יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:09
ליגת העל לנוער 24-25
136-145עירוני ק"ש1
1311-136מכבי פ"ת2
115-136מכבי ת"א3
111-75הפועל חדרה4
105-135מכבי חיפה5
106-96הפועל רעננה6
98-96מ.ס. אשדוד7
9 5-66בני יהודה8
910-76בית"ר טוברוק9
811-76מכבי נתניה10
73-45הפועל רמה"ש11
76-66הפועל ראשל"צ12
56-55הפועל חיפה13
417-76הפועל כפ"ס14
39-64הפועל ת"א15
312-76הפועל ב"ש16
29-55בני סכנין17
112-46הפועל פ"ת18
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • 1 - 1
  • בית"ר טוברוק
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 0
  • הפועל ראשל"צ
  • מכבי נתניה
  • 7 - 0
  • מכבי ת"א
  • מ.ס. אשדוד
  • 0 - 1
  • הפועל רעננה
  • הפועל חדרה
  • 1 - 5
  • הפועל פ"ת
  • בני יהודה
  • 0 - 2
  • הפועל כפ"ס
  • בני סכנין
  • שלישי, 15/10, 16:15
  • הפועל ת"א
  • מכבי חיפה
  • שלישי, 15/10, 17:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל רמה"ש
  • שלישי, 15/10, 17:00
  • הפועל חיפה

2:2 בדרבי של ת"א, ניצחון דרמטי למכבי חיפה

ליגת העל לנוער: ספורי (פ') וחמו כבשו לאדומים, פרץ (צמד) השווה. אריה: "היינו טובים יותר". שער עצמי של בן קילגור (92) העניק לירוקים 1:2 בדרבי

|
מאבק על הכדור (חגי ניזרי)
מאבק על הכדור (חגי ניזרי)

דרמה מדהימה סיפק לנו המחזור ה-27 של ליגת הנוער עם שני דרבים טעונים שהסתיימו בצורה דרמטית. הפועל ת"א כבר הובילה 0:2 על מכבי ת"א אבל בסופו של דבר הסתפקה ב-2:2 מאכזב, בעוד שמכבי חיפה רשמה 1:2 דרמטי על הפועל חיפה בדרבי החיפאי.

רגע לפני דרבי הבוגרים, שתי התל אביביות עלו למגרש בוולפסון עם שתי מטרות שונות. מצד אחד, האדומים רצו להשיג נקודות חשובות במאבק על ההישארות בליגה הראשונה, ומנגד הצהובים רצו להשאיר לעצמם סיכוי לסיים את העונה הנוכחית עם תואר האליפות.

המחצית הראשונה היתה שווה, שתי הקבוצות הגיעו למצבים קורצים אבל ירדו להפסקה כאשר לוח התוצאות הראה 0:0. 45 הדקות האחרונות היו שונות לגמרי והראו שגם בגילאים הללו, הרצון לנצח בדרבי גובר על הכל. פנדל של ספורי בדקה ה-63 העלה את המארחים ל-0:1, מיכאל חמו הכפיל ודווקא שנראה היה שהמשחק גמור הדרמה רק התחילה.

יונתן כהן השאיר את מכבי עם עשרה שחקנים, אבל קבוצתו לא ויתרה והצליחה לעשות קאמבק בזכות צמד של המחליף אליאל פרץ, כולל פנדל דרמטי בדקה ה-90. שלושה מחזורים לסיום, הפער בין האורחים למוליכה, מכבי חיפה, עומד על שבע נקודות. המאחרים נמצאים חמש נקודות מעל לקו האדום והם עדיין תלויים בעצמם במאבק על מקום בליגה הראשונה.   

אריה: "סיפור האליפות נגמר"

אריה: "דרבי זה דרבי, אי אפשר לדעת איך הוא יתפתח"
מאמן הצהובים, זיו אריה, אמר לאחר המשחק: "היינו הקבוצה הטובה יותר וחבל שלא ניצחנו, אבל דרבי זה דרבי והוא לפעמים מתפתח לא כמו שרוצים. ספגנו שני שערים שלא היו קשורים למשחק, המגרש הסינטטי הקשה עלינו והפועל באו נחושים. היו לנו 20 דקות טובות בסיום עם עשרה שחקנים ומגיע לשחקנים שלי כל הכבוד על כך. סיפור האליפות נגמר, יש לנו העונה קבוצה מאוד צעירה לעומת הסגל של מכבי חיפה אבל אני לא חושב שאנחנו נופלים מהם והוכחנו זאת בשלושת המשחקים שלנו מולם". 

הפועל ומכבי עולות לדרבי (חגי ניזרי)
הפועל ומכבי עולות לדרבי (חגי ניזרי)
 

מאמן האדומים אלי חייט: "אני מאוכזב מאוד מהתוצאה ירד לקבוצה הביטחון בעקבות ההפסדים הקודמים, חזרנו אחורה ובסופו של דבר השגנו נקודה. אני חושב שעשינו צעד גדול לעבר השארות בליגה. אנחנו חייבים עוד שלוש או ארבע נקודות כדי להבטיח סופית את המקום שלנו בליגת העל".

