יום שני, 08.07.2024 שעה 09:59

הספורט הישראלי מברך: יום עצמאות שמח

אנשי המפתח בספורט הישראלי מברכים את גולשי ONE לכבוד יום העצמאות ה-66 של מדינת ישראל. שמעון מזרחי: "שתהיה שנה ספורטיבית". כל הברכות בפנים

|
גולדהאר, לבנת, חג'ג', באומן, פדרמן ופאר. חג שמח
גולדהאר, לבנת, חג'ג', באומן, פדרמן ופאר. חג שמח

מדינת ישראל לובשת חג לכבוד יום עצמאותה ה-66 ואנשי המפתח בספורט הישראלי, מהם אנו שומעים מדי שבוע, התפנו לברך את גולשי ONE לכבוד המאורע החגיגי, לשלוח איחולים למדינה ולהביע את תקוותיהם לעתיד הספורט הישראלי בפרט ועתידה של המדינה בכלל.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון: "ביום ההולדת ה-66 למדינה שלנו אני מבקש לאחל לה ולנו שנדע לתקן את מה שמצריך תיקון, שנשכיל להמשיך לצעוד קדימה ושנזכור תמיד את כוחנו באחדותנו. הכדורגל הישראלי צועד יד ביד עם מדינת ישראל ואני תקווה שימשיך להיות גורם מלכד ומאחד, והלוואי שנדע כולנו לדחוף את הנבחרות שלנו להישגים משמעותיים. אני יודע שעבורי, כמו עבור רבים וטובים כאן, הכדורגל כחול-לבן הוא תמיד הבחירה הראשונה. יום עצמאות שמח לכל אזרחי ישראל ואוהבי הכדורגל שלנו".

בעלי עירוני קריית שמונה, איזי שירצקי: “מאחל למדינה שלנו שלום, שלום שלום והרבה פחות עניים".

מאמנה של ק"ש, ברק בכר: ״אאחל למדינה שנהיה סובלניים יותר אחד לשני, שנדע לתת מעצמנו יותר עבור האחר שנדע לחזק את החלש ולתמוך במי שזקוק, זה מה שמייחד את המדינה שלנו יותר מכל. אאחל לנו יותר אנשים כמו איזי שרצקי, אלונה ברקת, יענק'לה שחר וכדומה, שתורמים המון לקהילה מעבר לעיסוקם בספורט. לצערי בימינו זה לא מובן מאליו שאנשים שיש להם נותנים מעצמם עבור האחר".

אבי לוזון (יניב גונן)
אבי לוזון: "מקווה שהכדורגל ימשיך להיות גורם מאחד" (יניב גונן)
 

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב: ״אני מאחל לעם ישראל בריאות, שזהו המצרך החשוב ביותר, שלא נדע עוד מלחמות ושהשלום ישכון בתוכינו ומסביבנו״.

בעלי מכבי ת"א בכדורגל, מיץ' גולדהאר: ”ביום ההולדת ה-66 של מדינת ישראל אני רוצה לאחל לכולם יום עצמאות שמח. אלפי אנשים הקריבו את חייהם על מנת שנוכל לנשום במדינה הזאת. לעולם לא נשכח את ההקרבה שלהם".

אחד מבעלי הפועל ת"א, עידו חג'ג': "יום העצמאות הוא יום שמסמל עבורי את הנורמות והערכים שהביאו להקמת המדינה, אהבת המולדת, אהבת הזולת והשאפתנות שלנו כישראלים להצליח בכל התחומים. אני מאחל למדינת ישראל שנשריש את הערכים הללו ונחזק אותם ובפרט בתחום הספורט, אנחנו עם אחד מאוחד. היום לכל הקבוצות יש שני צבעים בלבד, כחול לבן. לקהל הנפלא שלנו ולקבוצתנו האהובה אני מאחל שתמיד נבוא מאהבה כי כמו שאמר אריק איינשטיין ז"ל: 'יש בי אהבה והיא תנצח'. חג עצמאות שמח לכל בית ישראל ממשפחת הפועל תל אביב".

בעלי מ.ס. אשדוד, ג'קי בן זקן: "למדינה שלנו אני מאחל שיהיה שלום בינינו ובין כל המדינות שסובבות אותנו. מאחל לעצמי ולמשפחה שלי בריאות ולקבוצה אני מאחל שכל שנה נעשה התקדמות ועונה טובה יותר מהעונה הקודמת שלנו".

בן זקן (יניב גונן)
ג'קי בן זקן: "מאחל שיהיה שלום בינינו ובין כל המדינות הסובבות" (יניב גונן)
 

בעלי הפועל רעננה, אשר אלון: “שיהיה לנו עם חזק ובריא ובעיקר כדורגל נהדר”.

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ: "מברך את האזרחים ביום עצמאות שמח ומייחל לכך שנאמץ את המשפט מהתורה 'ואהבת לרעך כמוך'. חשוב שכל אחד ילמד לכבד את האחר, יותר הערכה וכבוד הדדי ופחות שנאת חינם רק יועילו לכולם".

יו"ר המנהלת הטרי, יורם באומן: "יום עצמאות שמח לכל בית ישראל, יום עצמאות שמח לכל ספורטאי ישראל, יום עצמאות שמח לכל כדורגלני ישראל, יום עצמאות שמח והרבה עצמאות לליגות המקצועיות בכדורגל בישראל. איחולי הצלחות, התקדמות, הישגים, רוגע ושמחות במגרשים, הישגים בארץ ובחו"ל. שיפור מתמיד במקצועיות, שנה שבה יגיעו יותר משפחות לצפות בכדורגל הישראלי, עצמאות ושינויים טובים ומשמחים לכולם".

יורם באומן (יניב גונן)
יורם באומן: "הצלחות ושמחה במגרשים" (יניב גונן)
 

יו"ר קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א, שמעון מזרחי: “שתהיה לנו מדינה חזקה, שתדע לשמור על שלום אזרחיה, שתהיה הבנה בין הבריות ושתהיה שנה ספורטיבית והישגים ספורטיביים בכל הענפים".

אחד מבעלי מכבי ת"א, דייויד פדרמן, הוסיף: “אני מאחל למדינה כל טוב ואני מקווה שיהיה סוף סוף שלום במדינה".

נציגנו ב-NBA ושחקן הדאלאס מאבריקס, גל מקל: “שנמשיך להיות במדינה שלנו כי היא באמת מס' אחת עם כל הדברים הטובים והטובים פחות, שנהיה מאוחדים כמה שיותר ושנמשיך להתפתח בכל תחום אפשרי, כלכלה, ספורט, חינוך ותרבות, ושכולנו נהיה בריאים ומאושרים".

גל מקל (רויטרס)
גל מקל: "המדינה מס' אחת, מאחל בריאות ואושר לכולם" (רויטרס)
 

שרת התרבות והספורט, לימור לבנת: "מזל טוב למדינתנו, אשר חוגגת 66 שנים. מדינת ישראל אמנם נחשבת לצעירה בגילה, אך הישגיה המדהימים עד כה במגוון תחומים, זיכו אותה במעמד של כבוד עולמי והיא הפכה שם נרדף להצלחה, לקידמה, לפיתוח ולשגשוג".

"יום העצמאות מזמן לנו הזדמנות נוספת להודות לספורטאים שלנו, אשר במשך השנה הם מטובי שגרירינו ברחבי העולם, הגורמים לליבנו להתרחב מאושר וגאווה לאומית עם כל זכייה, הישג או ניצחון. הספורטאים שלנו, הנושאים בגאון את דגל המדינה ומייצגים אותנו בכבוד, העניקו לנו גם השנה לא מעט רגעים מרגשים, שהעצימו את תחושת האחווה הישראלית הכל כל מיוחדת לנו".

"כמדי שנה, בחג הכי ישראלי שיש, בו כולנו חוגגים, מניפים דגלים ושמחים, אני נרגשת וגאה להיות ישראלית. השנה, ליום העצמאות חשיבות מיוחדת עוד יותר עבורי: הממשלה אישרה את הצעתי לייחד את הנושא המרכזי בטקס הדלקת המשואות ל'זמן נשים - הישגים ואתגרים'. 14 נשים, בהן שתי ספורטאיות: הטניסאית שחר פאר והספורטאית הפראלימפית, פסקל ברקוביץ', נבחרו להדליק את המשואות בטקס הממלכתי אליו נשואות עיני כולם. זהו אות כבוד לספורט הישראלי, ובעיקר לספורט הנשים, שהולך וכובש את מקומו יותר ויותר".

לימור לבנת (משה חרמון)
לבנת: "הזדמנות להודות לספורטאים, שמביאים אושר וגאווה לאומית" (משה חרמון)
 

"כל אחת מ-14 מדליקות המשואות פורצת דרך בתחומה והרימה תרומה ממשית לקידום המדינה והחברה, וכולן בעלות הישגים מרשימים. זוהי רשימה מגוונת המייצגת פסיפס ייחודי של החברה הישראלית ונותנת השראה להעצמה נשית".

"זו הסיבה שהקמתי את המועצה הציבורית לקידום ספורט נשים, אשר יזמה את פרויקט 'אתנה', המעודד ספורטאיות צעירות ומקדם ספורט נשים. בעוד ימים אחדים, ב-16 במאי, תתקיים זו השנה החמישית ברציפות הצעדה המסורתית 'אתנה הולכות רחוק' בגני יהושע בת"א, בו צפויות להשתתף אלפי נשים מרחבי הארץ. אני מאחלת חג עצמאות שמח לכל עם ישראל".

הטניסאית שחר פאר: "אני מאוד אוהבת את המדינה שלנו ומתחברת אליה . אני מאוד פרו ישראלית. אני מאחלת לעם ישראל שנהיה קודם כל מאושרים. שנית כמובן בריאים. שנדע לראות את החיובי וליהנות ממה שיש. החיים קצרים".

שחר פאר (יוסי ציפקיס)
שחר פאר. "מאוד פרו ישראלית" (יוסי ציפקיס)
 

יו"ר קבוצת הכדורסל של הפועל ת"א, רמי כהן: “שהספורט יתפתח ויגיע למקומות הטובים ביותר, כי הגיע הזמן שכולנו נבין שלעשות ספורט עדיף מלעשות מלחמות".

בעלי קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים, אורי אלון: "אני מאחל שנה של הצלחה בינלאומית של ישראלים בכל העולם - בין אם זה בהיי-טק בעסקים, או בספורט. מבחינה אישית הייתי רוצה לראות המשך הצלחה של ‏קבוצות ישראליות באירופה, וקידום מעמדנו ביבשת כמדינת ספורט מתקדמת עם קבוצות איכותיות, מתקנים מודרניים, וקהל תומך ונלהב".

אורי אלון (חגי ניזרי)
אורי אלון: "מאחל שנה של הצלחה בינלאומית" (חגי ניזרי)
 

יו"ר מנהלת הליגה בכדורסל, שמואל פרנקל: "יום עצמאות שמח לכל ישראל ולחובבי הכדורסל הישראלי. מדינת ישראל חוגגת 66 שנים, ליגת העל בכדורסל חוגגת 60 שנה, זוהי גאווה גדולה בשבילי להגיע כיו"ר המנהלת לאולמות הכדורסל ולראות שחקנים ישראלים נהדרים ברמה הגבוהה ביותר. עבור השחקנים האלה ועבור השחקנים הצעירים שבדרך, ראוי שמדינת ישראל תשקיע יותר במתקנים ראויים, בתנאים הכי טובים ובשכר ראוי למאמנים שיגדלו את הדור הצעיר".

"אני מאחל הצלחה לנבחרות ישראל השונות, הנבחרת הבוגרת והנבחרות הצעירות באליפויות אירופה השונות בקיץ הקרוב. לייצג את ישראל זאת גאווה גדולה ואני בטוח שהשחקנים יעשו זאת בכבוד ועם כל הלב".

השתתפו בהכנת הידיעה: שלום אלבז, שי אלון, עומר אלנקו, דורון בן דור, גיא בן זיו, יגאל ברמן, סיון גולדנברג, עמית יפה, דובי פיק ואסף שמש.

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */