג'ליקה קרבר ודומניקה סיבולקובה משלימות את העשייריה הראשונה.

בסבב הגברים, דודי סלע איבד נקודות רבות בעקבות ההפסד תואר הצ'לנג'ר בקוריאה מהשנה שעברה. סלע צנח 26 מקומות אל המקום ה-110 בעולם. הישראלי לא הצליח להשיג העונה נצחון על מגרש החימר, חוץ מהניצחון בגביע דיוויס.

דודי סלע (רדאד ג´בארה)
דודי סלע, ירד 26 מקומות בדירוג (רדאד ג´בארה)
 

סלע ימשיך אל טורניר דיסלדורף ויפגוש את ניקולאי דווידנקו בן ה-32, המדורג 100 בעולם, ונמנה בעבר על קבוצת הצמרת של הסבב. הנציג הישראלי היחיד במוקדמות הרולאן גארוס, אמיר וינטרוב, עלה חמישה שלבים למקום ה-190 בעולם אחרי שהגיע לרבע הגמר הצ'לנג'ר בוסאן.

השינוי היחיד בצמרת העולמית הוא עלייתו של מילוש ראוניץ' הקנדי למקום התשיעי, קאי נישיקורי היפני, סוגר את העשירייה הראשונה.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */