יום ראשון, 06.10.2024 שעה 08:38

שראפובה מול איבנוביץ' בגמר, היסטוריה לנישיקורי

שטוטגרט: הרוסייה גברה 1:6 ו-2:6 על אראני, הסרבית העפילה ע"ח ינקוביץ'. ברצלונה: היפני הראשון אי פעם בגמר הטורניר יפגוש את ג'ילארדו מקולומביה

|
שראפובה חוגגת (רויטרס)
שראפובה חוגגת (רויטרס)

מריה שראפובה התקרבה היום (שבת) למכונית הפורשה בפעם השלישית ברציפות, זאת לאחר שניצחה בקלות בחצי גמר טורניר החימר היוקרתי שטוטגרט את שרה אראני האיטלקייה 1:6 ו-2:6. עם ניצחונה, עלתה שראפובה לגמר הראשון שלה ב-2014.

בגמר תפגוש שראפובה את אנה איבנוביץ', שעוברת עונה מצוינת וניצחה בדרבי סרבי בחצי הגמר את ילנה ינקוביץ' 3:6 ו-5:7. איבנוביץ' שברה וברחה ל-1:4 במערכה הראשונה ושמרה על היתרון עד לסופה. במערכה השנייה, השיגה איבנוביץ' שבירה מכרעת בשוויון 5:5 בדרך לניצחון חשוב ומקום בגמר השני שלה ב-2014.

קאי נישיקורי מיפן וסנטיאגו ג'ילארדו מקולומביה הם שני הפיינליסטים המפתיעים של טורניר החימר הגדול בברצלונה, שלראשונה מזה 12 שנה, לא יהיה בו נציג ספרדי. נישיקורי הוא היפני הראשון אי פעם בגמר הטורניר, שמשוחק מאז 1953. נישיקורי ניצח תוך 86 דקות את הלטבי ארנסט גולוביס 2:6 ו-4:6 ועלה לגמר השביעי בקריירה שלו.

היפני אמר בסיום: "יש הרבה תגובות מפרגנות מיפן בעקבות הנצחון, אני מאוד אוהב לשחק בספרד. אני מרוצה מעצמי ומהסרב שלי, בעיקר בשני המשחקים האחרונים".

ג'ילארדו עלה לגמר השני בקריירה שלו, כשניצח את המדורג 20 בעולם ניקולס אלמגרו 5:7 ו-3:6. אלמגרו, שהדהים לראשונה בקריירה שלו את רפאל נדאל, לא הצליח למנף את הניצחון והיה אנמי למדי מול הקולומביאני המדורג 62 בעולם.

קאי נישיקורי  (רויטרס)
קאי נישיקורי. היפני הראשון בגמר טורניר ברצלונה (רויטרס)
 

גרגור דימיטרוב מבולגריה ולוקס רוסול הצ'כי, עלו לגמר טורניר בוקרסט. דימיטרוב, המדורג הבכיר בטורניר, עלה לגמר אחרי שהצרפתי גאל מונפיס פרש מולו בפיגור 5:1. רוסול, אלוף השנה שעברה, חזר מפיגור מערכה בדרך לניצחון 6:3, 3:6 ו-2:6 על רובין האסה ההולנדי.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */