יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:11

פאר הודחה ברבע הגמר אחרי 6:3 ו-6:1 למוגורוסה

טורניר מארקאש: הספרדייה שניצחה את גלושקו בסיבוב הראשון, גברה על ישראלית נוספת שאמנם הפסידה, אך חתמה שבוע מוצלח במרוקו ועלתה למקום ה-84

|
שחר פאר. הודחה ברבע גמר הטורניר במרוקו
שחר פאר. הודחה ברבע גמר הטורניר במרוקו

שחר פאר סיימה היום (שישי) את השבוע המוצלח שלה במרוקו, כשנחלה הפסד ברבע גמר טורניר מארקאש לספרדייה בת ה-20 גרבין מוגורוסה (42), 6:3 ו-6:1.

הספרדייה שנחשבת להבטחה גדולה בטניס הנשים בארצה, ניצחה גם את יוליה גלושקו בסיבוב הראשון בטורניר. פאר שהחלה את הטורניר במקום ה-92, תעלה למקום 84 ותחזור לישראל לקראת השתתפותה בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות.מוגורוסה הייתה יציבה מאוד בפתיחה ועלתה ל-0:3 מהיר.

פאר המנוסה לא איבדה את הביטחון, עלתה על הלוח עם שמירה קלה על האפס והספרדייה שראתה את פאר מתעוררת, החלה לטעות. הישראלית ניצלה זאת לשבירה קלה בדרך ל-2:3. 

מכאן החל רצף שבירות, כשהספרדייה ביתרון 3:5 הצליחה לשמור על ההגשה בעזרת אייס ראשון והשלימה 3:6 ב-28 דקות. מוגורוסה פתחה את המערכה השנייה עם שבירה, פאר החמיצה שתי נקודות שבירה משלה והספרדייה עלתה ל-0:2.

אחרי משחקון ארוך, מוגורוסה שברה שוב ומכאן המשחק כבר הוכרע. הספרדייה שמרה ל-0:4, שברה שוב ועלתה להגיש למשחק ולבייגל. אלא שאז הצליחה פאר למנוע מערכה על האפס וצימקה ל-1:5. מוגורוסה שברה במשחקון הבא והשלימה את הניצחון על הישראלית בדרך לחצי הגמר.

שחר פאר (רויטרס)
שחר פאר. חתמה שבוע מוצלח במרוקו והודחה ברבע הגמר (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */