יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:41

ענק: שני הרשקו זכה בתואר מאמן השנה באירופה

מאמן נבחרת ישראל בג׳ודו הפך לראשון שזוכה בתואר היוקרתי. "רוב העבודה היא רחוק מאור הזרקורים. ההתקדמות של כל ספורטאית היא הפרס הגדול שלי"

|
שני הרשקו וירדן ג´רבי
שני הרשקו וירדן ג´רבי

לאחר שנה של הישגים לנבחרת ישראל לנשים בג׳ודו, מגיעה גם ההכרה העולמית בהישגי הנבחרת. מאמן נבחרת ישראל לנשים בג׳ודו, שני הרשקו, הוכרז היום (שבת) בטקס חגיגי שנערך במסגרת אליפות אירופה במונפלייה בצרפת כמאמן השנה באירופה.

האיגוד האירופי בג׳ודו בחר בהרשקו לאור ההתקדמות הגדולה שעשתה נבחרת ישראל, ההישגים והמדליות במגוון התחרויות, מאליפות העולם ודרך המדליות באליפויות אירופה, תחרויות הגרנד פרי והתחרויות השונות בסבב העולמי, כשגולת הכותרת היתה זכייתה של ירדן ג׳רבי בתואר אלופת העולם.

הרשקו התבשר אתמול על זכיתו בתואר, והיום יקבל את הפרס היוקרתי במסגרת אליפות אירופה: ״התרגשות גדולה וזאת מחמאה ענקית. אנחנו אולי מדינה קטנה, אבל בג׳ודו אנחנו נחשבים למדינה שכדאי להתחשב בה. הספורטאיות שלנו מתקדמות בכל שבוע ושבוע וזו ההוכחה הטובה ביותר לכך שהדרך בה אנחנו עובדים בנבחרת היא דרך נכונה וטובה", אמר הרשקו.

עוד הוסיף מאמן הנשים: "אנחנו עושים ביחד דרך ארוכה, יומיומית, סיזיפית. שעות על גבי שעות של אימונים בכל יום ויום, רובם רחוק מאור הזרקורים ומהכותרות הגדולות, והעובדה שכל ספורטאית בנבחרת שלנו התקדמה, היא הפרס הגדול והאמיתי. אני חייב תודה גדולה לצוות שעובד איתי, לכל ספורטאית וספורטאית בנבחרת ישראל, להנהלת איגוד הג׳ודו בראשות משה פונטי, וכמובן לאשתי קלי ולילדים קים ולי״.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */