יום רביעי, 03.07.2024 שעה 14:27

נאמן ואטיאס אלופי ישראל ב-3,000 מ' מכשולים

נאמן זכה בתואר השני ברציפות והחמישי בקריירה, ואילו אטיאס זכתה בתואר השלישי במקצוע. לב סקוריש ודניס גולדובסקי קבעו קריטריונים לתחרויות

|
מיגל אטיאס ונועם נאמן (טיבור יגר) (ONE)
מיגל אטיאס ונועם נאמן (טיבור יגר) (ONE)

נועם נאמן מהפועל חולון ומיגל אטיאס ממכבי ת"א זכו הערב (שני) בתואר אלופי ישראל בריצת 3,000 מ' מכשולים בתחרות שהתקיימה באצטדיון האתלטיקה בראשל"צ.

תחילה הייתה זו אטיאס, חניכתה של זהבה שמואלי שהובילה לכל אורך הריצה. בחלק הראשון של הריצה רוני גדיש מהפועל חולון הייתה צמודה אליה, אולם מעבר המכשולים של אטיאס היה חלק בהרבה, במיוחד מכשול המים. באזור מחצית המרחק רותם להב ממכבי ראשל"צ הדביקה את גדיש ועקפה אותה.

מכאן סדר הרצות נשמר עד לקו הגמר כשלהב לא הצליחה להדביק את אטיאס שחצתה את קו הגמר בתוצאה 10:56.46 דק' המהווה את תוצאת השנה. להב שזכתה בכסף, אחרי שבשנה שעברה זכתה בארד, קבעה 11:02.26 וכמעט כהרגלה לאחרונה, שיפרה את שיאה האישי ב-13.87 שנ', ואילו גדיש, האלופה היוצאת, 'תסתפק' השנה בארד עם 11:18.21 דק'. אלין וינוגרצקי מהפועל חולון סיימה רביעית בתוצאה 11:50.62.

לאחר מכן הוזנקה ריצת הגברים בהשתתפות 10 רצים אותם הוביל מהתחלה ועד לסיום, בשליטה בלתי ניתנת לערעור נאמן שקבע רק לפני שבוע בתחרות בארה"ב 8:52.27 דק'. חניכו ובנו של עמית נאמן, ביצע במהלך הריצה שינויי קצב במתכונת של אימון טוב. את קו הגמר הוא חצה בתוצאה 9:00.15 דק' וזכה בתואר הלאומי בפעם השנייה ברציפות והחמישית בקריירה, בהפרש של למעלה מחצי דקה מימהרן יוסף מעמותת הצבי, אלוף ישראל במקצוע זה בשנים 2005 ו-2006, ומדליסט הארד במרתון משנה זו, אשר סיים שני בזמן של 9:31.26 וזכה בכסף. אמיר רמון מעירוני נצרת חצה שלישי את קו הגמר בתוצאה 9:36.19 דק'.

במסגרת תחרות הזמנה שהתקיימה מוקדם יותר באצטדיון קבעו שני קופצי מוט קריטריונים בין-לאומיים. לב סקוריש מאתלטי מיזונו ירושלים, מדליסט הארד מאליפות העולם 2013 לקדטים, ניצח בתוצאה 5.05 מ' המהווה קריטריון לאליפות העולם לנוער שתתקיים בקיץ ביוג'ין, אורגון בארה"ב.

לאחר מכן ניסה חניכו של אלכס אברבוך לעבור 5.21 ולקבוע בכך שיא ישראלי חדש לנוער וקריטריון לתחרות הים התיכון הבין-לאומית עד גילאי 23, אולם ללא הצלחה הפעם. דניס גולדובסקי הצעיר ממכבי ת"א שיפר את שיאו האישי ב-10 ס"מ כשקבע 4.30 מ', הישג המהווה קריטריון לתחרות המוקדמות האירופית שתתקיים בבאקו, אזרבייג'אן, בה יקבעו נציגי אירופה למשחקים האולימפיים השניים לקדטים בנאנג'ינג, סין. בתחרות הנשים ניצחה אולגה דוגדקו-ברונשטיין הוותיקה ממכבי ראשל"צ בתוצאה 3.50 מ'.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */