יום שבת, 06.07.2024 שעה 00:15

שחור על גבי לבן: אדידס מוכנה לקרב בברזיל

ענקית הספורט השיקה עיצובים יחודיים למונדיאל בצבע שחור ולבן. העיצובים של ה-‘Battle Pack’ יבלטו על רקע הצבעוניות העזה במשחקים ויכריזו "מלחמה"

|
הנעליים החדשות של אדידס. מלחמה
הנעליים החדשות של אדידס. מלחמה

חודש אחד בלבד לפני משחקי גביע העולם של פיפ"א בברזיל 2014, ענקית הספורט הגרמנית אדידס השיקה היום (שני) ה-Battle Pack, קולקציית ההנעלה הרשמית של הטורניר החשוב בעולם הכדורגל.

קולקציית Battle Pack של אדידס כוללת נעל חדשה מכל אחד מחמשת קווי הנעלים של אדידס adizero™ f50, predator®, nitrocharge™, 11pro ו-adizero™ f50 Messi שכל אחת מהן עם דוגמת שחור ולבן ייחודית כדי שיבלטו על המגרש.

כל נעל עוצבה עם זהות חזקה וטכנולוגיה חדשנית. נעלי Battle Pack של אדידס ינעלו על המגרש במהלך משחקי גביע העולם של פיפ"א על ידי כל כדורגלני אדידס מליונל מסי ואוסקר ועד דני אלבס, לואיס סוארס, מסוט אוזיל, פיליפ לאם ועוד רבים אחרים.

גווני השחור ולבן הם ייצוג חזותי של מסע הפרסום "all in or nothing" של אדידס לגביע העולם של פיפ"א בברזיל 2014, כשכל נעל מתאפיינת ביחס מדויק של 50% לבן ו-50% שחור. הצבע הנוסף היחיד המופיע על הנעליים הוא צבעי זהב זוהרים של שלושת הפסים המפורסמים של אדידס, המייצגים את הפרס הגדול של גביע העולם של פיפ"א. נעל adizero™ f50 Messi היא היוצאת מהכלל היחידה עם תוספת של גווני כחול ולבן, בהשראת הצבעים הלאומיים של מולדתו של מסי, ארגנטינה.

הנעליים החדשות של אדידס (ONE)
הנעליים החדשות של אדידס. שחור על גבי לבן
 

השקת קולקציית Battle Pack מסמלת את תחילת מסע הפרסום של אדידס "All in or Nothing" (הכל או לא כלום) לקראת תחרות גביע העולם בכדורגל של פיפ"א 2014 בברזיל. הטורניר הוא אירוע הספורט הגדול ביותר בעולם והבמה האולטימטיבית למוצרי ההנעלה החדשניים של אדידס. השחקנים הראשונים שיזכו לנעול את את נעלי Battle Pack החדשות של אדידס על המגרש לראשונה יהיו שחקני אדידס המשחקים בריאל ובאתלטיקו מדריד בגמר ליגת האלופות של אופ"א ב-2014 בליסבון וגביע העולם של פיפ"א בברזיל ב-2014.

דגםadizero™ f50 Messi משלב טכנולוגיות מהפכניות עם הנדסת דיוק המתאימה לזוכה ארבע פעמים בכדור הזהב, כאשר כל היבט של עיצוב הנעל נועד להפוך את הנועל למהיר ככל הניתן על מגרש הכדורגל. נעל adizero™ f50 Messi , השוקלת 165 גר' בלבד, היא אחת הנעלים הקלות ביותר בשוק. נעל adizero™ f50 Messi מתאפיינות בתוספת של גווני כחול ולבן בהשראת הצבעים הלאומיים של מולדתו של מסי, ארגנטינה.

מסי ואגוארו (רויטרס)
מסי ואגוארו. בהשראת הנבחרת (רויטרס)
 

adizero™ f50 תינעל על ידי כדורגלנים כגון אריאן רובן, קארים בנזמה ולואיס סוארס ומבוססת על הנדסת דיוק כאשר כל היבט של עיצוב הנעל מתמקד בהפיכת הנועל למהיר יותר ככל הניתן על מגרש הכדורגל. עם תכונות כגון SPEEDTRAXION, מערכת יתדות חדשה לחלוטין להגברת המהירות לתאוצה מרבית ושינויי כיוון מדויקים, והחומר המהפכני SPEEDFOIL המשלב בתוכו קלות, רכות ועמידות לתחושת נוחות, אך גם יציבות רבה בעקב, נעל adizero™ f50 היא הנעל המבטיחה כי כדורגלנים ברמה עולמית אלו יהיו מהירים יותר מתמיד בברזיל.

adizero™ f50 predator LZ הוא דגם ה-Battle Pack היחיד שעוצב עם גווני לבן על שחור (האחרים כולם בשחור על לבן) והיא האחרונה בסדרת נעליpredator חדשות שהושקו במיוחד לכל גביע עולם של פיפ"א מאז 1994. הנעל המועדפת על ידי כדורגלנים כאוסקר, מסוט אוזיל ופרננדו טורס, תוכננה עם חמישה "אזורים קטלניים" כדי לספק שליטה יוצאת מהכלל בכדור, מגע, דיוק ועוצמה. הנעל נועדה לשלוט בכל היבט של הביצועים על המגרש.

מסי. הכול או כלום
מסי. הכול או כלום
 

predator® LZ נעל nitrocharge™ היא נעל הכדורגל אוצרת האנרגיה לדור הבא של כדורגלנים הננעלת על ידי דני אלבס וחאבי מרטינס, מעוצבת למען ה"מנוע" הכדורגלן שתמיד רץ, בולם ומפעיל ללא הרף את קבוצתו. עם ENERGYSLING™ הייחודי והאלסטי במיוחד סביב קדמת כף הרגל התומך בתנועות צדדיות חדות וסיבובים מדויקים לשיפור התגובות על המגרש, וטכנולוגיית הקפיציםENERGYPULSE™ המספקת אנרגיה רבת עוצמה לאורך זמן במהלך ריצות קצרות, דגם nitrocharge™ משלב בתוכו טכנולוגיות חדשות ליצירת דרך חדשנית, שבה "מנועים" משחקים את המשחק היפה של הכדורגל. 

סגן הנשיא הבכיר לכדורגל עולמי באדידס, מרקוס באומן: "בקולקציית Battle Pack רצינו שהנעליים יהיו בולטות מאוד לעין על המגרש ושונות ממגוון הצבעים האדיר שכולם מצפים לראות בברזיל. מסע הפרסום של אדידס לגביע העולם של פיפ"א "all in or nothing" ותפישה זו מיוצגים באופן מושלם על ידי גווני השחור ולבן שנבחרו לנעלים. בנוסף לכך, רצינו להביע הערכה לעיצוב הברזילאי הייחודי ולכוחות הקשורים לנעלים ולסגנון של הכדורגלנים הנועלים אותן. הנעליים יסייעו להכנת הכדורגלנים שלנו לקרב בברזיל שבו הם שואפים להשיג ניצחון ותהילה".

הנעלים יהיו זמינות לקנייה מיום שני 26 במאי בחנויות אדידס. המחירים ינועו החל מ-279 ש"ח לדגם מתחילים עד 1199 ש"ח לדגם מקצועי.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */