יום שני, 01.07.2024 שעה 06:50
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
0 0-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

שמש אדומה, יש דיין, סרבי בחפיפה ואחד הכל יכול

ה-11 של המחזור: רועי דיין החזיר את מכבי פ"ת לחיים עם שער יפה, הפועל ת"א חגגה בדרבי שכולו אדום ויובל נעים השאיר את הפועל עכו בליגת העל

|
דני עמוס ודגני חוגגים ניצחון בדרבי (רדאד ג`בארה)
דני עמוס ודגני חוגגים ניצחון בדרבי (רדאד ג`בארה)

ליגת העל מתקדמת בצעדי ענק למחזורי הסיום והמתח של מאבקי התחתית הלוהטת עוד לפנינו. בפלייאוף העליון נעלו את המחזור ה-32, כשהפועל ת"א צובעת את הדרבי באדום ולא נותנת לצהובים לחגוג מולה אליפות. הפועל ב"ש סגרה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, הפעם עם 0:0 בדוחא ועירוני קריית שמונה ממשיכה בעונה הנהדרת שלה עם 1:3 גדול בקריית אליעזר על מכבי חיפה. 

בפלייאוף התחתון נשארנו עם שני מחזורים לסיום כאשר הפועל רעננה הבטיחה הישארות עם 1:1 מול מ.ס.אשדוד. גם הפועל עכו והפועל חיפה יהיו בעונה הבאה בליגת העל, אחרי שהקבוצה של יובל נעים גברה 0:1 על הצד האדום של הכרמל. 

שחקני בית"ר י-ם, שהיו עסוקים בשביתות במהלך השבוע, התפרקו על הפועל רמה"ש עם 0:4 ומכבי פ"ת נשארה בחיים עם 0:1 על בני יהודה, שסיבך את הכתומים. זה הזמן לסכם את המחזור.  

הקבוצה של המחזור- אדום עולה בבלומפילד
הפועל ת"א הגיעה לדרבי האחרון של העונה עם מטרה אחת ברורה: לא לאפשר למכבי לחגוג מולה אליפות והם עמדו במשימה ובגדול. האדומים פתחו בבליץ' על הצהובים והובילו 0:2 כבר בדקה ה-10. עד למחצית הקבוצה של רן בן שמעון הספיקה לכבוש עוד אחד וירדה להפסקה ב-0:3 ענק. מכבי הצליחה רק לצמק במחצית השניה ל-3:1 ולא יותר מזה.

בסיום, הפועל חוגגת ניצחון ראשון העונה בדרבי ויותר מהכל, החזירה קצת מהכבוד שאבד לה בקרב על טהרת העיר.

שחקני הפועל ת&qout;א חוגגים ניצחון יוקרתי (יניב גונן)
שחקני הפועל ת"א חוגגים ניצחון יוקרתי (יניב גונן)
 

הקבוצה המאכזבת של המחזור- לא רוצה לחגוג
הכל הלך לפי התוכנית. הפועל ב"ש איבדה נקודות בדוחא וסיימה ב-0:0. בהתאם לכך, ומכבי ת"א היתה צריכה להשיג ניצחון בדרבי ולחגוג אליפות מול היריבה העירונית. התוצאה? הצהובים לא ממש הגיעו לבלומפילד. משחק חלש ונרפה, עם טעויות בהגנה ואנמיות בהתקפה. מכבי הגיעה לדרבי אחרי הפסד במחזור הקודם בדוחא לבני סכין וכולם חשבו שזה דווקא יעיר את שחקניו של פאולו סוזה, אך כנראה שהעייפות של כל העונה משפיעה כעת על הקבוצה ורואים את זה ביכולת של השחקנים לאורך הפלייאוף. ובכל זאת, נקודה בווסרמיל במחזור הקרוב ומכבי תעשה הקפת אליפות שניה ברציפות.

השחקן של המחזור- כל יכול
מלך השערים של הליגה, עומר דמארי, הגיע לדרבי במלוא מובן המילה והיה מעורב בכל השערים של קבוצתו. בשער הראשון הוא אומנם החטיא פנדל אבל קפץ על הריבאונד ומצא את הרשת. בשער השני הוא בישל לאוראל דגני ובשער השלישי הוא הוכשל ברחבה על ידי חואן פאבלו וגם נתן לחברו לקבוצה גילי ורמוט לבעוט את הפנדל. בנוסף, הוא היה פעיל לאורך כל המשחק ועשה כאב ראש להגנה של מכבי. אוהדי הפועל יתגעגעו לדמארי שכנראה יעזוב בקיץ את הקבוצה.

עומר דמארי בטירוף (שי לוי)
עומר דמארי. השחקן של המחזור (שי לוי)
 

השער של המחזור- אין דין ויש דיין
לא קלה היא לא קלה בחירתנו. לא מעט שערים יפים ראינו במחזור וההתלבטות לא הייתה פשוטה. הבעיטה בנגיעה של אוראל דגני בדרבי, והגול הנהדר של אנתוני נוואקמה מול אשדוד הגיעו למקומות 2-3. השער של המחזור הלך לרועי דיין ממכבי פ"ת, גם בגלל הכדור האדיר שיצא לו מהרגל לחיבורי השער של דלה אינוגבה ובעיקר בחשיבות של הגול, שהשאיר עדין את פ"ת בחיים בקרב נגד הירידה לליגה הלאומית.

הניצחון של המחזור- חיה ונושמת
שהיא עם רגל וחצי בליגה הלאומית, אחרי שתי תבוסות בהן חטפה שתי רביעיות ועם לא מעט ביקורות בתקשורת, אירחה מכבי פ"ת את בני יהודה ובעזרת הקרבה, גול אדיר וגם קצת מזל הצליחה להשיג ניצחון יקר שהשאיר אותה בחיים לקראת שני מחזורי הנעילה.

רועי דיין. כבש שער חשוב מאוד(חגי ניזרי)
רועי דיין. כבש שער חשוב מאוד(חגי ניזרי)
 

מאמן המחזור- נעים לו מאוד
הפועל עכו אירחה את הפועל חיפה לקרב תחתית לאחר שמונה משחקים ללא ניצחון. יובל נעים עלה בהרכב התקפי שכלל את סטיבן כהן, איסמעיל ריאן וחמדי סליחי והשחקנים שלו פתחו את המשחק בטירוף וגם עלו בצדק ליתרון משער של האלבני, שהחזיק מעמד עד לסיום. בזמן שהפועל רמה"ש, בני יהודה ומכבי פ"ת ילחמו ביניהן נגד הירידה,יובל נעים השאיר כבר את הקבוצה שלו בליגה.

הנפילה של המחזור- התרסקות בטדי
הקבוצה של חיים שאבו, שהגיעה לאצטדיון טדי אחרי שהשיגה 10 נקודות ליגה מתוך 12 אפשריות בפלייאוף התחתון, ייצבה את ההגנה שלה, שספגה שער בודד אחד בארבעה המשחקים האחרונים. על הנייר בית"ר י-ם הייתה יריבה נוחה, שביתות של השחקנים במהלך השבוע שקדם למשחק וגם הקבוצה כבר הבטיחה את הישארותה בליגה. בפועל? התפרקות של שחקני רמה"ש ובעיקר משחק הגנה מבולבל וחלש שהביא לתבוסה של 4:0. לא נעים.

שחקני בית&qout;ר חוגגים. התעלו מעל המשבר
שחקני בית"ר חוגגים. התעלו מעל המשבר
 

המחאה של המחזור- לא עוצרים בירוק
אחרי שבמחזור הקודם הקהל של מכבי חיפה (לא כל הקהל, אבל גם לא קומץ קטן) הגיב בבוז לכל נגיעה בכדור של טאלב טוואטחה, התראיין קפטן הקבוצה יניב קטן ואמר שהוא יסדר את העניין עם האוהדים. ביום המשחק גם הבעלים יעקב שחר ביקש באתר הרשמי של הקבוצה להפסיק עם הבוז לטוואטחה וטען שזה פוגע בו אישית. והקהל הירוק? התעלם מהבקשות, המשיך בבוז הצורם וגם הוסיף שלט לעבר הבעלים עם הכיתוב: "כשאתה חוגג בנוקיה, זה גם פוגע בנו אישית". איך זה יסתיים? נמתין בסבלנות.

האורח של המחזור- סרבי בחפיפה
אלכסנדר סטנוייביץ', שיאמן בעונה הבאה את מכבי חיפה, הגיע לקריית אליעזר בשביל לצפות בפעם הראשונה בקבוצתו החדשה לקראת העונה הבאה. והאמת? נראה שהסרבי נפל על אחד המשחקים החלשים של הירוקים העונה ויש לו הרבה עבודה לעשות במועדון הירוק. שיהיה בהצלחה.

שחר עם סטנוייביץ´ ועוזרו. יש למאמן עבודה (עמית מצפה)
שחר עם סטנוייביץ´ ועוזרו. יש למאמן עבודה (עמית מצפה)
 

הקהל של המחזור- שמש אדומה
כשמדובר במחזור שכולל את הדרבי התל אביבי, אין ספק שהקהל של המחזור יבחר מהמפגש הנ”ל. אנחנו בחרנו את שני הקהלים, גם הצד האדום שחגג ניצחון יקר וגם הצד הצהוב, שלמרות ההפסד הכואב, הודה בסיום במשחק מכל הלב לשחקנים שלו. כמובן שהאווירה בבלומפילד הייתה מחשמלת, הרעש היה חזק ולגבי התפאורה, אין מילים. כן ירבו.

ה-11 של המחזור
צחי גיגי (מכבי פ"ת), שניר משען (הפועל עכו), אוראל דגני (הפועל ת"א), אברהם פאס (בני סכנין), חן דילמוני (עירוני ק"ש),  רועי קהת (עירוני ק"ש), סטיבן כהן (הפועל עכו), דני פרדה (בית"ר ירושלים), אנתוני נוואקמה (הפועל רעננה), רועי דיין (מכבי פ"ת), עומר דמארי(הפועל ת"א).

הקהל של הפועל בדרבי. הקהלים הכינו תפאורה יפה  (יניב גונן)
הקהל של הפועל בדרבי. הקהלים הכינו תפאורה יפה (יניב גונן)
 

אסור לפספס
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
נגןחתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
חתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
נגןמולר נשאר מולר: בועט במסך הגבוה באצטדיון
ישלם על זה? מולר הפגיז את המסך החדשני
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */