יום רביעי, 03.07.2024 שעה 04:43

קהת וחבריו חוגגים 14 משחקים ללא הפסד (ערן לוף)

צפו בק"ש מתקרבת לב"ש עם 0:2 על סכנין

בכר לא הפסיד 14 משחקים, הפעם הוא צימק את הפער מהדרומיים ל-3 נק'. קהת כבש את שערו ה-4 ב-3 משחקים, עמאשה הכפיל. בכר: "הגמר מאשתקד מהדהד"

יום שבת, 03/05/2014, 18:00אצטדיון קריית שמונה - 700 צופיםליגת העל - פלייאוף
בני סכנין
הסתיים
2 0
שופט: עידן לייבה (ציון: 12)
שער רועי קהת (36)
שער וויאם עמאשה (72)
עירוני ק"ש
ליגת העל 13-14
 פלייאוף עליון 
8430-7636מכבי ת"א1
6833-5636הפועל ב"ש2
6438-5936עירוני ק"ש3
5847-7236הפועל ת"א4
5346-4936מכבי חיפה5
4747-3736בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4232-3133בית"ר ירושלים1
3945-3533מ.ס אשדוד2
3840-3133הפועל רעננה3
3642-3033הפועל עכו4
3445-3033הפועל חיפה5
3357-3933מכבי פ"ת6
3359-2933הפועל ניר רמה"ש7
3145-3233בני יהודה8
לוח משחקים
  • מכבי חיפה
  • 1 - 1
  • הפועל ת"א
  • עירוני ק"ש
  • 0 - 2
  • בני סכנין
  • בית"ר ירושלים
  • 2 - 0
  • הפועל עכו
  • מ.ס אשדוד
  • 5 - 0
  • מכבי פ"ת
  • הפועל ניר רמה"ש
  • 1 - 0
  • בני יהודה
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל רעננה
  • הפועל ב"ש
  • 2 - 1
  • מכבי ת"א
הרכבים וציונים
 
 

היא כבר לא כל כך צנועה וכבר לא כל כך נחבאת אל הכלים, הרי כמה אפשר להישאר מחוץ לרדאר כשאתה לא מפסיד 14 משחקי ליגה רצופים? המומנטום הנהדר נמשך, עירוני קריית שמונה גברה הערב (שבת) 0:2 על בני סכנין וצימקה את הפער מהמקום השני, שם ניצבת הפועל ב"ש, לכדי שלוש נקודות בלבד.

חניכיו של ברק בכר נמצאים בכושר הטוב בליגה, אין על כך עוררין, וייתכן כי המאבק על המקום השני עדיין לא נחתם. חניכיו של אלישע לוי לא מרשימים לאחרונה, ובקצב המטורף של הצפוניים, ייתכן כי המפגש בין שתי הקבוצות עשוי להפוך לקרב ישיר על תואר סגנית האלופה.

ק"ש יכולה לזכות בתואר נוסף כבר השבוע, כאשר תפגוש את מכבי נתניה בגמר גביע המדינה. בכושרה הנוכחי היא ראויה לכך. גם הפעם לא התקשתה החבורה בלבן לצבור שלוש נקודות, על אף שהמשחק נפתח בקצב רדום לעיני 700 צופים בלבד.

לאחר 20 דקות החלו המקומיים לתקוף והשער הראשון הגיע בדקה ה-36. רועי קהת הצליח לדחוק מקרוב לאחר ניסיון של דוד מנגה, ורשם את שערו הרביעי בשלושת המשחקים האחרונים. קהת מצוי בכושר מצוין ויחד עם דוד מנגה, וויאם עמאשה ואחמד עאבד, משלים חוד קטלני.

צפו ב-0:2 של ק"ש על סכנין

סכנין ניסתה לחזור למשחק בחציו השני, אך החילופים של מרקו בלבול לא הוכיחו את עצמם ונציגת המגזר לא הגיעה לאף מצב ממשי. מנגד, היה זה עמאשה שהעניש עם צ'יפ נהדר בדקה ה-72 לעיני אלכסנדר סטנוייביץ' שצפה בשחקניה המושאלים של מכבי חיפה מהיציע. התוצאה נשמרה עד לסיום וק"ש רשמה ניצחון נוסף. מי תצליח לעצור את חניכיו של ברק בכר?

בכר: "יהיה נפלא לסיים במקום השני"
בסיום הניצחון, מאמן קריית שמונה ברק בכר, אמר: "מעשית, הבטחנו את אירופה, תיאורטית, עדיין לא. אנחנו כרגע 3 נקודות מהמקום שני, אחרי הגביע נמשיך לעבוד ואם יהיה אפשר להשיג מקום שני זה יהיה נפלא. נחכה לראות מה יעשה באר שבע".

ברק בכר (עמית מצפה)
ברק בכר: "נחכה לראות מה תעשה באר שבע" (עמית מצפה)
 

"דוד מנגה היה בספק ושיחק. הוא יהיה מוכן לגביע. כולם עבדו קשה גם ניצחנו וגם נשמור שחקנים. אין ספק שהגמר מהשנה שעברה מהדהד בראש, יש אחריות ומחוייבות, נעשה הכל. זה משחק אחד ונתניה היא קבוצת ליגת העל לכל דבר הדברים תלויים בנו ונגיע מוכנים", הוסיף בכר לקראת גמר הגביע ביום רביעי נגד מכבי נתניה.

המאמן המפסיד, מרקו בלבול, הוסיף: "קריית שמונה היא הקבוצה בכושר הכי טוב בליגה. היה משחק מאוזן. הגול הראשון לא היה מחוייב המציאות, בסך הכל היה מצב אחד לכל קבוצה בחצי הראשון. אני חושב שגם הגיע לנו פנדל שהיה משווה את התוצאה. ההפסד לא גורע מההישג הגדול של סכנין, שמתמודדת עם קבוצות בתקציבים פי 3 מאיתנו".

בלבול רותח (ONE)
מרקו בלבול: "טוב לי בסכנין ולסכנין טוב איתי" (ערן לוף)
 

לסיום הוסיף בלבול: "השתדלנו לעשות מינימום טעויות ופגענו ברכש יש תלכיד של אופי ווינרי וזה מוביל להצלחה. נקווה לקפוץ מקום אחד ואם יהיה שניים נהיה מאושרים יותר. בשנה הבאה? עדיין אני חושב שטוב לי בסכנין ולסכנין טוב איתי, זה שאתם שואלים אותי על אירופה אומר הכל".

מחצית ראשונה
השופט עידן לייבה ערך את הופעת הבכורה שלו בליגת העל, והוציא את המשחק לדרך באצטדיון העירוני בקריית שמונה לעיני 700 צופים בלבד.  

עידן לייבה בהופעת בכורה (ערן לוף) (ONE)
עידן לייבה בהופעת בכורה (ערן לוף)
 

ק&qout;ש במסר חד וברור לבעלים של הקליפרס (ערן לוף) (ONE)
ק"ש במסר חד וברור לבעלים של הקליפרס (ערן לוף)
 

דקה 15: אפשר להתרווח בכיסא ולנוח בשקט. שתי הקבוצות עדיין לא הגיעו למצבים בקרבת הרחבה, כאשר דקות הפתיחה אופיינו בהנעת כדור איטית במרכז השדה. אולי מספר האוהדים המצומצם שהגיע לצפות במשחק, השפיע על הקצב המנומנם.

דקה 20: דוד מנגה ניסה להפתיע את אחמד שבל עם בעיטה מ-20 מטרים, אך הכדור שלו לא מצא את המסגרת והמשיך החוצה.

סטנוייביץ´ בוחן את המושאלים ממכבי חיפה (ערן לוף) (ONE)
סטנוייביץ´ בוחן את המושאלים ממכבי חיפה (ערן לוף)
 

דקה 21: אחמד עאבד פרץ באגף השמאלי ומזווית קשה סובב כדור שפיספס את המשקוף בסנטימטרים ספורים.

דקה 29: הזדמנות נהדרת לק"ש, שהתעוררה והחלה ללחוץ את השער של שבל. מנגה העלה כדור קרן מצד ימין, רועי קהת נכנס מצוין ונגח בחוזקה, כדור שחלף סמוך לקורה השמאלית.

מרקו בלבול על הספסל (ערן לוף)
מרקו בלבול על הספסל (ערן לוף)
 

דקה 36, ק"ש עולה ל-0:1: לאחר מספר ניסיונות של המקומיים, השער סוף-סוף הגיע. מנגה השתלט על כדור ברחבה ובעט לעבר השער, שבל ירד והצליח להדוף, אך קהת הגיע ראשון ודחק מקרוב את שערו הרביעי בשלושת המשחקים האחרונים.

דקה 45: עאבד היתל בשחקני סכנין ומצא את קהת בכדור גדול. האחרון ניסה את מזלו עם בעיטת וולה מנקודת הפנדל, אך הפעם שבל היה במקום וקלט את הניסיון.

קהת חוגג (ערן לוף)
קהת חוגג (ערן לוף)
 

מחצית שנייה
דקה 54: סכנין פתחה את החצי של המשחק בסערה, זאת במטרה למצוא את שער השוויון. מוחמד כליבאת בעט חזק מ-15 מטרים, וובה בראון עמד בדרכו לשער והסיט את הבעיטה.

דקה 55: הקרייה השיבה אש. עמאשה, שנכנס בהפסקה, ניסה להרשים את אלכסנדר סטונייביץ' והוציא מתפרצת מהירה כשהשאיר לאדריאן רוצ'ט כדור נהדר שבעה מטרים מקו השער. לא ברור איך האחרון הצליח לפספס את המסגרת.

מוגרבי נאבק בשיר צדק (ONE)
מוגרבי נאבק בשיר צדק (ערן לוף)
 

דקה 72, ק"ש עולה ל-0:2: עאבד בעט כדור חופשי מ-18 מטרים שנעצר בחומה, עמאשה השתלט עליו ראשון והקפיץ בצ'יפ יפהפה מעל שבל את השני של המקומיים. סטנוייביץ', ראית?

דקה 90: כדור ענק של רוצ'ט השאיר את עמאשה לבדו מול שבל. החלוץ חלף על פני השוער והשאיר כדור לאופיר מזרחי, שמ-15 מטרים בעט היטב, אך עלי עותמאן נגח והציל את הכדור מקו השער.

עמאשה חוגג (ערן לוף)
עמאשה חוגג את השני של קריית שמונה (ערן לוף)
 

עירוני ק"ש: גיא חיימוב, מתן אוחיון, שיר צדק, קאסיו פרננדז, חן דלמוני, וובה בראון, רועי קהת (יואל צ'חנוביץ', 70'), אדריאן רוצ'ט, דוד מנגה (וויאם עמאשה, 46') ואחמד עאבד (אופיר מזרחי, 74').

בני סכנין: אחמד שבל, עלי עותמאן, אברהם פאס, מור שושן, דדי בן דיין, חאלד חלאילה (אלונסו מרטין, 70'), חמד גנאים, פיראס מוגרבי (מארק פרננדס, 74'), מוחמד כליבאת, אחמד קסום (כריסטיאן גונזלס, 46') ומוחמד גדיר. 

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"