אלי חייט. נתן לאיתי מרדכי לנהל את המחצית הראשונה  (חגי ניזרי)
אלי חייט. נתן לאיתי מרדכי לנהל את המחצית הראשונה (חגי ניזרי)
 
מחצית ראשונה
דקה 8: כדור קרן הגיע למיכאל חמו, שנגח לכיוון השער, הכדור הגיע לניר לקס שמקרוב נגח מעל לשער של סהר חסון. כמעט 0:1 לאדומים.

לקס נוגח החוצה (חגי ניזרי)
לקס נוגח החוצה (חגי ניזרי)
 

דקה 16: דקות טובות של מכבי ת"א שבסיומן היא כמעט עלתה ל-0:1. עמית פרחי הגיע למצב קורץ על סף הרחבה אבל הבעיטה שלו לא היתה מספיק מדויקת והמארחים ניצלו מסכנה ממשית. 

דקה 34: הגנת הפועל לא הצליחה למנוע מיונתן כהן להתקדם עם הכדור עד רחבת ה-16. האחרון שחרר כדור חזק לכיוון השער של דוד אלון, שבסופו של דבר מצא את עצמו מחוץ למסגרת.

דרבי טעון בוולפסון (חגי ניזרי)
דרבי טעון בוולפסון (חגי ניזרי)
 
דקה 42: הלחץ של הצהובים נרגע והמשחק הפך להיות מאוזן יותר. שגיב יחזקאל מצא את עצמו חופשי על סף הרחבה וניסה את כוחו עם בעיטה חזקה שנהדפה על ידי חסון.

יחזקאל מול גולדברג (חגי ניזרי)
יחזקאל מול גולדברג (חגי ניזרי)
 

מחצית שניה
דקה 47: הפועל ת"א פתחה את המחצית השניה בצורה טובה. רז נחמיאס התקדם עם הכדור וניסה את כוחו עם בעיטה מרחוק, אבל חסון היה שם בשביל להדוף את הכדור מעל לשער של הצהובים.

דקה 63, הפועל ת"א עלתה ל-0:1. מהלך טוב של רמזי ספורי ורז נחמיאס השאיר את האחרון מול שון גודלברג, שנגע בכדור בידו. השופט לא היסס ושרק לפנדל.  ספורי לקח אחריות, בעט מדויק לפינה של חסון ורץ לחגוג עם תנועות פיו פיו לעבר הקהל הצהוב.  

רמזי ספורי כובש את הפנדל (חגי ניזרי)
רמזי ספורי כובש את הפנדל (חגי ניזרי)
 

רמזי ספורי חוגג את השער הראשון (חגי ניזרי)
רמזי ספורי חוגג את השער הראשון (חגי ניזרי)
 

דקה 66, הפועל ת"א עלתה ל-0:2. מוחמד אבו אל היג'א מסר כדור חכם למיכאל חמו, שנשאר לבד מול חסון וכבש בקלילות. טענות של שון גולדברג לנבדל לא עזרו לקבוצתו, שסופגת שער שני תוך שלוש דקות. 

הפועל תל אביב חוגגת (חגי ניזרי)
הפועל תל אביב חוגגת (חגי ניזרי)
 

דקה 75, מכבי ת"א נשארה בעשרה שחקנים. יונתן כהן פגע במתכוון בדוד אלון, קיבל כרטיס צהוב שני והורחק.

רגע הפגיעה באלון (חגי ניזרי)
רגע הפגיעה באלון (חגי ניזרי)
 

דקה 89, מכבי ת"א חזרה למשחק וצימקה את התוצאה ל-2:1. כדור קרן שהגיע למרכז הרחבה מצא את אליאל פרץ חופשי והאחרון נגח את הכדור לרשת של אלון. 

דקה 90, מכבי ת"א השוותה ל-2:2. איזה דרמה בוולפסון. טל נימני הכשיל את דור פרץ והשופט שרק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים. אליאל פרץ לא התבלבל וכבש שער שוויון דרמטי.

פרץ בועט את פנדל השוויון (חגי ניזרי)
פרץ בועט את פנדל השוויון (חגי ניזרי)
 

פרץ חוגג (חגי ניזרי)
פרץ חוגג (חגי ניזרי)
 
דקה 95, הפועל ת"א נשארה בעשרה שחקנים. דסליי טגניה ביצע עבירה גסה, ספג צהוב שני והורחק.    

הפועל ת"א: דוד אלון, עידן כהן, מיכאל חמו, דסליי טגניה, מוחמד אבו אל היג'א, ניר לקס, שגיב יחזקאל, טל נימני, רז נחמאיס, לידור לזר, רמזי ספורי. 

מכבי ת"א: סהר חסון, גיא אביב, שקד אזולאי, סוהיל ארמלי, אופק ברזני, שון גולדברג, דן גלזר, עידן יוגב, יונתן כהן, עמית פרחי, דניאל גרץ.

שחקני מכבי מודים לקהל (חגי ניזרי)
שחקני מכבי מודים לקהל (חגי ניזרי)
 

1:2 למכבי חיפה בדרבי, עמר: "נתנו למכבי חיפה מתנה"
הירוקים רשמו ניצחון חשוב במאבק על האליפות מול מכבי ת"א כשגברו 1:2 על יריבתם העירונית בזכות שער עצמי מאוחר של בן קילגור. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הירוקים, שהיו בפיגור משער של זיקו בדקה ה-50, הצליחו לחזור בזכות שער של אילוז בדקה ה-78 והשלימו קאמבק בזכות אותו שער עצמי של קליגור המחליף בתוספת הזמן.  

מאמן הפועל חיפה יוסי עמר: "הענקנו מתנה למכבי חיפה. עדיף שבמכבי לא יבואו בתלונות על משטח הדשא. זה המגרש שלנו כבר 15 שנה ואנחנו לא משחקים על משטח אחר. בגביע תיהיה אופרה אחרת ואני מקווה שאצליח יחד עם השחקנים להביא את הגביע לאוהדים שלנו".

מחצית ראשונה
דקה 14: החמצה גדולה של הפועל חיפה. עבדאללה חולי ניצל טעות בגנת האורחים ומחמישה מטרים גלגל את הכדור ליד הקורה.

דקה 33: מצב טוב למכבי חיפה. שון ויסמן קיבל כדור בתוך הרחבה, בעט חזק אבל אופק אנטמן סיפק עצירה יפה.

דקה 43: הלחץ של האורחים מתגבר. יובל יוסיפיץ הרים כדור מצד ימין לכיוון הרחבה, דור חוגי נגח חזק מקרוב ואנטמן שוב היה במקום בשביל למנוע שער בטוח של הירוקים.   

דור חוגי (עמית מצפה)
דור חוגי (עמית מצפה)
 

מחצית שניה

דקה 50, הפועל חיפה עלתה ל-0:1. הצד האדום של הכרמל יצא להתקפה מתפרצת, מקסים פלקוצ'נקו מסר כדור עומק לזיקו, שעבר מגן וגלגל את הכדור לרשת של בומשטיין.

דקה 78, מכבי חיפה השוותה ל-1:1. יוסיפוביץ' הגביה כדור, שהגיע לאור אילוז שמקרוב דחק את הכדור פנימה. לאן נעלמה ההגנה של הפועל חיפה?

דקה 92, מכבי חיפה עלתה ל-1:2. איזה דרמה מטורפת בדרבי החיפאי. בן קליגור בעט לשערו הוא וכבש שער עצמי אומלל שנתן ניצחון לירוקים.

הפועל חיפה: אופק אנטמן, לירן סרדל, נדיר גנטוב, אופק פישלר, אורן ביטון, מקסים פלקוצ'נקו, טריקו גטהון, ניב פוגל, עידו וייר, עבדאללה חולי, אופור סיפריאן (זיקו).

מכבי חיפה: טל בומשטיין, יובל יוסיפוביץ', איאד חבשי, עדן בן חמו, עלא ג'אעפר, נטע לביא, יניב בריק, מיכה לאוטה, רז מאיר, שון ויסמן, דור חוגי.

עמר: מתסכל, נתנו להם מתנה

ניצחונות חשובים לבית"ר י-ם והפועל ב"ש
בית"ר י-ם השיגה 1:3 חשוב על בית"ר טוברוק וברחו מהתחתית הבוערת. הבקיעו לבית"ר: בר שלום (30), אבישי כהן (83) ומשה פרץ (פ, 90). לטוברוק: עדן דהאן. במשחק נוסף ניצחה הפועל ב"ש 1:2 את הפועל ר"ג. ניר ברדע כבש לאורדונים אך הקבוצה הדרומית הצליחה לבצע מהפך בדקות האחרונות עם שערים של דרור טזזו ועמרן אל קרינאווי.

בר שלום. שער נוסף לקשר של בית&qout;ר (משה חרמון)
בר שלום. שער נוסף לקשר של בית"ר (משה חרמון)
 

אשדוד הביסה 1:6 את סוגרת הטבלה הפועל רמה"ש. ניב עוזרי כבש ראשון לרמה"ש אבל צמד של גדי קינדה, צמד של אליאור משעלי ושערים של ניר דוד ואור אינברום השלימו מהפך מרשים. מכבי פ"ת ניצחה 0:1 את הפועל רעננה משער של עדי ונטורה. בני יהודה ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1. הכתומים הובילו משער שער בר אהרוני, אך שי קונסטנטין כבש שער עצמי שקבע חלוקת נקודות.

במשחק המאוחר של היום, גברה עירוני ק"ש 0:3 על הפועל ראשל"צ. יובל קרן כבש צמד, עומרי עטיה הוסיף את השלישי.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */