יום שבת, 28.09.2024 שעה 16:42

נדאל גבר על מארי אחרי מרתון, גם ג'וקוביץ' בחצי

רומא: הספרדי נאבק שעתיים וחצי עד שניצח 6:1, 3:6 ו-5:7, יפגוש את דימיטרוב. הסרבי מול ראוניץ' אחרי שגבר על פרר. נשים: סרינה תפגוש את איבנוביץ'

|
נדאל. שוב חזר מפיגור (רויטרס)
נדאל. שוב חזר מפיגור (רויטרס)

אנדי מארי היה קרוב מתמיד לנצח לראשונה בקריירה שלו את רפאל נדאל על חימר, אבל הספרדי הצליח, בפעם השלישית ברציפות בטורניר רומא, לחזור מפיגור מערכה ולהשיג נצחון ענק בשיניים, 6:1, 3:6 ו-5:7 אחרי כשעתיים וחצי על המגרש המרכזי ולהעפיל לחצי הגמר.

במערכה הראשונה נדאל היה צל של עצמו ומארי מצא עצמו ביתרון 0:5 על מלך החימר. אחרי שמארי השלים 1:6, נדאל קם לתחייה במערכה השנייה וברח ל-1:4 בדרך ל-3:6.

מארי השיג שבירה קריטית במערכה השלישית ל-2:4 ונראה קרוב מתמיד לנצחון הכי גדול שלו על חימר, אבל הוא לא הצליח לשמור על היתרון ונדאל שבר מיד בחזרה ל-3:4 והגיש לשוויון 4:4. מארי עוד עלה ל-4:5, אבל נדאל שמר, שבר על האפס את הסקוטי ל-5:6 והגיש בהצלחה לנצחון.

נדאל חזר מפיגור מערכה גם בסיבוב השני מול ז'יל סימון וגם בשמינית הגמר מול מיכאל יוז'ני. בחצי הגמר יחכה לו טרי ורענן, הבולגרי גרגור דימיטרוב, שעבר את טומי האס הגרמני עם 2:6 כשזה פרש. דימיטרוב שמתקרב לטופ-10.

נובאק ג'וקוביץ' עלה גם הוא לחצי הגמר אחרי ניצחון קשה על החמישי בעולם דוד פרר 5:7, 6:4 ו-3:6. הסרבי פתח עם 2:5 אבל פרר שבר וחזר ל-5:5. נובאק הצליח לשבור שוב וזכה במערכה הראשונה. 

נובאק ג´וקוביץ (רויטרס)
נובאק ג´וקוביץ' (רויטרס)
 

שבירה של פרר באמצע המערכה השנייה הוליכה אותו לזכות בה והשניים עלו למערכה שלישית שבה ג'וקוביץ ברח מ-3:3 לניצחון ולמפגש עם מילוש ראוניץ' הקנדי בחצי הגמר. מילוש ראוניץ גבר על מדיחו של רוג'ר פדרר, ג'רמי שארדי הצרפתי 3:6, 7:5 ו-2:6.

שרה אראני ואנה איבנוביץ' בחצי גמר טורניר רומא
שרה אראני האיטלקייה שימחה היום (שישי) אצטדיון גדוש אוהדים איטלקים ברומא, כשגברה ברבע הגמר על השנייה בעולם ואלופת אוסטרליה הפתוחה, נה לי הסינית 3:6, 6:4 ו-2:6.

אראני משחקניות החימר האדום הטובות בעולם נהנתה מיום רע של לי האגרסיבית, שחבטה יותר מ-50 טעויות בלתי מחויבות, חלקן הגדול כתוצאה מההגנה הנהדרת של אראני. האיטלקיה שחגגה בסיום עם כל הקהל תשחק בחצי הגמר מול ילנה ינקוביץ', שניצחה 4:6 ו-4:6 את אגה רדוונסקה.

שרה אראני (רדאד ג´בארה)
שרה אראני (רדאד ג´בארה)
 

אנה איבנוביץ', שבשמינית הגמר העיפה את מריה שראפובה במשחק בלתי נשכח, נאלצה להזיע הרבה יותר מול קרלה סוארס נבארו הספרדייה ברבע הגמר, אבל שבירה מכרעת במשחקון התשיעי של המערכה השלישית העניקה לה מקום בחצי הגמר, 3:6, 6:3 ו-4:6. הסרבית תחכה למדורגת ראשונה בעולם, סרינה וויליאמס, שניצחה 1:6 ו-3:6 את ז'י ז'אנג הסינית.

וינטרוב הפסיד לבן 17, גלושקו עברה סיבוב במוקדמות נירנברג

במגזר הישראלי, יוליה גלושקו עברה היום את סיבוב המוקדמות הראשון בטורניר נירנברג. גלושקו, 97 בעולם, שלא ניצחה עדין משחק בהגרלה ראשית ב-2014, גברה 4:6 ו-2:6 על מריה אלנה קמרין מאיטליה בת ה-32, המדורגת 230 בעולם. גלושקו נמצאת אמנם עדין בטופ-100, אך בדירוג של 2014 בלבד, היא בתחתית המאייה השלישית. מרינה מלינקובה מרוסיה (231) תשחק מולה בסיבוב השני.

יוליה גלושקו (רדאד ג´בארה)
יוליה גלושקו. תמשיך לסיבוב הבא בנירנברג (רדאד ג´בארה)
 

אמיר וינטרוב נחל הבוקר אכזבה קשה. הישראלי המדורג 195 בעולם, נוצח ברבע גמר צ'לנג'ר בוסאן בדרום קוריאה ע"י ילד בן 17 מטיוואן, היון צ'אנג (384 בעולם), 7:5 ו-7:5. לוינטרוב בן ה-27 היה צ'אנס גדול בטורניר הזה ללכת עד הסוף לאחר שכל המדורגים הבכירים הודחו ממנו.

שרי שטרנבך, שחקנית ישראלית צעירה בת 19  העפילה היום לגמר טורניר הנשים בעכו ע"ס 10,000 דולרים. שטרנבך, 1,009 בעולם, שמתאמנת עם מאמנה לשעבר של יוליה גלושקו, לירן קלינג תפגוש בגמר את אנסטסיה פריובלבה בת ה-18 מרוסיה.

אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */