יום רביעי, 03.07.2024 שעה 05:26

רועי דיין חוגג שלושער אישי (משה חרמון)

צפו ב-0:5 הקליל של מכבי פ"ת על אשדוד

למרות שערים של דיין (שלושער), פרץ וכהן, פ"ת חייבת שאשדוד (הופעה ביזיונית) לא תפסיד לבני יהודה. ייטב: "אני סומך על ניר", קלינגר: "ניתן פייט"

יום שבת, 03/05/2014, 18:30אצטדיון יליגת העל - פלייאוף
מכבי פ"ת
פנדל רועי דיין (17)
שער רועי דיין (31)
שער עוז פרץ (42)
שער רועי דיין (48)
שער לידור כהן (81)
הסתיים
0 5
שופט: אוראל גרינפלד (ציון: 15)
מ.ס אשדוד
ליגת העל 13-14
 פלייאוף עליון 
8430-7636מכבי ת"א1
6833-5636הפועל ב"ש2
6438-5936עירוני ק"ש3
5847-7236הפועל ת"א4
5346-4936מכבי חיפה5
4747-3736בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4232-3133בית"ר ירושלים1
3945-3533מ.ס אשדוד2
3840-3133הפועל רעננה3
3642-3033הפועל עכו4
3445-3033הפועל חיפה5
3357-3933מכבי פ"ת6
3359-2933הפועל ניר רמה"ש7
3145-3233בני יהודה8
לוח משחקים
  • מכבי חיפה
  • 1 - 1
  • הפועל ת"א
  • עירוני ק"ש
  • 0 - 2
  • בני סכנין
  • בית"ר ירושלים
  • 2 - 0
  • הפועל עכו
  • מ.ס אשדוד
  • 5 - 0
  • מכבי פ"ת
  • הפועל ניר רמה"ש
  • 1 - 0
  • בני יהודה
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל רעננה
  • הפועל ב"ש
  • 2 - 1
  • מכבי ת"א
הרכבים וציונים
 
 

רגשות מעורבים הערב (שבת) במכבי פתח תקווה, למרות ניצחון ענק 0:5 באצטדיון הי"א מול מ.ס אשדוד. הקבוצה של ייטב לוזון וקובי רפואה ניצחה בקלות רבה מדי את השחקנים של ניר קלינגר, עובדה שעוררה את חמתם של אוהדי אשדוד.

לאחר הניצחון של בני יהודה מול הפועל רמת השרון, מכבי פתח תקווה לא התקרבה משמעותית השבת להישארות בליגת העל. ההבדל בהפרש השערים של שתי הקבוצות עומד על שישה שערים, כאשר במחזור האחרון בני יהודה תארח את אשדוד החלשה.

בשבוע הבא תארח מכבי פתח תקווה את הפועל חיפה ותהיה חייבת לנצח. בכל מיקרה, אם אשדוד שוב תפסיד, הפעם לבני יהודה בבלומפילד, אז מכבי פתח תקווה תרד ללאומית. (אלא תנצח בהפרש של שבעה שערים לפחות בצירוף ניצחון דחוק של בני יהודה).

ההצגה של פתח תקווה נפתחה בדקה ה-18 עם בעיטת פנדל טובה של רועי דיין, אחרי הכשלה על עוז פרץ. בדקה ה-31 דיין כבש את השני שלו.

צפו ב-0:5 של מכבי פ"ת על אשדוד

בדקה ה-43 היה ברור שהמשחק הזה הולך לכיוון אחד, כאשר עוז פרץ כבש שער קל אחרי כדור מצוין של לידור כהן.

ייטב לוזון: חשבנו על הפרש שערים

את השער הרביעי כבש שוב רועי דיין בדקה ה-47, כאשר נותר לבדו מול רועי משפתי וכבש את השלישי שלו. בדקה ה81 היה זה לידור כהן המצוין שקבע את תוצאת המשחק.

אבי לוזון (משה חרמון)
אבי לוזון מגיע עם חברו, אמיר 'ג'וקי' כהן (משה חרמון)
 

ייטב לוזון: "בטוח שאשדוד תיראה טוב יותר בשבוע הבא"
בסיום המשחק אנשי פתח תקווה רק איחלו ששחקני אשדוד ייראו טוב יותר בשבוע הבא, נגד בני יהודה. מאמן פתח תקווה, ייטב לוזון, אמר: "הקבוצה שרצתה יותר נתנה את הנשמה ובאה מוכנה יותר וניצחה פה. הניצחון של בני יהודה היום לא גורע מהניצחון הענק פה. אני מאמין שאשדוד לא ייראו בשבוע הבא כמו שנראו פה, והם יהיו ספורטיביים עד הסוף" .

איציק לוזון (משה חרמון)
איציק לוזון. חזר למגרשים (משה חרמון)
 

"במחזור הבא אנחנו קודם כל צריכים לבוא ולעשות את העבודה שלנו ולנצח, ואחרי זה נה נלך לשמוע מה היה במשחק האחר. אם אנחנו ננצח אני מאמין שדברים טובים יכולים לקרות ואין מה לעשות, צריך להרים את הראש,  צריך לעבוד קשה השבוע ולעשות את העבודה שלנו, שנדע שעשינו את המאה אחוז".

קובי רפואה, ייטב לוזון (משה חרמון)
ייטב לוזון: "בטוח שלאשדוד יש כבוד עצמי" (משה חרמון)
 

"חשבנו על הפרש שערים, אבל מצד שני תמיד יש את החששות שלא לספוג גול שטותי. ב3-4 אפס, כשהקבוצה היריבה כבר גמורה, יש נטייה לשחקנים לרוץ קדימה וכל אחד רוצה לתת גול אבל אני חושב שזו גם תוצאה יפה", הוסיף לוזון.

"אני בטוח שלאשדוד יש כבוד עצמי והם יגיעו בשבוע הבא ויתנו את התחת. חוזרים להם שלושה שחקנים שלא היו פה היום ואין ספק שהם יראו הרבה יותר טוב. אני סומך על המנהלים ועל ניר קלינגר וכל הצוות כמו שהם נראו היום, הם לא ייראו שבוע הבא".

על האמונה באפשרות להישאר אמר לוזון: "אני תמיד מאמין. גם לפני שלושה שבועות, אחרי שהפסדנו לרמה"ש, האמנתי שצריך לשחק עד הסוף כי יכולים לקרות ניסים. אם ננצח אני מאמין שאשדוד לא יפסידו בשבוע הבא. כואב שיורדות יוכרעו בגלל הפרש שערים, אבל זה הכדורגל לצערנו, זו השיטה פה. אנחנו רק יכולים לאכול את הלב על השערים שספגנו במחזורים האחרונים."

ניר קלינגר (משה חרמון)
קלינגר: "אם הייתי שחקן על המגרש, יכול להיות שהייתי יורד מהמגרש" (משה חרמון)
 

המאמן המפסיד, ניר קלינגר, זעם בסיום ואמר: "האמת שאני מעדיף לא להגיד את הדברים שאני רוצה להגיד, זה עלול לפגוע בכמה אנשים ובעיקר בשחקנים זה מיותר ואני חם אחרי משחק ומעדיף לא להתייחס. דווקא בגלל שהיה לנו הרכב חסר והרבה שחקנים קיבלו צ'אנס ציפיתי שזה יראה אחרת ואנחנו נתייחס לזה בחומרה ונקווה שזה לא יקרה שוב".

"אני מעדיף שדברים ישארו בתוך חדר ההלבשה בואו נגיד שזה לא היה נעים להיות שם ברגעים כאלה, צריך לנסות להתרומם ואולי השער הרביעי שבא מהר מידי הוציא את האוויר שהיה לנו לחזור למשחק וגמר את המשחק. זה דבר שלא צריך לקרות ומי כמוני, הראשון שיודע את זה. אני בטוח שאם אני הייתי על המגרש, יכול להיות שלא הייתי נשאר במגרש עד סוף המשחק".

"בסיטואציה כזו שחקנים צריכים לדעת שיש נשמה לב וכבוד עצמי ולא ראיתי את זה מאף אחד זה הדבר היחיד שאני מוכן להגיד מקווה שבשבוע הבא נוכל לתקן את הרושם. אנחנו מודעים לסיטואציה של המחזור האחרון כל אחד יעשה את החשבון נפש שלו עם עצמו. אני מרגיש לא בנוח אני תמיד יכול להבטיח ששבוע הבא נראה אחרת".

ג´קי בן זקן (משה חרמון)
ג´קי בן זקן. "נהיה חייבים לתקן את הרושם" (משה חרמון)
 

על שחקניו הוסיף קלינגר: "אני יכול להגיד שציפיתי מאותם שחקים שקילו הזדמנות ליותר וזה לא קרה זה נותן לנו ספוט על אותם שחקנים לעונה הבאה. אנחנו יכולים לראות מי בסיטואציה שצריך קצת נפש ואישיות יכול להביא את זה ומי לא אין ספק שיהיה לזה מחיר. אני יכול להגיד שבאמת דיברנו כל השבוע על העניין הזה אנחנו יודעים שזה קשה לקבוצה שכיכול סיימה את העונה ומתכוננת למשחק עם הרכב חסר, הרמנו אותם נתנו מוטיבציה וזה לא עבד".

"עשינו את מה שיכולנו והתוצאה רעה מאוד. אני מסכים לכל טענה, נצטרך לתקן את הרושם העגום שהותרנו היום, לבוא לתת פייט במשחק האחרון למרות שהוא לא קובע לנו דבר".

מחצית ראשונה
המשחק נפתח מול באצטדיון הי"א מול 450 אוהדים בלבד.

דקה 4 - מכבי פתח תקווה החלה עם לחץ על השער של אשדוד. גידי קניוק מסר כדור לויקטור מרעי, שמתוך הרחבה בעט כדור שנהדף על ידי משפתי.

דקה 5 - הלחץ של האורחים נמשך. גידי קניוק הרים כדור קרן, ניצן דמארי הגיע למצב מצוין ונגח מחמישה מטרים למשקוף השער. הכדור הורחק עד פסר שבעט כדור שנהדף לקרן נוספת, שהפעם הסתיימה ללא מצב טוב לכיבוש. בדקות שלאחר מכן אשדוד התעוררה והמשחק הפך לקצבי ומהיר.

דמארי נוגח (משה חרמון)
ניצן דמארי נוגח מחמישה מטרים למשקוף (משה חרמון)
 
דמארי נוגח (משה חרמון)
החמצה גדולה של דמארי (משה חרמון)
 

דקה 16 - התקפה מהירה של פתח תקווה. ויקטור מרעי מסר כדור ארוך לעוז פרץ, שהוכשל התוך הרחבה על ידי אושינאווה, שספג כרטיס צהוב.

דקה 18 - 0:1 למכבי פתח תקווה - רועי דיין בעט פנימה מ-11 מטרים והעלה את האורחים ליתרון חשוב ביותר במאבקי ההישרדות.

רועי דיין כובש (משה חרמון)
רועי דיין כובש מהנקודה הלבנה (משה חרמון)
 
רועי דיין חוגג (משה חרמון)
רועי דיין חוגג יתרון חשוב עם חבריו (משה חרמון)
 

דקה 30 - לידור כהן פרץ לרחבה, מסר כדור לרועי דיין, שבעט את הכדור מעל השער.

דקה 31 - 0:2 למכבי פתח תקווה - רועי דיין פרץ מצוין במרכז המגרש, מסר ימינה לכיוונו של עוז פרץ, שהחזיר את לדיין. החלוץ בעט כדור לא חזק, אך הוא פגע ברגלו של ישראל כהן, קפטן אשדוד, ששינה את מעוף הכדור והטעה את משפתי בשער. אוהדי אשדוד זעמו על ההופעה העלובה של קבוצתם ושרקו 'בוז' לעבר השחקנים.

רועי דיין כובש (משה חרמון)
רועי דיין חוגג את שערו השני (משה חרמון)
 

דקה 38 - עופר ורטה מסר כדור ארוך לתוך הרחבה, ישראל ראש נגח היטב, אבל צחי גיגי הדף. הכדור הגיע היישר לאגליו של קינדה, שנסה גם הוא נגיחה, אבל שוב גיגי היה במקום.

דקה 43 - 0:3 למכבי פתח תקווה - לידור כהן המוכשר מוסר כדור מצוין, בעובר בין שחקני ההגנה החלשים של אשדוד ומגיע היישר לרגליו של עוז פרץ המצוין, שמול השוער השלים מחצית ראשונה מדהימה של האורחים. השחקנים של ג'קי בן זקן הציגו את משחקם החלש ביותר ולא הראו שוב נחישות או לחימה. חלר מהאוהדים שרו 'ג'קי לך מפה' עם הירידה של השחקנים לחדר ההלבשה.

עוז פרץ חוגג (משה חרמון)
עוז פרץ חוגג עם חבריו את השלישי (משה חרמון)
 

מחצית שנייה
ניר קלינגר, שהיה מאוד לא מרוצה, ביצע חילוף כפול במחצית. ג'ואן אושינאווה ועמירן שקלים יצאו, גיא צרפתי וג'ייסון וראון נכנסו כדי לנסות  ולחזור למשחק.

דקה 47 - 0:4 מכבי פתח תקווה - ההצגה של האורחים נמשכה עם התקפה קבוצתית מצויינת, בסופה הכדור הגיע היישר מראש של שחקן הגנת אשדוד אל רגליו של רועי דיין. החלוץ פינה את עצמו ברחבה ובעט לפינה הרחוקה, כדור שפגע ברגלו של עופר ורטה וחדר לרשת. אוהדי אשדוד החלו להריע לשחקני פתח תקווה עם כל מסירה.

רועי דיין כובש (משה חרמון)
רועי דיין כובש את שערו השלישי (משה חרמון)
 

רועי דיין חוגג (משה חרמון)
רועי דיין חוגג (משה חרמון)
 

דקה 50 - אשדוד ניסתה לחזור למשחק באופן נואש. גיא צרפתי מסר לטימור אביטן, שניסה בעיטה מ-20 מטרים, אך גיגי שוב הדף.

דקה 62 - בעקבות שער היתרון של בני יהודה באצטדיון גרונדמן, אנשי פתח תקווה ידעו שניצחון של בני יהודה השבוע ובשבוע הבא נגד אשדוד בבלומפילד, יורידו את הקבוצה של הלוזונים באופן סופי.

דקה 81 - 0:5 למכבי פתח תקווה - רועי משפתי הדף בעיטה חזקה והכדור נחת היישר לרגליו של לידור כהן שכבש מקרוב.

לידור כהן חוגג (משה חרמון)
לידור כהן חוגג (משה חרמון)
 

הרכב מ.ס אשדוד: רועי משפתי, עופר ורטה, ישראל ראש, ג'ואן אושינאווה (ג'ייסון וראן, 46), עמירן שקלים (גיא צרפתי, 46), רועי בקל (עדן מור, 64), מיקי סירושטיין, גדי קינדה, אמיר בן שמעון, טימור אביטן ובנצי מושל.

הרכב מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, ניצן דמארי, איבן הרצג, נאור פסר, חגי גולדנברג, זיטו, גידי קניויק, לידור כהן, ויקטור מרעי (הרפן זנלי, 53), עוז פרץ ורועי דיין.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"