יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:17

הנהלת איגוד השופטים דנה שוב בנושא ירון זריף

לאחר הדיון הראשון, שפוצץ לאחר ויכוחים וצעקות בין הנוכחים, הנהלת איגוד השופטים התכנסה שוב כדי לדון בעניין השופט המושעה בתקווה להגיע להכרעה

|
ירון זריף. יחזור לשפוט? (רדאד ג`בארה)
ירון זריף. יחזור לשפוט? (רדאד ג`בארה)

נראה שסאגת ירון זריף לא נגמרת. הנהלת איגוד השופטים בכדורסל נפגשה היום (רביעי) בשנית על מנת להמשיך ולדון בנושא הרחקתו של השופט ירון זריף. בישיבה הקודמת, למרות דיון סוער שנערך בחדר וחילופי צעקות, לא הצליחו הצדדים להגיע להחלטה.

כזכור, לאחר הדיון, פנה זריף באמצעות עורך דינו רן קידר בבקשה לצווים דחופים לשיבוצו כשופט, וכן שלח בקשה נגד ביזוי החלטת בית הדין על ידי איגוד השופטים, זאת בעקבות העובדה שעו"ד רונן וינברג הורה כי ההחלטה להשעות אותו מבוטלת עד דיון מחודש שייערך בנושא, למרות זאת, נראה שההחלטה להרחיקו עומדת בעינה ומאז ההחלטה זריף עדיין לא חזר לשפוט.

הדיון הקודם היה מלווה בצעקות ו-ויכוחים גדולים בין הצדדים. זריף צעק לחברים שדנו בעניינו: "הכל מכור פה". בנוסף, זריף צעק גם על ברוך זלינגר שניהל את הישיבה והאחרון אמר לזריף כי מבחינתו הישיבה מסתיימת כי זריף צעק וכי שניים מחברי האיגוד ממהרים להגיע לביתם, כך טוען זריף.

מלבד זריף ופרקליטו, לדיון הגיעו חברי הנהלת איגוד השופטים - ברוך זלינגר ודוד שולמן. דובר איגוד השופטים , שניר שוהם, רונן וינברג, היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */