יום רביעי, 03.07.2024 שעה 15:48
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

"הקהל ריגש אותי, עשינו העונה צעד קדימה"

מהראן ראדי על המחווה של אוהדי מכ' ת"א, ששרו לו בכל נגיעה בכדור ב-1:4 על סכנין. על זהבי: "עשה עונה ענקית". מאור מליקסון ותומר חמד על הכוונת

|
ראדי מעודד את שאבל.
ראדי מעודד את שאבל. "מודה לקהל" (משה חרמון)

זהו זה. עונת 2013/14 הסתיימה לה והאלופה מכבי תל אביב חתמה אותה עם עוד 1:4 על בני סכנין באצטדיון בלומפילד. החניכים של פאולו סוזה דרסו אמש (שבת) את אלו של מרקו בלבול וסייעו גם לקשר, ערן זהבי, להפוך למלך שערי ליגת העל עם 29 שערים, נתון בלתי נתפס שנעל עונת שיא עבור מספר 7 בצהוב.

זהבי הדיח את החלוץ האגדי, שייע גלזר, מספר השיאים של הצהובים כאשר קבע את הרף על כמות השערים הגבוהה ביותר לשחקן בעונה סדירה בתולדות המועדון. בעזרת השלושער של זהבי והשער הנוסף של יואב זיו אשר פתח את החגיגה בבלומפילד, מכבי הגיעה ל-84 נקודות כשהיא כובשת 76 שערים וסופגת 30. אשתקד צברה 80 נקודות, כבשה 78 וספגה 30. בשילוב הקמפיין האירופי והאליפות השנייה ברצף, אין אחד שלא יכתיר את העונה של סוזה כהצלחה גדולה.

בסיומו של המשחק המאמן פיזר רמזים לפיהם הוא ימשיך עונה נוספת בצהוב, גם לשחקנים וגם לאנשי הצוות המקצועי, כאשר לראשונה מזה מספר שבועות היה קצת יותר נחרץ לגבי עתידו כשאמר בפני המצלמות כי "אשוב לכאן ב-10 ביוני". למרות זאת, הרבה יהיה תלוי בהנהלת אספניול שתתכנס במהלך השבוע ותחליט על איזה מאמן היא הולכת לעונה הבאה. יש לציין כי סוכנו של סוזה, חאבייר מג'יק דיאז, הבהיר אמש בשיחה עם ONE כי למרות הדיווחים, אספניול רק הביעה עניין וטרם הניחה הצעה בפני סוזה ולא פתחה עימו בשום משא ומתן.

מלבד זהבי וסוזה, נושא נוסף שהעסיק אמש את הצהובים בבלומפילד הוא המלחמה בגזענות, ובמיוחד זאת אשר מופנית על ידי כמה אוהדים כלפי קשר הקבוצה, מהראן ראדי. השחקנים עלו לחימום עם חולצות שעליהן הכיתוב "האלופים נלחמים בגזענים, כולנו עם ראדי", בעוד 99% מהאוהדים בבלומפילד המשיכו עם מפגן תמיכה מרשים ובכל פעם שהקשר נגע בכדור שרו ועודדו אותו.

צפו בשלושער של זהבי מול סכנין

"אני אוהב את הקהל של מכבי ואני אוהב את הקבוצה הזאת, מה שהם שעשו באמת ריגש אותי. פורסמו כל מיני דברים שנעשו, אבל אני לא עוקב אחריהם. למדתי להסתכל על חצי הכוס המלאה ובשבילי מה שקרה במשחק זה הכוס המלאה ולא חצי הכוס - זה כל הקהל הזה שעודד אותי כאילו הבקעתי שלושער", אמר ראדי ל-ONE.

"אני מודה להם באמת מכל הלב וגם לשחקנים כי זה לא מובן מאליו. אני מאחל שנמשיך את הביחד הזה כי זה מראה על התלכיד והכוח שיש השנה במכבי, בכלל בשנתיים האחרונות. ייאמר לזכות המנהלים פה, ג'ורדי, מיץ' וג'ק שעובדים קשה כדי שיהיו בקבוצה שחקנים בעלי יכולת ואופי ומבחינת התלכיד רואים את התוצאות", הוסיף הקשר.

עוד אמר ראדי: "השנה בשבילי הייתה שנת למידה. למדתי הרבה דברים חדשים, גם סיטואציות שהייתי בהן ויצאתי חזק. מכל המבחנים שעמדתי בהם העונה, הצלחתי לצאת. אנשים מסתכלים על זה שהמספרים שלי ירדו ופחות שיחקתי, אני יכול להגיד שמבחינה סטטיסטית אני אחד השחקנים ששיחק יותר בקישור. נכון שקיבלתי תפקיד יותר אחורי, אבל גם בשביל הקבוצה צריכים לעשות דברים, ואני בטוח שהרוב מבין ומעריך את העבודה שנתתי השנה. בקשר לקבוצה, אני חושב שעם השילוב של אירופה ועם הליגה, עשינו עוד צעד קדימה. עשינו עונה מצויינת ואין שמח ממני".

בתחילת העונה הגיע סוזה למכבי ושינה לגמרי את התפקוד של ראדי לעומת תפקודו תחת אוסקר גארסיה. על השאלה האם הוא חושש שמצב כזה יתרחש שוב בקיץ במקרה שהמאמן יעזוב, אמר: "אני לא חושש מכלום. אני לא מסתכל על העתיד יותר מדי. אני מתעסק בעבודה שלי. בלהוכיח למאמן ולצוות שאני ראוי ללבוש את חולצת ההרכב וראוי לתת בשביל הקבוצה מעצמי. יכול להיות שזה יהיה למנוע שער או להבקיע. בסוף מסתכלים על זה בצורה הכללית. אני יודע שאני מוערך פה אצל הצוות, השחקנים, ההנהלה והקהל וזה מה שחשוב לי. ומכבי חשובה יותר מכל דבר אחר".

ראדי סיכם: "זהבי? כל מילה מיותרת. עשה עונה ענקית. 29 שערים לקשר זה לא מובן מאליו. הייתה לו עונה מדהימה ואני מאחל לו שרק ימשיך ככה. כל המחמאות שהוא קיבל הגיעו לו בזכות. אני מאחל לו באמת רק טוב".

בגזרת המועמדים לעונה הבאה, כפי שפורסם ב-ONE הצהובים מעוניינים במאור מליקסון כיעד מרכזי, וגם בגילי ורמוט ודן מורי. קפטן בני יהודה, עוז ראלי, אמור להצטרף ולהיות הרכש הראשון לקיץ. שחקן נוסף שנמצא חזק על הפרק הוא חלוץ מיורקה, תומר חמד, שנכון לעכשיו לא רוצה לשוב ארצה אולם ג'ורדי מעוניין בו מאוד ומקפיד לבדוק לעיתים תכופות את מצבו של החלוץ בתקווה שדעתו תשתנה והוא כן ירצה לחזור ולשחק בליגת העל.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */