יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:34

ראשל"צ מחכה לינשופי ת"א בקרב ההעפלה לגמר

הקבוצה מעיר היין תגיע בסגל קצר בעקבות פציעות למשחק החשוב מול הקבוצה של ירון נצר (שישי, 15:00). המנצחת תתמודד על האליפות מול ב"ש

|
הסגל הקצר של ראשל
הסגל הקצר של ראשל"צ

מי תעפיל לגמר ליגת acer בכדורגל באולמות? שלב חצי הגמר יפגיש מחר (שישי) ב-15:00 את מ.כ.א ראשון לציון מול ינשופי אס"א תל אביב למשחק שיקבע מי תהיה הקבוצה שתתמודד על האליפות מול אס"א בן גוריון ב"ש.

האלופה מהדרום הבטיחה כזכור את השתתפותה בגמר לאחר שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון וכעת תמתין לזהות היריבה שתיקבע באולם "גן נחום" בראשל"צ.

הינשופים מגיעים בסגל מלא ולאור העובדה הרוטציה הרחבה החלישה את הקבוצה לאחרונה, ירון נצר מחפש עדיין את השיטה שתתאים לשחקנים שלו מול ראשל"צ שהיא קבוצה מסודרת עם תרגילים מובנים על חצי המגרש ובמצבים נייחים. אם הוא ימצא את ההתאמות בין השחקנים שלו, הרוטציה הרחבה תהיה ליתרון מול הסגל הקצר של יאיר אלמקייס.

הקבוצה מעיר היין מגיעה כאמור עם סגל קצר בעקבות מחסור של שחקנים פצועים. עידן כץ עדיין בספק למשחק מאחר והוא סוחב פציעה בכף היד, טוביה קוז'וקארו שהוכיח את עצמו ימלא את מקומו במידת הצורך. הקבוצה של יאיר אלמקייס תזכה לעידוד ותמיכה של הקהל המקומי יחד עם 160 ילדי ביה"ס לכדורגל של המועדון.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */