יום שבת, 28.09.2024 שעה 16:42

"המעסיקים הבאים שלי לא מעניינים, רוצה תהילה"

רוברט לבנדובסקי נשמע דרוך לקראת גמר הגביע הגרמני ב-21:00 מול קבוצתו הבאה. גווארדיולה הוציא את מריו מנדז'וקיץ' מהסגל, שוויינשטייגר בספק

|
רוברט לבנדובסקי, משחק אחרון לפני המעבר (רויטרס)
רוברט לבנדובסקי, משחק אחרון לפני המעבר (רויטרס)

העונה הגרמנית תגיעה לסיומה הערב (שבת) ב-21:00 כאשר באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד ייפגשו באצטדיון האולימפי בברלין לגמר הגביע הגרמני. המפגש בין שתי היריבות יהיה גם משחקו האחרון של רוברט לבנדובסקי במדי השוורצגלבן לפני המעבר לבאווריה.

הסוגיה המרכזית לקראת המשחק מהצד של דורטמונד היא שאלת שיתופו של החלוץ הפולני במשחק. הקבוצה של יורגן קלופ הוכיחה במשחק הליגה האחרון בין השתיים (0:3) כי היא מסוגלת להתמודד בצורה טובה גם בלי החלוץ המוביל שלה.

רוברט לבנדובסקי התייחס לסערה סביב המשחק האחרון שלו במדי דורטמונד בגמר הגביע ואמר: "המעסיקים החדשים שלי לא מעניינים אותי, אני מעוניין בתהילה".

מהצד השני באיירן מינכן מגיעה עם חיסורים רבים בקישור האחורי. טיאגו אלקנטרה פצוע מאז אפריל ונופה השבוע מהסגל של נבחרת ספרד לקראת הגביע העולמי. גם קשר הנבחרת הגרמנית, בסטיאן שוויינשטייגר, נמצא בספק בשל פציעה בברך.

שחקן נוסף שלא יהיה בסגל של פפ למשחק הוא החלוץ, מריו מנדז'וקיץ'. מלך שערי הקבוצה נופה מהסגל על ידי המאמן הספרדי שאמר בנושא: "מנדז'קויץ' כשיר למשחק אבל הוא לא בסגל מסיבות מקצועיות".

פפ גוואדריולה ובסטיאן שוויינשטייגר (רויטרס)
בסטיאן שוויינשטייגר, בספק לגמר (רויטרס)
 

אימון באיירן מינכן  (רויטרס)
דריכות באלופה הגרמנית (רויטרס)
 

על פי הדיווחים בגרמניה, פפ חושש מאוד ממרקו רויס, שכיכב במשחק הקודם בין הקבוצות, והוא צפוי להצמיד אל החלוץ הגרמני את חאבי מרטינס האגרסיבי, שלא זוכה לדקות רבות מאז תחילת העונה. גם הקשר הדני בן ה-19, פייר אמיל הויביירג, נמצא בתמונת ההרכב.

חאבי מרטינס, מולר (רויטרס)
חאבי מרטינס, יחזור להרכב? (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */