יום שישי, 05.07.2024 שעה 11:19
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

אסי רחמים: המשטרה פעלה בניגוד להוראות

זעם בב"ש על משטרת ישראל שלטענתם הייתה צריכה למנוע מאוהדי מכבי להיכנס ליציע של אוהדיה. בקבוצה חוששים מעונש כבד על זריקת חפצים. צפו בתקציר

|
אוהדי מכבי ת
אוהדי מכבי ת"א עוברים יציע (רדאד ג`בארה)

אמנם העונה המקצועית של הפועל באר שבע תיחשב לאחת הטובות בהיסטוריה, אבל מבחינה ניהולית המועדון מבירת הנגב יצטרך לעשות הרבה חושבים לקראת המשך הדרך. עוד פרק עגום נרשם אמש (שבת) במהלך ההפסד 2:1 למכבי ת"א במערכת היחסים בין האוהדים להנהלת הקבוצה.

למרות הבטחות חוזרות ונשנות מצד המועדון הדרומי במהלך השבוע החולף כי אוהדי מכבי ת"א שירכשו כרטיסים ליציעים של הקהל המקומי יורחקו מהמגרש, משטרת באר שבע הורתה לפתוח את השערים ולהעביר את האוהדים הצהובים ליציעים שלהם, דבר שהרגיז מאוד את הקהל הביתי.

הקהל המקומי ירה בתגובה צרור של חפצים לתוך המגרש ועל עשרות האוהדים הצהובים שהתגרו ביושבי שער 2. באר שבע תעמוד לדין בבבית הדין של ההתאחדות לכדורגל כשנגדה קיים עונש על תנאי של משחק רדיוס מחוץ לווסרמיל שעשוי להיות מופעל מול מכבי חיפה ובקבוצה חוששים מגזר דין כבד יותר.

מנכ"ל הקבוצה, אסי רחמים, אמר בתגובה: "המשחק הזה מוגדר כרמת רגישות 4 שזה בפיקוד מלא של המשטרה ולא בניהול אזרחי כמו שקורה בדרך כלל ולכן מנהל האירוע שלנו וחברת הסדרנים לא יכלו להשפיע בשום צורה".

רחמים הוסיף: "אנחנו לא יכולים לקחת את הפיקוד מהמשטרה שהחליטה לפעול בניגוד להוראה שלנו ולמרות הפרסומים שלנו מהשבוע החולף מתוך חשש לשלום הציבור היא קיבלה את האחריות להעביר את האוהדים".

בהתייחס לעונש אותו צפויה לספוג הקבוצה בבית הדין אמר המנכ"ל: "כל הגורמים הנוגעים בדבר צריכים לקחת בחשבון ולהפעיל שיקול דעת כי זה לא משחק רגיל ובשורה התחתונה האוהדים חזרו בריאים ושלמים. אני יכול להבין את האוהדים שלנו ולא הייתי נוהג כך אם הייתי אחראי אבל לא היה לנו כל שיקול".

צפו במכבי ת''א חוגגת אליפות

זעם על סוויסה, שיועמד לדין. סוארס: הדם שלי אדום
והיה גם משחק. בהפועל באר שבע לא רצו לאפשר למוליכה לחגוג אליפות בווסרמיל אבל רצונות לחוד ומציאות לחוד. הקבוצה של אלישע לוי סוגרת כבר משחק שישי ברציפות ללא ניצחון ומרגישה את קריית שמונה נושפת בעורפה במטרה לגזול לה גם את המקום השני.

כשנפסקה בעיטת העונשין מ-11 מטרים לטובת באר שבע לקח תומר סוויסה את הכדור ורצה לקחת את הבעיטה למרות שהפנדליסט הקבוע הוא דובב גבאי. גם כאשר אלישע לוי העביר מסר (דרך הקפטן ברדה) שגבאי יבעט, סירב סוויסה לשחרר את הכדור עד שלא הייתה לו ברירה.

במועדון זועמים על החלוץ שצפוי לעזוב את הקבוצה בקיץ למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת ואמרו: "הוא כנראה חושב רק על עצמו". סוויסה יעמוד במהלך השבוע לדין פנימי במועדון וצפוי לספוג קנס כספי.

הבלם וויליאם סוארס התייחס לחזרתו למגרשים אחרי יותר מחודש ואמר: "בהתחלה היה קצת קשה אבל במהלך המשחק הרגשתי יותר טוב ועם האווירה של הקהל והשחקנים לצידי הרגשתי ביטחון. ביקשתי לשחק כי רציתי לעזור לקבוצה ואני שמח שהמאמן העלה אותי".

- (רדאד ג´בארה)
שוטרים מחוץ ליציעי וסרמיל (רדאד ג´בארה)
 

סוארס הוסיף: "אם אתה מפחד לעשות משהו אז לא תעשה אותו לעולם ואני משחק כדורגל עשר שנים וזו הפעם הראשונה שזה קורה לי. זה לא היה נעים לראות את החגיגות של מכבי ת"א בבית שלנו אבל זה הכדורגל ואנחנו רוצים לשמור על המקום השני".

בהתייחס לחתימה שלו לעוד שלוש שנים אמר הבלם: "באר שבע זה הבית שלי. הבית הראשון בשבילי זה ברזיל והשני הוא באר שבע אז הדם שלי אדום עכשיו ואחרי ארבע שנים כאן כל החברים שלי רצו שאני אשאר".

ממשטרת באר שבע נמסר בתגובה: "המשחק אתמול הוגדר כמשחק רגיש וטעון מאוד ולשם כך נערכה המשטרה בכוחות מתוגברים בפיקודו של מפקד תחנת ב"ש נצ"מ משה איבגי. שלום הציבור ובטחונו שעמדו לנגד הכוח שהיה במקום הביאו להעברת אוהדי מכבי תל אביב שרכשו כרטיסים ליציע אוהדי הפועל באר שבע ליציע אוהדי מכבי תל אביב, פעולה שדווחה למשקיף שנכח במקום. במשחקי כדורגל מתקיימת הפרדת יציעים בן אוהדי הקבוצות על מנת למנוע חיכוך ביניהם שיכול להתפתח לכדי אלימות ופרובוקציות, משעלה שהאוהדים נמצאים ביציע של הקבוצה היריבה הם הועברו ואכן הסתיים המשחק שהוגדר כאמור כרגיש מאוד ללא אירועים חריגים או ניפגעים".

בהתייחס לפרסומים של המועדון כי אותם אוהדים יורחקו נמסר מהמשטרה: "לעניין פרסומים של הנהלת הקבוצה יש לפנות אליה". משטרת תחנת ב"ש עצרה קטין שהורחק מהמגרש והגיע למשחק ובנוסף נעצרו שישה חשודים נוספים במעורבות בהפרות סדר ואירועי אלימות. מהמשטרה נמסר כי היא תנקוט אפס סובלנות כלפי ביטויי אלימות באשר הם ותביא למיצוי הדין עם המעורבים.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */