יום רביעי, 03.07.2024 שעה 17:25
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

שחקני בית"ר יערכו סעודה ולא יזמינו את ההנהלה

השחקנים מהבירה יקיימו ארוחת סיום עונה, אך החליטו לעשות זאת ללא הבעלים והמנכ"ל. ז'ונס ומטוביץ' יעמדו לוועדת משמעת, במועדון לוחצים לשידרוג טדי

|
שחקני בית
שחקני בית"ר. יחגגו לבד (גיא בן זיו)

שחקני בית"ר ירושלים ימשיכו היום (חמישי) בהכנות למשחק מול רעננה, אבל אחד הדברים המעניינים הוא שהשחקנים שמתכננים לעשות ארוחה המיוחדת עם מנגל ובשרים "על האש" בסיום האימון ולא מעוניינים שחברי הנהלת המועדון ישתתפו איתם בחגיגה ולא הזמינו אף אחד מראשי הקבוצה כולל המנכ"ל ובעל הבית. אחד השחקנים סיפר הבוקר ל-ONE כי רק ניר שלום, חבר הנהלת הקבוצה ונציג הבעלים הוזמן לארוחה בשל ההערכה שהשחקנים רוחשים לו על התרומה שלו עבורם ועבור המועדון מתחילת השנה.

אחרי שבקבוצה החליטו להעמיד לוועדת משמעת את ג'ונתן וילה ופאבלו ברנדאן, שני שחקנים נוספים קיבלו הודעה שיעמדו לוועדת משמעת מחר. השניים הם בראיין ז'ונס ודושאן מטוביץ'. כל ארבעת הזרים יעמדו בפני וועדת משמעת פנימית בשל העובדה ששבתו ביום שלפני המשחק מול רמת השרון ולא עלו להתאמן בבית וגן.

הארבעה צפויים לקבל קנסות וע"פ שיחות שקיימו עם שאר השחקנים, לפחות וילה וברנדאן ייפנו לפיפ"א במקרה ויקבלו קנס כספי לא לרוחם. יתרה מזאת בבית"ר לוקחים בחשבון שהשניים אולי יחפשו תירוץ לא לשחק במשחק הליגה הקרוב מול רעננה כאות מחאה ולכן את החלטה על העונש השחקנים יקבלו רק לאחר המשחק מול רעננה.

אוהדי בית"ר ירושלים ועמותת האוהדים מאוכזבים מאוד מהעובדה שראש העיר ניר ברקת לא מביע נכונות לעזור מבחינה כספית לבית"ר, אלה התחושות שעולות בקרב האוהדים.

חלק מהאוהדים שוקלים למחות מול משרדי ראש העיר ואף להפגין, אך בשלב הזה אלי טביב ביקש מהאוהדים להתאזר בסבלנות ולא לבצע מעשים קיצוניים. "אלי טביב מאמין שראש העיר יעזור לקבוצה" אמרו בשיחות סגורות בתוך המועדון.

ז´ונס מול ראדי. יענש גם הוא (רדאד ג´בארה)
ז´ונס מול ראדי. יענש גם הוא (רדאד ג´בארה)
 

בפגישה שהתקיימה בין נציגי בית"ר, אבנר קופל והמנכ"ל עומר עצמוני, לבין מחזיק תיק הספורט בעיריית ירושלים אורי מנחם, ביקשו אנשי בית"ר להפוך את אצטדיון טדי למתקן שישמש את המועדון. בבית"ר ביקשו להקים באצטדיון מוזיאון, מכון כושר, מכון רפואי, חנות מזכרות, ובנוסף ביקשו להעביר את משרדי המועדון לטדי, להרים מרכז תקשורת במקום ולהקים שערים אלקטרוניים בכניסה לאצטדיון.

בבית"ר גם ביקשו את השתתפות של העירייה בתשלומי האבטחה במשחקים של הקבוצה בטדי ועזרה באחזקת המגרשים בבית וגן, שעולים למועדון 1.5 מיליון ש"ח בשנה. "הייתה פגישה שמטרתה הייתה למנף את הכוח של בית"ר ירושלים בעיר ירושלים. קיימת אפשרות לעשות דברים יפים באצטדיון טדי עבור קבוצות הספורט כפי שיהיה באצטדיון החדש בחיפה וכפי שקורה בכל העולם" מסבירים בבית"ר.

מטוביץ´ רץ על הקו. לדין על השביתה (רדאד ג´בארה)
מטוביץ´ רץ על הקו. לדין על השביתה (רדאד ג´בארה)
 

"אם בעירייה לא יכולים לעזור בכסף, אז לפחות הדברים שאנחנו ביקשנו יכולים להועיל וגם לחסוך לא מעט כסף למועדון, כסף שילך לדברים אחרים. אנחנו לא מבקשים בעלות על הקומפלקס בטדי, אלא להפוך את טדי למשהו הרבה יותר גדול מסתם אצטדיון שעומד ריק כל השנה וכמובן שהכל עם הסכם לתשלום עבור דמי שימוש".

כפי שפורסם ב-ONE, בפגישה הזו הציגו אנשי בית"ר בפני מחזיק תיק הספורט בעירייה גם את האפשרות לעבור לשחק באצטדיון המושבה בעונה הבאה, מה שיחסוך לבית"ר לא מעט כסף. "תיאורטית, אם היינו משחקים במושבה היינו משלמים פחות על אבטחה, מקבלים שם את כל מה שאנחנו צריכים בלי עלויות נוספות וגם לא מעט אוהדים שלנו שלא ירושלמים היו מגיעים בהמוניהם למשחקים, אבל זו לא המטרה. המטרה היא להפוך את טדי למשהו הרבה יותר משמעותי עבור אוהדי הכדורגל ועבור בית"ר ירושלים ממה שהוא היום", אמרו בקבוצה.

כרגע הדברים נבחנים בעיריית ירושלים, אך בבית"ר לא ממש אופטימיים. יחד עם זאת, במועדון מקווים שהתערבות של ראש העיר תסייע, גם אם לא בכל הדברים שעלו, אז לפחות בחלק מהם. בבית"ר מקווים כי ראש העיר ייענה לבקשה להיפגש באופן ישיר עם ראשי המועדון ועם אלי טביב כדי לקדם את הנושאים הללו וגם כדי לבחון לקראת העונה הבאה את אפשרויות הגדלת המשאבים עבור המועדון.

אצטדיון טדי. במועדון לוחצים לשדרוגו (רדאד ג´בארה)
אצטדיון טדי. במועדון לוחצים לשדרוגו (רדאד ג´בארה)
 

עד כה, ראש העיר עדיין לא מצא זמן לפגישה שכזו ולכן שלח את נציגי בית"ר לדבר עם מחזיק תיק הספורט בעירייה אורי מנחם. "חלק מהאנשים במועדון טוענים שראש העיר מתחמק מלקיים פגישה ישירה עם ראשי המועדון ועם טביב ושאין לו כוונה לתמוך בקבוצה. אבל אלי טביב חושב אחרת ומאמין שראש העיר מתכוון לסייע ויימצא את הזמן להתעסק בענייני בית"ר, אז אנחנו מחכים" הסביר גורם במועדון.

העירייה: "גורמים שלא בקיאים בחוק מנסים להטעות את הציבור"
מהעירייה נמסר בתגובה: "ראש העיר מסייע במשך שנים לבית"ר ירושלים, הן בגיוס משקיעים וכספים והן בהשקעות בתשתיות המשמשות את הקבוצה וממשיך לעשות זאת בכל המרץ גם בימים אלה, כאשר טובת הקבוצה היא זו שעומדת לנגד עיניו, ומעשיו מדברים בעד עצמם. בהנחיית ראש העיר, בית"ר זוכה לסיוע עירוני רחב במסגרת הסיוע שמעניקה העירייה לקבוצות הספורט בעיר.

"בשנת 2014 מקבלת בית"ר הקצבה של 900 אלף ש"ח, לעומת 780 אלף בשנת 2013. תקציב הסיוע העירוני לקבוצות הנוער של בית"ר הוכפל פי 4 בשנת 2014 ועומד על 250 אלף ₪ לעומת 60 אלף בשנת 2013. העירייה השקיעה מאות אלפי שקלים בשדרגו המתקן בבית וגן - בשיפוץ המגרשים, הטריבונה, חדרי ההלבשה ועוד. בנוסף לכך, חידוש התשתיות של אצטדיון טדי אפשרו לבית"ר להכפיל את ההכנסות העצמיות של הקבוצה והתרומה שגייס ראש העיר נכנסה לרווחת קבוצה.

ניר ברקת ואלי טביב. ראש העיר יעזור? (חגי ניזרי)
ניר ברקת ואלי טביב. ראש העיר יעזור? (חגי ניזרי)
 

"יצוין כי סיוע מתקציב העירייה לכל קבוצות הספורט בעיר ובהן בית"ר נעשה רק בהתאם לחוק המאפשר סיוע באמצעות הליך התמיכות ולא באמצעים אחרים ולצערנו נדמה שגורמים אשר אינם בקיאים בחוק מנסים להטעות את הציבור בבקשות שונות ומשונות שלא ניתן לאשרן. ראש העיר סבור כי המפתח להצלחתה של בית"ר טמון בהרחבת בסיס המשאבים שעומדים לרשות הקבוצה באמצעות הפיכתה לאטרקטיבית בעבור משקיעים וספונסרים".

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */