יום ראשון, 29.09.2024 שעה 02:48

המסע לגביע התחיל: מכבי ת"א נחתה במילאנו

הצהובים הגיעו לאיטליה לקראת אירוע השיא של הכדורסל האירופי. בלאט: "נצטרך להכין הפתעות". בשישי ב-19:00: המשחק בחצי הגמר מול צסק"א

|
סופו וז´יז´יץ´ במטוס (דובי פיק)
סופו וז´יז´יץ´ במטוס (דובי פיק)

מבצע ההשתלטות על מילאנו יצא לדרך היום (רביעי) כאשר מכבי תל אביב נחתה באיטליה לקראת פיינל-פור היורוליג, שם תפגוש כבר ביום שישי ב-19:00 את האימפריה הרוסית, צסק"א מוסקבה. המנצחת תפגוש בגמר את ריאל מדריד או ברצלונה.

המאמן דייויד בלאט אמר ל-ONE: "כדי לנצח את צסק"א אנחנו נצטרך להתגבר ולהתעלות על עצמנו כי אין מה לעשות - אנחנו לא פייבוריטים. נאלץ לעשות דברים ספציפיים בצורה יותר טובה מצסק"א וגם להכין להם הפתעות כדי להוריד להם מהיתרונות. אם נמשיך הלאה אדע שעשינו משהו מעבר למצופה, אבל אני חושב שלאוך רוב השנה עשינו מעבר למצופה וזה כבר נותן לנו ביטחון להמשך".

ביקורת הדרכונים של השחקנים ואנשי הקבוצה עברה בצורה חלקה. שלט אלקטרוני ענק קרא "בהצלחה למכבי ת״א בפיינל-פור". קמע הקבוצה דוני הכלב היה אף יותר מבוקש מהשחקנים והצטלם לא מעט.

כפי שפורסם כבר ב-ONE, הצהובים התלבטו האם להטיס את הסנטר הפצוע שון ג׳יימס עם הקבוצה מאחר ולא יהיה כשיר ליטול חלק באימונים או להשאירו בארץ. לבסוף הוחלט שג׳יימס ישאר בארץ להתאמן עם מאמן מחלקת הנוער של המועדון, אורן אהרוני, ויצטרף למכבי במילאנו בבוקר משחק חצי הגמר ביום שישי.

בלאט: "לא במו"מ עם אף אחת"

כזכור, בלאט הכחיש אמש כי הוא נמצא במו"מ מול היריבה הרוסית: "אני לא במו"מ עם אף אחד, חוץ מעם הקבוצה שלי בקשר להופעה בפיינל פור. אף אחד לא דיבר איתי וזה לא יקרה לפני הפיינל-פור. אני לא מבין ספרדית, אז מה שאומרים נמצא מעליי, אני לא שומע, לא קורא ולא מבין את זה".

בלאט עם הקמע (חגי ניזרי)
בלאט עם הקמע (חגי ניזרי)
 
בלו (חגי ניזרי)
בלו (חגי ניזרי)
 
פניני (חגי ניזרי)
פניני (חגי ניזרי)
 

עוגה (דובי פיק) (ONE)
עוגה (דובי פיק)
 

לנדסברג (דובי פיק) (ONE)
לנדסברג (דובי פיק)
 
אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */