יום שישי, 05.07.2024 שעה 10:59

סרינה ושארפובה עלו לסיבוב השני בטורניר מדריד

האמריקאית גברה 1:6 ו-2:6 תוך שעה על בלינדה בלצ'יץ', שראפובה ניצחה באותה תוצאה את קוקלובה. גברים: ג'וקוביץ' פרש: "היד כואבת"

|
סרינה וויליאמס חוגגת (רויטרס)
סרינה וויליאמס חוגגת (רויטרס)

טורניר החימר הגדול של מדריד לגברים ונשים נכנס היום (ראשון) להילוך גבוה, כשהמדורגות הבכירות החלו את השתתפותן.

הראשונה בעולם ואלופת השנה שעברה, סרינה וויליאמס, חזרה למגרשים לראשונה מאז ההפסד בסיבוב הראשון ליאנה צ'פלובה בצ'ארלסטון ופגשה את מי שמנבאים לה שתהיה ראשונה בעולם בעתיד, בלינדה בלצ'יץ' בת ה-17 משווייץ. בינתיים ההבדלים בין השתיים גדולים וסרינה השלימה  1:6 ו-2:6 תוך פחות משעה. שוואי פנג הסינית תחכה לה בסיבוב השני.

מריה שראפובה, פינליסטית השנה שעברה ומי שזכתה בפעם השלישית ברציפות בשטוטגרט, טיילה אף היא לסיבוב השני עם 1:6 ו-2:6 על קלרה קוקלובה הצ'כית. קריסטינה מקהיל מארה"ב תהיה היריבה בסיבוב השני .

מי שסיימה מוקדם את השתתפותה בטורניר היוקרתי היא אנג'ליקה קרבר מגרמניה, שעלתה עם כאבי גב וקרולין גארסיה הצרפתיה, שנמצאת במומנטום אדיר בסבב, ניצלה זאת ל-3:6 ו-0:2 לפני שהגרמניה פרשה.

פטרה קביטובה הצ'כית, אלופת הטורניר ב-2011, לא הייתה רחוקה גם כן מהדחה מפתיעה כשהצליחה לנצח בקושי, 1:6, 7:5 ו-6:7 (4:7) את סורנה קריסטאה מרומניה, שהוליכה כבר 3:4 בשובר השוויון המכריע. וארבה לאפצ'נקו מארה"ב תחכה לקביטובה בסיבוב השני.

פטרה קביטובה (GettyImages)
פטרה קביטובה. הצ'כית עלתה בקושי לסיבוב השני (GettyImages)
 

אנה איבנוביץ' הסרבית, שנכנעה לשראפובה בגמר שטוטגרט ומתקרבת לטופ-10, גברה 1:6 ו-6:7 על מדיסון קיז מארה"ב. סלואן סטיבנס האמריקנית (16) התגברה על פתיחה איומה וניצחה את מוניקה ניקולסקו מרומניה 6:2, 3:6 ו-2:6. לוסי סאפארובה הצ'כית, שהגיעה כלא מדורגת שלחה הביתה את המדורגת 12, פלביה פנטה מאיטליה עם 6:1, 0:6 ו-3:6. רוברטה וינצי מאיטליה גברה על דניאלה הנטוחובה הסלובקית 4:6 ו-4:6 ואיטלקיה נוספת, פרנצ'סקה סקיאבונה שמתעוררת בגיל 34 שוב בעונת החימר , גברה 4:6, 7:6 ו-4:6 על אלנה וסנינה מרוסיה.

בטורניר הגברים ייכנסו המדורגים למשחקים רק מחר (שני), אבל כבר היום נודע כי נובאק ג'וקוביץ', השני בעולם, פרש מהטורניר עקב הפציעה בשורש כף היד ממנה סבל בהפסד חצי הגמר במונטה קרלו לרוג'ר פדרר. "עשיתי כל מה שיכולתי כדי להיות כשיר, אבל לצערי היד שלי עדיין כואבת", אמר ג'וקוביץ'. הסרבי ינסה להחלים עד טורניר רומא בשבוע הבא, כדי לצבור שעות חימר אדום לפני הרולאן גארוס.

נובאק ג´וקוביץ´. (רויטרס)
נובאק ג´וקוביץ´. לא התגבר על הפציעה ביד (רויטרס)
 

שני תארים מפתיעים חולקו היום בסבב הגברים. מרטין קליז'אן מסלובקיה שנכנס לטורניר מינכן מהמוקדמות והביס בקלות את דודי סלע בסיבוב הראשון, סיים היום את הטורניר עם הגביע לאחר נצחון נהדר על פאביו פואניני מאיטליה בגמר 6:2, 1:6 ו-2:6. זהו התואר השני של הסלובקי שהתחיל את הטורניר במקום ה-111 בעולם. קליז'אן גבר על האלוף היוצא, טומי האס מגרמניה בחצי הגמר.

קרלוס ברלוק מארגנטינה שיגיע לישראל בספטמבר, פיגר כבר 6:0 מול תומס ברדיך הצ'כי בגמר אליפות פורטוגל הפתוחה, אבל השיב מלחמה וניצח 5:7 ו-1:6 בשתי המערכות הבאות בדרך לגביע. זהו התואר השני של ברלוק שהדיח גם את מילוש ראוניץ הקנדי ברבע הגמר.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */