יום שישי, 05.07.2024 שעה 08:25
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

ברוכיאן עמד לדין, הרוש: לא תהיה עוד שביתה

עונשו של קשר בית"ר טרם נקבע. הקפטן הבהיר שסאגת המשכורות הסתיימה לאחר ה-0:4 על רמה"ש. טביב ייפגש עם קורצקי וממתין לתשובה מאוחנה. צפו בתקציר

|
הרוש מודה לקהל. המלחמות נגמרו? (אורן בן חקון)
הרוש מודה לקהל. המלחמות נגמרו? (אורן בן חקון)

קשר בית"ר ירושלים אבירם ברוכיאן עמד היום (ראשון) לוועדת משמעת בנוכחות עורך הדין של הקבוצה רוני מוזסון, המנכ״ל עומר עצמוני ומנהל הקבוצה מנחם נידם.
במהלך הוועדה הודיעו לברוכיאן כי העמדתו לוועדת משמעת היא אך ורק בגלל האדום שספג במשחק מול הפועל חיפה. העונש לשחקן טרם נקבע.

יש לציין כי השחקנים בקבוצה טוענים כי ברוכיאן הוזמן לוועדת משמעת והושעה מהקבוצה כי טביב חשב שהוא מוביל מרד נגדו ודווקא ברוכיאן הוא זה שדאג ביום שלפני השביתה שהשחקנים ייצאו להתאמן. מה שקרה אחרי זה כבר לא היה קשור לברוכיאן, אלא לכל הקבוצה שהחליטה בשל איומים לקיים שביתה.

אמש (שבת) גברה בית"ר ירושלים 0:4 על הפועל רמה"ש ובסיום הבעלים אלי טביב לא התעכב יותר מדי במנהרה של חדרי ההלבשה בטדי ועם הירידה מתא הכבוד הוא עשה את דרכו לרכבו ומשם הביתה.

בעל הבית של בית״ר מתכוון להעביר את משכורות השחקנים עד סוף החודש ולא מן הנמנע שזה יקרה היום או לכל המאוחר מחר בבוקר. השחקנים כעסו מאוד על היחס שקיבלו מכמה עשרות אוהדים המזוהים עם ארגון לה פמיליה שקיללו אותם במהלך המשחק. את עיקר האש ספג הקפטן אריאל הרוש, אך מנגד היו המון אוהדים שתמכו בו ועודדו אותו והשוער אף סימן להם במהלך המשחק שהוא שומע את התמיכה שלהם.

בנושא אחר, בבית״ר שמחו מהיכולת של רועי זיקרי ועומר אצילי. גם איציק כהן היה חד ואת השערים שכבש אתמול הקדיש ללופא קדוש. "אני מקדיש את הגולים ללופא, שתהיה לו רפואה שלמה. לא היה פשוט לעלות לשחק אבל דיברנו לפני המשחק ואמרנו שאנחנו עולים כדי לנצח גם בשבילנו וגם בשביל הליגה. כל הכבוד לכולם שידעו לשים הכל בצד ולנצח אתמול במשחק טוב מאוד שלנו".

צפו ב-0:4 הגדול של בית"ר

לפני המשחק ראש העיר ניר ברקת נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "באתי לבקש מכם לשים את המשבר בצד. גם אני עברתי לא מעט משברים וצריך לדעת להתמודד עם זה. תתרכזו במשחק היום ותשחקו עבור המועדון". ראש העיר הקפיד שלא לתפוס צד במשבר שבין השחקנים לטביב ואת המשחק הוא ראה מתא הכבוד בטדי כשהוא יושב ליד בעל הבית.

"ניר סה״כ בא כדי להגיד לשחקנים לא לתת למשבר להשפיע עליהם. הוא בשום פנים ואופן לא תמך בהם ולא לקח צד במה שקרה בימים האחרונים", אמר אחד מאנשיו של ראש העיר.

ברקת וטביב (גיא בן זיו)
ברקת וטביב. ראש העיר לא לקח צד (גיא בן זיו)
 

ומה יקרה הלאה? שחקני בית״ר מרגישים שאולי הלכו רחוק מידי עם המכתב שנשלח מנציגות השחקנים וכרגע אין להם כוונה להמשיך בשביתות. שחקן בכיר בקבוצה אמר ל-ONE: ״אם זה תלוי בשחקנים המובילים בקבוצה, לא תהיה עוד שביתה". אריאל הרוש הדגיש: "אנחנו נגיע לאימון הבא, אין שאלה בכלל, אנחנו עובדים של המועדון".

גם אלי טביב לא מתכוון להמשיך להתעסק בנושא ורוצה להתקדם הלאה. על הפרק, מינוי מאמן והפנייה לאלי אוחנה לתפקיד המנג׳ר כפי שפורסם לראשונה ב-ONE. "המשכורות ייכנסו. צריך להסתכל קדימה. אלי לא מתכוון עד לסיום העונה להתעסק בנושא הזה אלא אם כן השחקנים יחליטו שוב לקיים שביתות. הוא כרגע עסוק במינוי מאמן וממתין לתשובה מאלי אוחנה בנוגע לתפקיד המנהל הספורטיבי של המועדון", אמרו בבית״ר ירושלים.

מנחם קורצקי (שי לוי)
מנחם קורצקי. צפוי להתמנות בקרוב (שי לוי)
 

אוחנה מסיים את חוזהו בהתאחדות לכדורגל ביוני. במועדון הירושלמי מעריכים כי כבר בימים הקרובים יודיע אוחנה על כוונותיו, כשגם מה שקורה בהתאחדות יכול להשפיע על ההחלטה שיקבל האם להצטרף לבית״ר ירושלים. מעמותת האוהדים נמסר: "עמותת האוהדים שמחה על כך שנעשתה פניה רשמית מצידו של בעלי הקבוצה אלי טביב אל אלי אוחנה במטרה להחתימו כמאמן מקצועי של המועדון. אנו מייחלים ומקווים שאוחנה יענה בחיוב והמהלך אכן יצא לפועל. אין לנו ספק ששילוב כזה במועדון יכול לתרום המון ולהוביל את בית״ר למקומות חדשים וטובים״.

היום (ראשון) צפוי מנחם קורצקי, המועמד המוביל לתפקיד המאמן, לקיים פגישה עם אשר אלון כדי לקבל את ברכת הדרך לנהל מו״מ עם אלי טביב. בבית״ר בודקים האם בעלי רעננה ידרוש כסף עבור שחרורו של קורצקי שטוען שאין לו הסכם לעונה הבאה ברעננה. בנוסף, טביב מתכוון להיפגש עם קורצקי בימים הקרובים ועד סוף השבוע להודיע על זהות המאמן של בית״ר.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */