יום שישי, 05.07.2024 שעה 11:03
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-0 0מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

מזרחי: לא נשמש תפאורה, בכר: משחק פתוח

המאמנים מוכנים לגמר הגביע שייערך ביום רביעי ב-20:00 בין נתניה לק"ש. ערן לוי: "רוצה לזכות". שיר צדק: "זה לא מובן מאליו". מי תניף את הגביע?

|
ערן לוי, מזרחי, בכר וצדק (חגי ניזרי)
ערן לוי, מזרחי, בכר וצדק (חגי ניזרי)

לאחר שקריית שמונה הבטיחה את מקומה באירופה ויריבתה, מכבי נתניה, הבטיחה את מקומה בליגת העל, שתי הקבוצות יתפנו ביום רביעי הקרוב לדובדבן שבקצפת של העונה, גמר גביע המדינה בכדורגל.

ההערכה היא שיגיעו 30,000 צופים שימלאו את היציעים של אצטדיון רמת גן, אם כי יש עדיין אופטימיות זהירה בקרב הקבוצות שיגיעו יותר.

בקריית שמונה רוצים לעשות צעד אחד יותר מהעונה שעברה, בה כזכור הקבוצה הגיעה עד לגמר בו הפסידה להפועל רמת גן, שירדה בסוף אותה עונה לליגה הלאומית.

מכבי נתניה מנגד, רוצה לזכות בגביע הראשון שלה מאז עונת 77/78. קבוצתו של יוסי מזרחי כבר הבטיחה מזמן את שובה לליגת העל וזכייה בגביע תחתום עונה חלומית עבור הצהובים-שחורים.

מסע"ת לקראת גמר הגביע

יוסי מזרחי פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "אם היו אומרים לי בתחילת העונה שאהיה בגמר הגביע אז הייתי צוחק. לפעמים דברים קורים והשנה זה קרה. אנחנו יודעים בדיוק נגד מי אנחנו משחקים, הקבוצה שמשחקת את הכדורגל הכי טוב בארץ, צריך להאמין ולשאוף, לא נשמש תפאורה".

"קהל יכול לעבוד לשני הכיוונים, או לדחוף אותך או לשתף אותך. הקהל שלנו הוא השחקן מספר אחד העונה והוא דחף אותנו מהמחזור הראשון, קהל שדחף קבוצה שירדה ליגה מהמחזור הראשון, אבל מי שמשחק בסופו של דבר זה שחקנים והם צריכים לתת הכל כדי שהקהל לא יילך מאוכזב הבייתה", אמר מזרחי.

ערן לוי ויוסי מזרחי (חגי ניזרי)
ערן לוי ויוסי מזרחי. נראו נינוחים (חגי ניזרי)
 

ערן לוי העריך את הסיכויים: "אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה, אבל אנחנו לא מגיעים ממקום נמוך. זה מועדון גדול עם קהל שתומך לאורך כל הדרך, לא נהיה תפאורה, נשחק את הכדורגל שלנו, זה משחק שהכל יכול לקרות בו. אם באמת אניף את הגביע לידי יעמוד קובי חסן, זה יהיה רגע מאוד גדול בקריירה שאני חלק ממנו ולא נספח. עשינו עונה טובה ואנחנו רוצים לעשות פינאלה טוב".

מאמן קריית שמונה, ברק בכר, אמר: "זו השנה השנייה ברציפות שאנחנו מגיעים, יש לי את הכבוד לשחק נגד המאמן הזה, אני מאוד מכבד ומעריך אותו, זה משחק פתוח ואנחנו מקווים לזכות".

שיר צדק וברק בכר (חגי ניזרי)
שיר צדק וברק בכר במסיבת העיתונאים (חגי ניזרי)
 

"גם בשנה שעברה אמנם שיחקנו מול קבוצה שירדה ליגה, אבל באנו מאוד מוכנים. יש לנו יתרון איכותי אבל במשחק אחד הפערים מצטמצמים, מבחינתי זו קבוצת ליגת העל לכל דבר, מבחינת מועדון, שחקנים, מאמן וקהל. אנחנו לא מצפים למשחק קל, מאמינים שהדברים יהיו תלויים בנו".

שיר צדק אמר: "התקופה האחרונה בקריית שמונה היא תקופה טובה, אנחנו נהנים מכל רגע, זה לא מובן מאליו. עדיין יושב לנו ההפסד מהשנה שעברה ומציק, אני מקווה שהשנה נצליח לעשות את זה".

גמר גביע המדינה בכדורגל  יתקיים בסימן של מאבק בגזענות
גמר גביע המדינה בכדורגל ייערך בסימן של מאבק בגזענות ובאפליה, כאשר שורה של אירועים ישימו במרכז את המאבק בתופעות אלה בכדורגל הישראלי, ולעומתן את החינוך לשוויון ואחווה. אופ"א שולחת לישראל כנציגה את שחקן העבר פול אליוט (צ'לסי, אסטון וילה, סלטיק), המשמש כיום שגריר רשמי בארגון למאבק בגזענות ובאפליה.

אליוט יגיע לגמר הגביע, יהיה אורח הכבוד בטורניר נוער שייערך בטייבה ביום חמישי בהשתתפות ילדים יהודים וערבים, ואף ייפגש עם שחקני הווה ועבר שביניהם ג'ימי טורק וברוך דגו, שחוו גילויי גזענות במהלך הקריירה שלהם. כמו כן ישתתף אליוט בפעילות של קבוצת הפועל קטמון ירושלים, לילדי מחנה הפליטים שועפט.

מסע&qout;ת לקראת הגמר (חגי ניזרי)
מסע"ת לקראת הגמר (חגי ניזרי)
 

האירוע הראשון יתקיים בגמר הגביע עצמו, ביום רביעי (7.5). באירוע השיא השנתי של הכדורגל הישראלי ובמעמד נשיא המדינה שמעון פרס, יקיימו ההתאחדות לכדורגל ותכנית "בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים" שמפעילה הקרן החדשה לישראל, בשיתוף תכנית "עיר ללא אלימות" טקס מיוחד בהשתתפות ארגון אופ"א.

בטקס יעלו למגרש וכ-300 בני נוער, יהודים וערבים, בנים ובנות הפעילים בפרויקט "עיר ללא אלימות" שיגיעו מחורא, מעלה אדומים, נתניה, טייבה, ראש העין, קדומים, סכנין וטירת הכרמל. בני הנוער יקיפו את האצטדיון הלאומי ברמת גן כשהם אוחזים ידיים ולבושים בחולצות המגנות גזענות ואלימות. כמו כן יגיע לגמר הגביע שחקן העבר הבריטי אליוט, כנציגה של אופ"א.

לפני שריקת הפתיחה יבעטו שחקני הקבוצות המתמודדות בגמר, עירוני קרית שמונה ומכבי נתניה, כדורים רשמיים של אופ"א עם המיתוג "respect", מתנת אופ"א והקרן החדשה לישראל ולמחרת ייערך אירוע המשך, כאשר אותם בני נוער יגיעו לטייבה, ייפגשו עם נציג אופ"א פול אליוט, עם יו"ר הוועדה הממונה של טייבה אריק ברהמי, עם כמה משחקני נבחרת ישראל ואנשי ציבור שונים. בני הנוער יקיימו טורניר שבו ישתפו פעולה שחקנים יהודים וערבים, כאשר בסיומו של הטורניר יוענקו לכל המשתתפים כדורי רגל מתנת אופ"א והקרן החדשה לישראל.
 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */